Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Vodafone continuă campania de gamification pentru utilizatorii din România, indiferent de rețeaua mobilă

Christmas Gamification
  • În premieră, clienții Vodafone au posibilitatea de a dona pentru patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. 
  • Sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundație vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.

Vodafone România lansează o nouă campanie în cadrul aplicației My Vodafone care oferă utilizatorilor, în premieră, posibilitatea de a dona către patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. În cadrul aplicației, pentru fiecare categorie de premii, utilizatorii vor primi cartonașe joker care le oferă posibilitatea de a dona 1 euro către una dintre cauze: extinderea secției de nou-născuți de la spitalul Marie Curie, programele Investiție în mediul rural – „Dinți sănătoși” și „Transport în mediul rural”, precum și Școala din valiză.

În această campanie unică, clienții Vodafone vor câștiga premii importante, iar sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundația Vodafone România vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.

Utilizatorii My Vodafone au posibilitatea de a câștiga două Ford Puma, în timp ce Ford va dona un microbuz pentru transportul școlarilor de la Școala Gimnazială nr. 4 din Turnu Măgurele, județul Teleorman. În plus, clienții vor câștiga 500 de periuțe electrice Philips Sonicare Protective Clean 4500, în timp ce, la finalul campaniei, Philips va dona 500 de periuțe identice pentru copiii înscriți în cele 12 centre școală după școală din programul național Investiție în Mediul Rural.

La fel ca și în campaniile precedente, utilizatorii au oportunitatea de a câștiga smartphone-uri, mai precis 120 de Samsung Galaxy A80. Vodafone va dona 120 de tablete Vodafone Smart Tab N8 pentru programul național Școala din Valiză.

Pe lângă toate acestea, campania include 5 premii a câte 10.000 de euro oferite de MasterCard și 50 de premii a câte 1.000 de euro oferite de Vodafone.

Fiecare dintre cele patru cauze ale Fundației are dedicată o colecție de cartonașe cu benzi desenate care prezintă o poveste referitoare la proiectul respectiv. Mai multe informații despre cauzele desfășurate și susținute de Fundația Vodafone România sunt disponibile pe https://fundatia-vodafone.ro/

Noua campanie este promovată sub sloganul „Premiile tale fac fapte bune” și se desfășoară între 4 decembrie 2019 și 4 martie 2020. Mai multe detalii despre mecanismul jocului și despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.      

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

Fundaţia Vodafone România este o organizaţie neguvernamentală românească, cu statut caritabil, distinctă şi independentă de operaţiunile comerciale ale companiei, înfiinţată în 1998. În cei peste 20 de ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.132 de programe derulate de 730 de ONG-uri din întreaga țară, în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut aproape 3 milioane de beneficiari - copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundaţia Vodafone România a investit 30 de milioane de euro în proiecte desfăşurate de organizaţiile non-profit partenere. Mai multe detalii despre programele fundaţiei sunt disponibile pe www.fundatia-vodafone.ro, http://jurnaldebine.fundatiavodafone.ro/ și www.facebook.com/fundatiavodafone

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Totuși, de ce cursul euro la cartela voastră e mai mare decît al lirei sterline la cea mai hămesită casă de schimb? Sînteți cumva cămătari?
    • Like 0


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult