Sari la continut

Un singur om poate să schimbe cu mintea lui o țară

De patru ani, peste 500 de contributori își scriu ideile pe această platformă, construiesc împreună cu noi o comunitate, un spațiu al celor care știu că România poate să arate altfel. Te invităm să scrii și tu!

Infografic România asigurată: cum privesc românii asigurările de viață

Nouă din zece români sunt puțin sau deloc interesați de asigurările de viață, iar principala scuză a celor care nu se pun la adăpost este nu li se poate întâmpla ceva rău tocmai lor. Multe persoane au impresia că un astfel de produs este prea scump. Despre piața românească, percepții, adevăruri statistice- într-un infografic realizat în campania România asigurată


Infograficul face parte din cadrul campaniei România asigurată. România asigurată este un proiect editorial de informare și educare despre acoperirea riscurilor și beneficiile protecției financiare, realizat de Republica.ro și susținut de compania Metropolitan Life, parte a MetLife Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife are, la nivel global, 100 de milioane de clienți în aproape 50 de țări. În România, Metropolitan Life activează de mai bine de 17 ani și are peste 2 milioane de clienți.

Dacă aveți întrebări, dacă vreți să aflați care sunt criteriile după care să faceți cele mai bune alegeri, publicați-le la finalul fiecărui articol, în secțiunea de dezbateri. Nu trebuie decât să vă logați cu emailul sau cu contul de social media. Puteți, de asemenea, să ne scrieți și pe adresa redacția@republica.ro. Mesajele voastre pot genera subiecte, tematici sau chiar texte și analize în campania România asigurată.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Am sa icerc sa fac fata.Multumesc.
    • Like 0
  • Ce pret are o asigurare?
    • Like 0
  • Inca nu m-ai convins ptr ce trebuie sa ma asigur .....
    • Like 0
  • Probabil romanii nu se asigura pentru ca atunci cand vin in Romania,companiile straine se adapteaza natiei si vin sa dea tepe,tunuri si pleaca. Eu nu am incredere sa mi dau banii pe mana lor,nu mi pare ca as avea vreo garantie ca ceea ce prezinta e si adevarat,complet onest.
    • Like 1
  • Valentin check icon
    Parcă lipseşte un comentariu...
    • Like 0
  • Valentin check icon
    Din nou: hm...
    • Like 0
  • Valentin check icon
    Hm...
    • Like 0


Îți recomandăm

Telemunca

Odată cu răspândirea noului coronavirus de la o țară la alta, companiile din toată lumea și-au schimbat politica de resurse umane și și-au încurajat angajații să lucreze la distanță pentru a preveni extinderea epidemiei. O decizie care ține de supraviețuirea biologică, dar și de supraviețuirea ca business. (Foto: Guliver/ Getty Images)

Citește mai mult

Recul

Povestea Recul începe în 2015, când regizorul Vlad Dragomirescu și actorul Bogdan Untilă și-au propus să creeze un incubator pentru proiecte culturale independente, care să cuprindă două direcții: teatrul de improvizație și teatrul clasic.

Citește mai mult

Alphahead

Vishal Narender și Georgeta Brehoi, soția sa, au venit în România în urmă cu 4 ani, după ce au lucrat în mai multe multinaționale din India, Franța și Irlanda, și au decis să-și investească toate economiile pentru a produce echipamente moto.

Citește mai mult