Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Construcția mult așteptatei Autostrăzi A3 Ploiești-Brașov începe cu un site. Cum arată Valea Prahovei, filmată din dronă

Ploiesti-Brasov

Compania de Autostrăzi a lansat un site cu informații despre autostrada A3 Ploiești - Comarnic - Brașov: http://ploiesti-brasov.ro/. CNAIR promite că aici vom găsi informații actualizate periodic, stadiul la zi și soluții pe termen scurt pentru degrevarea traficului pe Valea Prahovei.  

Site-ul conține, printre altele, și un interviu cu Petre Ene, director general adjunct al Consitrans, firmă de consultanță care a câștigat prin licitație publică proiectul tehnic pentru Ploiești-Brașov. „Sperăm că în urma analizei pe care o vom face și a studiului de fezabilitate - care va arăta eficiența economică a traseului pe care îl vom propune - că totul se va finaliza cu un proiect tehnic și o autorizație de construire, urmând ca CNAIR să lanseze în viitorul apropiat licitația pentru execuția tronsoanelor de autostradă”, spune Petre Ene. „Se va realiza un pasaj care va traversa drumul național numărul unu și calea ferată București-Ploiești. În zonă vom avea de realizat niște relocări de rețele electrice (unele dintre ele de importanță națională, linii de 400kv )”, a explicat Petre Ene.  

Filmări din dronă, pe Valea Prahovei:

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Nume check icon
    Ce facem cu primii bani de pe proiect? Hai sa punem de-o joaca si sa facem ceva fimari cu drona ca sa aratam...sa aratam ce? Chiar sunt curios care este scopul acestor filmari? Sa ne arate inainte si dupa? Stim foare bine ce este acum, probleme este ca nu cred ca vom sti vreodata cum va arata aceasta autostrada,decat poate daca ea se va asfalta cu drone, ca cu oameni, firme, slabe sanse. Pierdere de timp si bani, din banii nostri bineintele, dar avem filmari cu drona, cine mai este ca noi...
    • Like 0
  • BASCALIE!
    • Like 2
    • @ Mihail Plinga
      Nume check icon
      De acord
      • Like 0


Îți recomandăm

Bloc operator Sanador

Când intri într-o astfel de „navă spațială” numai ca să o vizitezi, te gândești că următorul pas în tehnologie nu e foarte departe: specialiștii consultați în prezent de la distanță, prin videoconferință, vor fi prezenți în sală sub formă de hologramă. Sau, de ce nu- se vor teleporta pentru a-i asista pe colegii lor, când aceștia le solicită sprijinul.

Citește mai mult

Angajat dându-și demisia

Atunci când vorbim despre costul pierderii unui angajat, avem două categorii de costuri: există costurile hard, respectiv costurile soft. Costurile hard sunt în general cele care se referă la cheltuieli vizibile, directe și tangibile, lucruri care se pot măsura material foarte ușor, lucruri pe care le identificăm cu toții foarte ușor. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult