Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Vodafone continuă campania de gamification pentru utilizatorii din România, indiferent de rețeaua mobilă

Christmas Gamification
  • În premieră, clienții Vodafone au posibilitatea de a dona pentru patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. 
  • Sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundație vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.

Vodafone România lansează o nouă campanie în cadrul aplicației My Vodafone care oferă utilizatorilor, în premieră, posibilitatea de a dona către patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. În cadrul aplicației, pentru fiecare categorie de premii, utilizatorii vor primi cartonașe joker care le oferă posibilitatea de a dona 1 euro către una dintre cauze: extinderea secției de nou-născuți de la spitalul Marie Curie, programele Investiție în mediul rural – „Dinți sănătoși” și „Transport în mediul rural”, precum și Școala din valiză.

În această campanie unică, clienții Vodafone vor câștiga premii importante, iar sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundația Vodafone România vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.

Utilizatorii My Vodafone au posibilitatea de a câștiga două Ford Puma, în timp ce Ford va dona un microbuz pentru transportul școlarilor de la Școala Gimnazială nr. 4 din Turnu Măgurele, județul Teleorman. În plus, clienții vor câștiga 500 de periuțe electrice Philips Sonicare Protective Clean 4500, în timp ce, la finalul campaniei, Philips va dona 500 de periuțe identice pentru copiii înscriți în cele 12 centre școală după școală din programul național Investiție în Mediul Rural.

La fel ca și în campaniile precedente, utilizatorii au oportunitatea de a câștiga smartphone-uri, mai precis 120 de Samsung Galaxy A80. Vodafone va dona 120 de tablete Vodafone Smart Tab N8 pentru programul național Școala din Valiză.

Pe lângă toate acestea, campania include 5 premii a câte 10.000 de euro oferite de MasterCard și 50 de premii a câte 1.000 de euro oferite de Vodafone.

Fiecare dintre cele patru cauze ale Fundației are dedicată o colecție de cartonașe cu benzi desenate care prezintă o poveste referitoare la proiectul respectiv. Mai multe informații despre cauzele desfășurate și susținute de Fundația Vodafone România sunt disponibile pe https://fundatia-vodafone.ro/

Noua campanie este promovată sub sloganul „Premiile tale fac fapte bune” și se desfășoară între 4 decembrie 2019 și 4 martie 2020. Mai multe detalii despre mecanismul jocului și despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.      

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

Fundaţia Vodafone România este o organizaţie neguvernamentală românească, cu statut caritabil, distinctă şi independentă de operaţiunile comerciale ale companiei, înfiinţată în 1998. În cei peste 20 de ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.132 de programe derulate de 730 de ONG-uri din întreaga țară, în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut aproape 3 milioane de beneficiari - copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundaţia Vodafone România a investit 30 de milioane de euro în proiecte desfăşurate de organizaţiile non-profit partenere. Mai multe detalii despre programele fundaţiei sunt disponibile pe www.fundatia-vodafone.ro, http://jurnaldebine.fundatiavodafone.ro/ și www.facebook.com/fundatiavodafone

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Totuși, de ce cursul euro la cartela voastră e mai mare decît al lirei sterline la cea mai hămesită casă de schimb? Sînteți cumva cămătari?
    • Like 0


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult