Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

IPG Mediabrands anunță promovări strategice în echipa de conducere locală. Mihai Trandafir preia funcția de CEO IPG Mediabrands România, în timp ce Victor Croitoru va deveni noul Managing Director al UM România

Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in România – UM, Initiative și Kinesso. El va avea în vedere optimizarea operațiunilor, creșterea sinergiilor între agenții și identificarea de noi oportunități de piață pentru a contribui la dezvoltarea business-ului clienților. Mihai Trandafir va raporta direct către Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.

Cu o experiență de peste 26 de ani în cadrul UM – din care mai bine de 20 ca Managing Director – Mihai Trandafir aduce în noul rol o viziune strategică solidă și o înțelegere profundă a pieței. Sub conducerea sa, UM România a devenit una dintre cele mai apreciate agenții locale, cu un portofoliu consistent de clienți și numeroase premii de prestigiu: „Media Agency of the Year” la Festival of Media Global (2016), Eurobest (2015), Golden Drum (2023 & 2024), alaturi de 34 de trofee Cannes Lions, Global Grand Effie și alte peste 80 de premii Effie.

„Dorim să facem disponibile clienților noștri din România, în mod sistematic, rezultatele transformării accelerate pe care o vedem la nivel global în IPG Mediabrands. De la soluții de marketing și tehnologie de ultima generație, la procese de lucru avansate, cu integrare responsabilă de AI. Agențiile de publicitate nu au fost niciodată mai dinamice, și mă bucur să reprezentăm niște branduri atât de ambițioase.” a subliniat Mihai Trandafir, din noua sa pozitie in IPG MediaBrands.

Noul Managing Director al UM România va fi Victor Croitoru, care a ocupat anterior poziția de Strategy & New Business Director. Cu o activitate de peste 20 de ani în cadrul UM, Victor a contribuit activ la dezvoltarea agenției, ocupând inclusiv rolul de Regional Strategy and New Business Director pentru IPG Mediabrands CEE. În noul rol, va continua să colaboreze cu echipa regională CEE pe proiecte de dezvoltare strategică și inițiative de business.

„Ne aflăm în plină transformare a modului în care brandurile se conectează cu noile generații, iar Inteligență Artificială este catalizatorul acestui proces, și face parte integrantă din ecosistemul de comunicare al brandurilor. Noile capabilități ale rețelei UM ne fac încrezători în misiunea noastră de a demonstra clienților noștri că suntem gata să integrăm toate instrumentele de analiză și pe cele creative în proiecte noi, provocatoare, bazate pe insight-uri actuale și reale de consumatori. Sunt bucuros că din noua poziție pot să aduc o perspectivă mai largă în piață locală, înțelegând deja oportunitățile din regiune, prin activarea mai multor resurse și talente interne.” a declarat Victor Croitoru, noul Managing Director al agenției.

„Aceste numiri marchează începutul unui nou capitol pentru IPG Mediabrands în România. Ne bazăm pe vasta experiență și leadershipul dovedit al lui Mihai și Victor pentru a duce organizația la următorul nivel”, a declarat Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE. „Expertiza lor, rezultatele deja demonstrate și viziunea strategică sunt esențiale pentru consolidarea poziției noastre pe piață, atât la nivel local, cât și regional.”

IPG Mediabrands este divizia de media și soluții de marketing a Interpublic Group (NYSE: IPG), gestionând peste 47 de miliarde de dolari în investiții media la nivel global. Cu o rețea formată din agențiile UM, Initiative, Mediahub și unități specializate precum MAGNA, KINESSO și Mediabrands Content Studio, IPG Mediabrands oferă soluții integrate pentru unele dintre cele mai importante branduri din lume. Compania are peste 18.000 de angajați în peste 130 de țări.

UM România are misiunea de a-și susține clienții să își atingă potențialul de creștere maxim prin abordarea modelelor de creștere/patterns, și prin eliminarea gândirii duale, de tip alb-negru, și să îmbrățișeze în comunicare nuanțe de gândire în deciziile de marketing. Din portofoliul agentiei mentionam clienții locali Kaufland, KFC, Dedeman, Betano, Fiterman Pharma, Kandia-Dulce, si clienții globali, ca Dyson, Mattel, General Mills, Emirates, Levi Strauss & Co, , Mattel. Pentru mai multe informatiii, puteti urmări site-ul global https://www.umww.com/ și pagina locală UM Romania

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult