Compania Vodafone a lansat miercuri Vodafone TV, un serviciu care le permite utilizatorilor să urmărească atât transmisiuni live, cât și conținut în regim „on demand”, integrând totodată și servicii de streaming.
„Serviciul Vodafone TV are la bază o platformă ce include un mediabox 4K, unic pe piața din România, care îmbină interactivitatea, aplicațiile de streaming și cablul digital. Cu Vodafone TV, utilizatorii se pot bucura de cea mai bogată ofertă de conținut, ce include cea mai extinsă grilă TV, cu peste 190 de canale în format SD, HD și 4K, precum și de cea mai vastă colecție video on demand, cu mii de ore de conținut de calitate și tot conținutul HBO GO într-o secțiune dedicată, care oferă acces la producţii HBO - seriale originale, filme, documentare, producţii locale, dar şi seriale, filme şi programe pentru copii ale altor furnizori de conţinut premium. De asemenea, interfața permite acces direct la cele mai populare servicii de streaming din România, pentru toată familia – Netflix, Amazon Prime, YouTube și YouTube Kids, Hopster”, se arată într-un comunicat al companiei.
Oficialii companiei spun că noul serviciu a fost conceput ca urmare a schimbării obiceiurilor de consum ale utilizatorilor. „Obiceiurile de consum s-au schimbat semnificativ în ultimii ani, mulți dintre noi preferând astăzi un mix între a urmări televiziunea lineară și utilizarea serviciilor On Demand, în creștere. Ceea ce aduce astăzi Vodafone este o soluție care îmbină perfect cele două lumi, cu ceea ce are mai bun fiecare dintre ele. Utilizatorii pot continua să urmărească, desigur, evenimente live, precum sport sau știri, chiar când acestea se întâmplă, dar pot, totodată, să caute și să vizioneze conținutul de televiziune lineară câteva zile mai târziu după difuzare, într-un mod similar serviciilor On Demand. Mai mult, în timp, asemenea serviciilor On Demand, utilizatorii pot primi recomandări cu ce se difuzează chiar în acest moment la televiziunea lineară, pe baza preferințelor lor. Am convingerea că acesta va fi începutul unei experiențe de conținut și televiziune semnificativ mai bune pe piața din România“, a declarat Mostafa El Beltagy, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.
Potrivit companiei, Vodafone TV oferă conectivitate între ecrane, iar utilizatorii au posibilitatea, de exemplu, să înceapă vizionarea pe telefonul mobil sau tabletă și să continue pe ecranul televizorului, fără întreruperi. Astfel, conținutul redat pe un ecran va fi redat, în același timp, pe toate celelalte.
„Prin intermediul funcției Catch-up/Replay, utilizatorii au posibilitatea să aleagă când și unde urmăresc programele preferate, care sunt disponibile timp de 7 zile după difuzare, atât pe televizor, cât și pe smartphone și tabletă. De asemenea, pot controla conținutul vizionat, inclusiv emisiunile TV live, cu ajutorul funcțiilor Pause/Restart, și pot înregistra programele preferate pentru a le putea urmări ulterior de pe orice ecran. Funcția de Căutare permite găsirea rapidă și cu ușurință a conținutului, indiferent dacă este vorba despre conținut TV linear sau On Demand, programe înregistrate sau în curs de difuzare.
În plus, serviciul Vodafone TV include o secțiune dedicată copiilor, „Kids’ App”, care oferă funcții de control parental, precum și o ofertă extinsă de conținut pentru copii, organizat pe canale sau personaje”, transmite Vodafone.
Oferte de servicii convergente fix-mobil
Compania a anunțat totodată că lansează noi oferte de servicii convergente fix-mobil, sub umbrela Vodafone ONE.
„Astăzi marcăm un pas important în strategia noastră de a ne consolida poziția pe piața serviciilor convergente din România. Faptul că am devenit o companie de comunicații complet integrată reprezintă pentru noi un catalizator care ne va permite să continuăm să inovăm și să le oferim românilor noi soluții convergente competitive pentru comunicare și divertisment și cele mai bune opțiuni pentru a fi mereu conectați, oriunde și oricând. Mă bucur să aducem în casele românilor o nouă inovație și o nouă experiență de divertisment, cu serviciul Vodafone TV, alături de o ofertă convergentă și mai puternică, Vodafone ONE”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.