Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Noul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc: „Nu promit niciun kilometru de autostradă”

Răzvan Cuc

Răzvan Cuc a primit aviz favorabil din partea comisiilor parlamentare de specialitate pentru a ocupa funcția de ministru al Trasporturilor. Întrebat de jurnaliști câți kilometri de autostradă promite, acesta a răspuns: „Nu promit niciun kilometru. Veți vedea, conform programului de guverrnare”. 

Cuc a susținut că PSD are un program de guvernare „etapizat, care va fi pus în aplicare, şi rutier, şi feroviar, şi naval, şi de aviaţie. Nu vreau să mă grăbesc să dau un termen acum, pentru că trebuie revizuită şi legislaţia în domeniul achiziţiilor publice privind infrastructurile mari. Trebuie schimbat pentru că sunt proceduri foarte grele şi sunt multe lucruri care trebuie modificate în legislaţie”.

Răzvan Cuc a primit avizul comisiilor cu 37 voturi pentru, 13 voturi împotrivă şi o abţinere.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • george check icon
    A raspuns corect.Nu promite ci va face.
    Una sunt km.promisi si alta km.facuti.
    Si pentru d.tudor de la A3, expresia utilizata nu e profund nefericita.Eu o vad normala si corecta.Nu poti promite numai de dragul de a promite, ca sa fii dragut cu presa.
    • Like 0
  • check icon
    Nu trebuie să promită, că asta e simplu, trebuie să facă. Și, după părerea mea, pînă la a avea 3000 km de autostradă, românii trebuie să învețe să circule pe autostradă, mai ales pe A 2 cînd e ceață și, în general, să învețe civilizația la volan, asta nu e sarcina ministrului transporturilor, ci a dep. circulație a MAI și a ministrului de interne.
    România nu are nevoie numai de autostrăzi, are nevoie ca, treptat, TOATE drumurile naționale SĂ OCOLEASCĂ localitățile, măcar pe cele mari, și să fie trase de-o parte. „Modernizări” tip DN 7 + 71 Chitila-Tărtășești, cu un drum pe 2 benzi pe sens care trece printr-un „cîrnat” de localitate care nu se mai termină, cu treceri de pietoni din loc în loc, cu un singur sens giratoriu, la intrarea în Bîldana, sînt exemple imbecile de proiecte recente. Poate că nu este necesară o autostradă București-Tîrgoviște, nu știu, dar – în orice caz – o asemenea soluție este una proastă. DN 7 trebuia „tras” pe lîngă localitățile mari, și modernizate toate legăturile cu A 1. Ăsta e proiect coerent.
    • Like 0
  • Măcar e sincer
    • Like 2


Îți recomandăm

Silvia Demeter

Acel grajd avea să capete, în doi ani, o nouă funcțiune - living, dining și bucătărie în ceea ce avea să devină, prin măiestria arhitectei, reședința de vară a Prințului Charles. Totul cu un mesaj – păstrarea tradiției, salvarea patrimoniului arhitectural din zonele rurale ale României. Foto opiniatimisoarei.ro

Citește mai mult

Testare Covid-19

„Toată lumea așteaptă ca rezultatul să fie pozitiv sau negativ. În biologia moleculară, rezultatul este detectabil/ nedetectabil. Negativ sau pozitiv se pot asocia altor tipuri de teste, dar nu acestor tipuri de teste”, explică dr. Andreea Alexandru, director medical, divizia de laboratoare Regina Maria.

Citește mai mult

Navigând împreună spre viitor

„M-a luat așa, ca pe șah, m-a aranjat, deci eu nu gândeam în perioada aia. De fapt, când primești vestea asta, tu... ești pur și simplu... te oprești în timp și ai în față un hău și nu știi unde să pornești”. Aceasta este mărturia Lilianei, a cărei poveste impresionantă vă invit să o descoperiți.

Citește mai mult