Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

iCEE.fest aduce la București giganți precum Google și Facebook. Dragoș Stanca: „iCEE.fest e o bună ocazie pentru actualizarea «bazei de date» a fiecăruia dintre noi”

Majoritatea companiilor globale, începând cu Google și Facebook, continuând cu The New York Times, Shazam, Yahoo, Lad Bible, AOL și mulți alții - peste 120 de nume, în total - vor fi la București în 15 și 16 iunie, la ediția din 2017 a iCEE.fest.

„Anul acesta festivalul crește din nou în diversitate și se deschide către zone noi, cum ar fi impactul tehnologiei și al Internetului în mediul financiar-bancar, Fin Tech, și explorăm si o altă zonă nouă, pe partea de arhitectură și construcții, cu Smart Homes. Noutățile din zona de marketing, comunicare, jurnalism, media, creativitate, noile tehnologii VR&AR, impactul în zona medicală (prin iCEE.health, eveniment-satelit lansat în 2016) sau partea dedicată antreprenoriatului, investițiilor, noilor proiecte completează ce propunem industriilor impactate de tehnologie”, a declarat Dragoș Stanca, managing Partner al Think Digital Group în România și fondator al iCEE.fest.

Agenda ediției 2017 poate fi consultată aici.

Mai mulți speakeri cunoscuți din domenii diverse vor urca pe scenele festivalului: Shafi Ahmed - primul chirurg care a folosit realitatea virtuală într-o operatie, Dave Birss - creativul care îmbină muzica și neuromarketingul, Chris Skinner - expert global în impactul tehnologiei în transformarea sistemului financiar-bancar sau Alex Khan - cea mai influentă persoană în social media din Germania și mulți alții. 

Fiecare content stream poate fi văzut în agenda festivalului prin selecția uneia din cele 6 scene și a zonei de interes vizate. 

„Credem în continuare că iCEE.fest e o bună ocazie pentru un update anual, pentru actualizarea «bazei de date» a fiecăruia dintre noi, având în vedere că vorbim de o schimbare majoră generată de tehnologie, în absolut toate domeniile de business.

Mai sperăm doar să avem același suport din partea comunităților profesionale, care să susțină demersul nostru prin cumpărarea unui bilet, care costă de 2-3 ori mai puțin decât orice festival similar din Europa de vest. Suntem români, ne place la noi acasă și sperăm să ducem mai departe acest proiect la București, nu în altă capitală europeană. Pentru că invitații în acest sens avem", spune Dragoș Stanca.

Organizatorii festivalului au anunțat mai multe tipuri de bilete, dedicate anumitor categorii profesionale sau doar pentru una din cele două zile ale festivalului.

Biletele încă disponibile pot fi achiziționate de pe site-ul oficial, iCEEfest.com.

Studentii și elevii interesați beneficiază de 50% discount la toate categoriile de bilete, iar 10% din valoarea încasărilor va fi donată proiectului Copăceni Tech House, menit să ajute copiii cu boli grave să se bucure de cele mai noi tehnologii.

Festivalul are loc în 15 și 16 iunie, la cinematograful din cadrul Băneasa Mall, în parteneriat cu Orange. Printre partenerii iCEE.fest 2017 se mai numără XAXIS, BCR, Volkswagen și Carrefour.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult