Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Construcția mult așteptatei Autostrăzi A3 Ploiești-Brașov începe cu un site. Cum arată Valea Prahovei, filmată din dronă

Ploiesti-Brasov

Compania de Autostrăzi a lansat un site cu informații despre autostrada A3 Ploiești - Comarnic - Brașov: http://ploiesti-brasov.ro/. CNAIR promite că aici vom găsi informații actualizate periodic, stadiul la zi și soluții pe termen scurt pentru degrevarea traficului pe Valea Prahovei.  

Site-ul conține, printre altele, și un interviu cu Petre Ene, director general adjunct al Consitrans, firmă de consultanță care a câștigat prin licitație publică proiectul tehnic pentru Ploiești-Brașov. „Sperăm că în urma analizei pe care o vom face și a studiului de fezabilitate - care va arăta eficiența economică a traseului pe care îl vom propune - că totul se va finaliza cu un proiect tehnic și o autorizație de construire, urmând ca CNAIR să lanseze în viitorul apropiat licitația pentru execuția tronsoanelor de autostradă”, spune Petre Ene. „Se va realiza un pasaj care va traversa drumul național numărul unu și calea ferată București-Ploiești. În zonă vom avea de realizat niște relocări de rețele electrice (unele dintre ele de importanță națională, linii de 400kv )”, a explicat Petre Ene.  

Filmări din dronă, pe Valea Prahovei:

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Nume check icon
    Ce facem cu primii bani de pe proiect? Hai sa punem de-o joaca si sa facem ceva fimari cu drona ca sa aratam...sa aratam ce? Chiar sunt curios care este scopul acestor filmari? Sa ne arate inainte si dupa? Stim foare bine ce este acum, probleme este ca nu cred ca vom sti vreodata cum va arata aceasta autostrada,decat poate daca ea se va asfalta cu drone, ca cu oameni, firme, slabe sanse. Pierdere de timp si bani, din banii nostri bineintele, dar avem filmari cu drona, cine mai este ca noi...
    • Like 0
  • BASCALIE!
    • Like 2
    • @ Mihail Plinga
      Nume check icon
      De acord
      • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult