Sari la continut

De șase ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Patru mari companii românești lansează platforma „Donează pentru linia întâi" pentru a sprijini lupta împotriva coronavirusului

Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender și eMAG lansează platforma „Donează pentru linia întâi” pentru a sprijini lupta împotriva coronavirusului și  îi cheamă pe toți cei care doresc să ajute să li se alăture. Cele patru companii au donat până acum, cumulat, 4 milioane de lei și s-au implicat în achiziții, distribuție și organizarea platformei de donații. 

Până acum au fost contractate peste 40 de milioane de măști, mănuși, combinezoane și peste 2 milioane de măști FFP2, iar produsele ajung în țară cu avioane cargo charter, inclusiv cu avioane Tarom transformate în cargo, se arată într-un comunicat.

Necesarul de produse este centralizat săptămânal de către Departamentul pentru Situații de Urgență în colaborare cu Ministerul Sănătății, iar pe baza acestui necesar se realizează distribuția către cei din linia întâi: Spitale, DSP, Ambulanță, SMURD, Armată, Poliție, Jandarmerie.

„Donațiile se pot face online sau prin transfer bancar, toate detaliile sunt pe www.emag.ro/doneaza. Tot aici vor fi toate informațiile centralizate despre sumele donate, produsele și beneficiarii către care au fost distribuite, detalii despre produse, preț și cantitate. Obiectivul este să strângem donații lunare de 50 de milioane de lei”, se precizează în comunicatul emis de cele patru companii.

„Facem asta pentru România, facem asta pentru comunitățile locale, facem asta pentru toți românii. Pentru noi este un semn de speranță că patru companii reușim să cooperăm în momente de criză pentru binele comunității și abia aștept să ajungem la 4.000 de companii în proiect. Cooperarea și solidaritatea sunt cel mai important lucru acum, ca să trecem cu bine criza medicală și să păstrăm societatea și economia într-o formă cât mai bună, astfel încât oamenii sa fie cât mai puțin afectați. Curaj, România!”, a declarat Omer Tetik, CEO Banca Transilvania.

Dan Șucu, Mobexpert a adăugat: „Cu toții vrem să trecem peste această nenorocire și să ne reîntoarcem la viețile de dinainte. Dar să vrem nu este suficient! E nevoie ca fiecare dintre noi să facă ceva, oricât de puțin, pentru ca acest lucru să fie posibil.”

La rândul său, Florin Talpeș, CEO Bitdefender a spus că Bitdefender a oferit încă de la începutul pandemiei securitate informatică gratuită pentru toate instituțiile sanitare din lume pentru a le asigura activitate neîntreruptă și a le feri de atacurile inerente acestei perioade. „Noi suntem doar unul dintre cei mulți din societatea civilă care pun umărul astfel încât să trecem cu bine, ca și comunitate, de o situație grea. Ne-am unit acum forțele cu alți întreprinzători pentru a găsi în afara țării și a distribui echipamente de protecție celor cărora le sunt atât de necesare, celor care sunt primii pe liniile frontului acum: cadrele medicale, politiștii, jandarmii, armata. Umăr lângă umăr”, a afirmat Florin Talpeș, CEO al Bitdefender.

„Această criză ne oferă oportunitatea să ne unim în susținerea celor care ne ajută. Avem speranța că vom trece cu bine peste acest moment, până atunci încercăm să îi ajutăm cât mai mult pe cei din prima linie care se luptă cu această pandemie, astfel încât multe vieți să fie salvate și viața comunității să-și revină la normal", a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult