Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Blood Network. UNTOLD oferă reduceri și bilete gratuite celor care donează sânge și intră în Rețeaua Și eu donez

Blood Network 3

photo icon Blood Network 3 Sursa: gettyimages.com

După succesul pe care campania PAY WITH BLOOD l-a avut în 2015, în acest an, cel mai premiat festival din Europa, UNTOLD reia campania de donare de sânge, într-o formă mai complexă și cu o nouă identitate: BLOOD NETWORK. 

UNTOLD, împreună cu singura platformă tehnologică dedicată donării de sânge din România- Și eu donez- au pus bazele primei Rețele a donatorilor benevoli de sânge. Membrii platformei vor putea fi anunțați prin newsletter sau telefon dacă este nevoie de ei ca să doneze la centrul din județul lor. Sistemul va putea, începând din toamnă, să anticipeze anumite crize de sânge, pe grupe, arii geografice, în perioade delimitate ale anului, cu ajutorul tehnologiei oferite de Microsoft România.

Campania BLOOD NETWORK începe 7 iulie și se va desfășura în toate Centrele de Transfuzii din țară până în 29 iulie. Mai mult, cei care participă la festival vor putea dona și la caravana mobilă din Cluj-Napoca în zilele de 15,16,17 iulie și la București în zilele de 18, 19, 20 iulie.

În acest an, cine donează sânge la caravana mobilă și se înscrie în baza de date Și Eu Donez (prin aplicațiile de smartphone iOS, Android și Windows, sau pe https://www.reteaua.sieudonez.ro) primește un bilet gratuit pentru ziua de joi (4 august) a festivalului, când pe scenă vor urca Dimitri Vegas&Like Mike, Tiesto și Faithless.

Cei care donează la unul dintre centrele de transfuzii din țară și înscriu codul de donator primit pe siteul untold.com, primesc o reducere de 150 de lei din prețul final al abonamentului, începând din 7 iulie.

Suntem încântați că o idee care părea îndrăzneață anul trecut, a reușit să fie atât de bine primită de publicul din România. Anul acesta, campania de donare de sânge va căpăta o nouă formă și o amploare și mai mare. Alături de partenerii de la Și eu donez vom încerca să îi facem conștienți pe tineri de importanța donării de sânge și să îi obișnuim să facă acest lucru de mai multe ori pe an, astfel încât să răspundă pozitiv la apelurile multiple ale sistemului sanitar din România. Împreună, donatori și parteneri, construim prima bază de date donatori benevoli de sânge din România", a declarat Adrian Chereji, director de Marketing și Comunicare UNTOLD.

Simbolul Și eu donez este punga de sânge, despre care sperăm că va deveni un adevărat icon pentru cei care vor să se implice în această cauză. Platforma Și eu donez, împreună cu forța de convingere și promovare a celui mai premiat festival din Europa înseamnă prima Rețea a donatorilor de sânge din România. Impreună schimbăm o bucățică a României", a declarat Alex Livadaru, co-fondator Și Eu Donez.

Și Eu Donez, prima platformă tehnologică de donare de sânge din România, a luat naștere în urmă cu trei ani. Cei care doresc să devină membri în Rețeaua donatorilor benevoli de sânge trebuie să intre pe adresa http://reteaua.sieudonez.ro sau în aplicația disponibilă în AppStore, Google Play și în Magazinul Windows. Rețeaua are un sistem de înscriere foarte simplu, fiecare membru își poate crea contul personal logându-se prin email sau facebook, și completând un formular cu informații de bază.

Campania BLOOD NETWORK este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD 2016, în parteneriat cu platforma Și Eu Donez, McCann Erickson România dar și cu ajutorul Institutului Național de Transfuzii Sanguine.

„În prezent, statisticile indică existența unei crize de sânge în spitalele din România, deși avantajele donării de sânge sunt de necontestat, atât pentru pacienți, cât și pentru donatori. În calitate de partener principal al campaniei BLOOD NETWORK, Kaufland România încurajează cât mai mulți români să doneze sânge pentru salvarea celor aflați în situații critice. În astfel de momente, solidaritatea este cuvântul cheie, iar tinerii au demonstrat de atâtea ori că pot fi solidari și că pot genera schimbarea. Mesajul Kaufland România pentru tineri este „contribuim la salvarea pacienților și apoi petrecem împreună la UNTOLD”, spune Anna Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland România.

Și eu donez este o organizație non-profit, finanțată exclusiv din fonduri private. Susținătorii cauzei sunt: Microsoft România- partener de tehnologie, Fundația Vodafone, platforma editorială Republica- partener media, casa de avocatură Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen care a asigurat serviciile juridice și UNTOLD, cel mai premiat festival din Europa. Platforma a fost dezvoltată tehnic de G.K. PROMO SERVICE COMPANY S.R.L.

În anul 2015, campania PAY WITH BLOOD a înregistrat un număr de peste 1500 de donatori în anul 2015. PAY WITH BLOOD, realizată împreună cu Mc Cann Erickson, a câștigat două premii la cea mai prestigioasă competiție a industriei creative, Cannes Lions, un SILVER LION în PR și un BRONZE LION în MEDIA dar și două premii Silver Drum la competiția Golden Drum din Portoroz.

UNTOLD 2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca TOP 5 DJ ai lumii, DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO alături de alți peste 150 de artiști internaționali de renume.

În 2015, Cluj-Napoca a intrat agresiv, direct în top, într-o industrie evaluată la peste 7 miliarde de dolari anual. În lume, piața muzicii electronice crește 10-12 procente pe an, iar o felie foarte importantă o reprezintă evenimentele.

UNTOLD a fost, la prima ediție, cel mai premiat festival din lume- Best Major Festival 2015, Brand of the Year 2015, iar despre campania socială de promovare PAY WITH BLOOD, realizată împreună cu McCann România, au scris BBC, CNBC, Time, The Guardian.

Adunate, averile artiștilor care urcă pe scenele din Cluj în primele zile din august valorează sute de milioane de dolari. Afrojack, Armin Van Buuren, Martin Garrix, Tiesto, Faithless, Parov Stelar, alături de alte 30 de nume ale muzicii electronice vor cânta și mixa pentru 200.000 de spectatori. Fiecare este motorul unei mașinării distincte: acești DJ au case de producție, emisiuni radio, serii de podcast, canale de Youtube. Paginile lor de Facebook și Twitter cumulează fani cât populația Germaniei. Zack O'Malley Greenburg de la Forbes estimează, într-o analiză publicată în august anul trecut, că DJ-ii din TOP 10 mondial au încasat în 2015 peste 274 de milioane de dolari.

UNTOLD Blood Network

Fii erou și în 2016! Donează sânge, intră în BLOOD NETWORK și hai la #UNTOLD! Alături de Si eu donez pornim prima rețea a donatorilor benevoli de sânge din România! Proiect susținut de Kaufland Romania. --- Be a hero again! Donate blood, join the BLOOD NETWORK and come to Untold! Together with Și Eu Donez we are building the first volunteer blood donor network in Romania! Project supported by Kaufland Romania

Posted by Untold on Wednesday, July 6, 2016

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Buna ziua! de genul meu am fost mereu sensibila la nevoile oamenilor si plecand de la aceasta latura a mea m-am gandit sa va propun ca in orasul din care provin (Sinaia) sa organizez o caravana pentru donarea de sange la pachet cu un eveniment de traditie: Festivalul Sinaia Forever 2016, care va avea loc in acest an in intervalul 2-4 septembrie, si care reuseste de multi ani sa atraga zeci de mii de turisti. Am vazut ca fenomenul "Campania Network Blood" reuseste sa atraga atentia multor oameni, potentiali donatori si impreuna cu organizatorii evenimentului de la Sinaia am decis sa va abordam. Neavand alte date de contact ma bazez pe promptitudinea dvs si pe faptul ca veti da curs intentiei mele prezentate mai sus. Succes in tot ceea ce faceti, felicitari pentru exemplul si modalitatea de a starni interesul oamenilor!
    • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult