După succesul pe care campania PAY WITH BLOOD l-a avut în 2015, în acest an, cel mai premiat festival din Europa, UNTOLD reia campania de donare de sânge, într-o formă mai complexă și cu o nouă identitate: BLOOD NETWORK.
UNTOLD, împreună cu singura platformă tehnologică dedicată donării de sânge din România- Și eu donez- au pus bazele primei Rețele a donatorilor benevoli de sânge. Membrii platformei vor putea fi anunțați prin newsletter sau telefon dacă este nevoie de ei ca să doneze la centrul din județul lor. Sistemul va putea, începând din toamnă, să anticipeze anumite crize de sânge, pe grupe, arii geografice, în perioade delimitate ale anului, cu ajutorul tehnologiei oferite de Microsoft România.
Campania BLOOD NETWORK începe 7 iulie și se va desfășura în toate Centrele de Transfuzii din țară până în 29 iulie. Mai mult, cei care participă la festival vor putea dona și la caravana mobilă din Cluj-Napoca în zilele de 15,16,17 iulie și la București în zilele de 18, 19, 20 iulie.
În acest an, cine donează sânge la caravana mobilă și se înscrie în baza de date Și Eu Donez (prin aplicațiile de smartphone iOS, Android și Windows, sau pe https://www.reteaua.sieudonez.ro) primește un bilet gratuit pentru ziua de joi (4 august) a festivalului, când pe scenă vor urca Dimitri Vegas&Like Mike, Tiesto și Faithless.
Cei care donează la unul dintre centrele de transfuzii din țară și înscriu codul de donator primit pe siteul untold.com, primesc o reducere de 150 de lei din prețul final al abonamentului, începând din 7 iulie.
„Suntem încântați că o idee care părea îndrăzneață anul trecut, a reușit să fie atât de bine primită de publicul din România. Anul acesta, campania de donare de sânge va căpăta o nouă formă și o amploare și mai mare. Alături de partenerii de la Și eu donez vom încerca să îi facem conștienți pe tineri de importanța donării de sânge și să îi obișnuim să facă acest lucru de mai multe ori pe an, astfel încât să răspundă pozitiv la apelurile multiple ale sistemului sanitar din România. Împreună, donatori și parteneri, construim prima bază de date donatori benevoli de sânge din România", a declarat Adrian Chereji, director de Marketing și Comunicare UNTOLD.
„Simbolul Și eu donez este punga de sânge, despre care sperăm că va deveni un adevărat icon pentru cei care vor să se implice în această cauză. Platforma Și eu donez, împreună cu forța de convingere și promovare a celui mai premiat festival din Europa înseamnă prima Rețea a donatorilor de sânge din România. Impreună schimbăm o bucățică a României", a declarat Alex Livadaru, co-fondator Și Eu Donez.
Și Eu Donez, prima platformă tehnologică de donare de sânge din România, a luat naștere în urmă cu trei ani. Cei care doresc să devină membri în Rețeaua donatorilor benevoli de sânge trebuie să intre pe adresa http://reteaua.sieudonez.ro sau în aplicația disponibilă în AppStore, Google Play și în Magazinul Windows. Rețeaua are un sistem de înscriere foarte simplu, fiecare membru își poate crea contul personal logându-se prin email sau facebook, și completând un formular cu informații de bază.
Campania BLOOD NETWORK este realizată cu sprijinul Kaufland România, partener oficial al UNTOLD 2016, în parteneriat cu platforma Și Eu Donez, McCann Erickson România dar și cu ajutorul Institutului Național de Transfuzii Sanguine.
„În prezent, statisticile indică existența unei crize de sânge în spitalele din România, deși avantajele donării de sânge sunt de necontestat, atât pentru pacienți, cât și pentru donatori. În calitate de partener principal al campaniei BLOOD NETWORK, Kaufland România încurajează cât mai mulți români să doneze sânge pentru salvarea celor aflați în situații critice. În astfel de momente, solidaritatea este cuvântul cheie, iar tinerii au demonstrat de atâtea ori că pot fi solidari și că pot genera schimbarea. Mesajul Kaufland România pentru tineri este „contribuim la salvarea pacienților și apoi petrecem împreună la UNTOLD”, spune Anna Katharina Scheidereiter, responsabil CSR Kaufland România.
Și eu donez este o organizație non-profit, finanțată exclusiv din fonduri private. Susținătorii cauzei sunt: Microsoft România- partener de tehnologie, Fundația Vodafone, platforma editorială Republica- partener media, casa de avocatură Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen care a asigurat serviciile juridice și UNTOLD, cel mai premiat festival din Europa. Platforma a fost dezvoltată tehnic de G.K. PROMO SERVICE COMPANY S.R.L.
În anul 2015, campania PAY WITH BLOOD a înregistrat un număr de peste 1500 de donatori în anul 2015. PAY WITH BLOOD, realizată împreună cu Mc Cann Erickson, a câștigat două premii la cea mai prestigioasă competiție a industriei creative, Cannes Lions, un SILVER LION în PR și un BRONZE LION în MEDIA dar și două premii Silver Drum la competiția Golden Drum din Portoroz.
UNTOLD 2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca TOP 5 DJ ai lumii, DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO alături de alți peste 150 de artiști internaționali de renume.
Adunate, averile artiștilor care urcă pe scenele din Cluj în primele zile din august valorează sute de milioane de dolari. Afrojack, Armin Van Buuren, Martin Garrix, Tiesto, Faithless, Parov Stelar, alături de alte 30 de nume ale muzicii electronice vor cânta și mixa pentru 200.000 de spectatori. Fiecare este motorul unei mașinării distincte: acești DJ au case de producție, emisiuni radio, serii de podcast, canale de Youtube. Paginile lor de Facebook și Twitter cumulează fani cât populația Germaniei. Zack O'Malley Greenburg de la Forbes estimează, într-o analiză publicată în august anul trecut, că DJ-ii din TOP 10 mondial au încasat în 2015 peste 274 de milioane de dolari.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.