Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!
NEWSEUM. Peste 180.000 de persoane au făcut precomandă pentru Tesla Model 3
Peste 180.000 de persoane și-au făcut precomandă pentru Model 3, noul sedan al producătorului american de automobile electrice, Tesla Motors, iar oamenii au stat pur și simplu la coadă pentru a se asigra că vor deveni proprietarii unui astfel de vehicul.
Elon Musk, CEO-ul Tesla, a anunțat că, la un preț mediu de 42.000 de dolari, cu extraopțiuni, valoarea precomenzilor a ajuns la 7,5 miliarde de dolari.
Cu ocazia lansării mult așteptatului iPhone 16, Flip.ro a decis să nu urmeze tiparul obișnuit al retailerilor de tehnologie. În loc să promoveze obsesia pentru ultimul model, compania a lansat o campanie inovatoare care pune în centrul atenției sustenabilitatea și importanța alegerilor responsabile.
100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.
Vreau să vă arăt azi un program inedit de educație la firul ierbii: el începe chiar pe pajiștea a două festivaluri care atrag în fiecare an zeci de mii de tineri și își propune să fie un fel de curs introductiv într-o materie pe care școala românească se jenează să o predea.
Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, IMM-urile sunt nevoite să adopte rapid inovații digitale pentru a rămâne competitive și a profita de oportunitățile de pe piață. Serviciile care simplifică birocrația permit antreprenorilor să se concentreze pe inovație și dezvoltarea afacerilor lor.
Două imagini perfect iconice și perfecte ca realizare: prima realizată de Evan Vucci de la AP în 2024, a doua făcută de Joe Rosenthal de la AP în 1945. Foto: Evan Vucci / AP / Profimedia
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.