Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Roger Waters, de la Pink Floyd, despre Mark Zuckerberg, care i-ar fi oferit „o sumă imensă” pentru a promova Instagram: „Unul dintre cei mai puternici idioți din lume”

Roger Waters

Foto: Anthony Behar / ddp USA / Profimedia

Roger Waters (foto), membru fondator al trupei Pink Floyd, a povestit recent că Mark Zuckerberg i-a oferit „o sumă imensă de bani” pentru a fi de acord ca melodia „Another brick în the Wall II” să fie folosită pentru a promova Instagram. Waters l-a refuzat pe cofondatorul Facebook și l-a numit „unul dintre cei mai puternici idioți din lume”.

Declarațiile lui Waters au fost făcute la un eveniment organizat în sprijinul fondatorului WikiLeaks, Julian Assange. Muzicianul a citit din ceea ce a spus că este scrisoarea pe care a primit-o de la Facebook, prin care i se cerea dreptul de a folosi piesa într-o reclamă: „Considerăm că sentimentul de bază al acestei melodii este încă atât de răspândit și atât de necesar astăzi, ceea ce vorbește despre cât de atemporală este munca”.

Waters a spus că gigantul din domeniul tehnologiei dorește să folosească piesa, una dintre cele mai celebre melodii ale trupei, pentru a „face Facebook și Instagram chiar mai mari și mai puternice decât sunt deja, astfel încât să poată continua să ne cenzureze pe toți cei din această cameră și să împiedice această poveste despre Julian Assange să apară publicului larg, astfel încât publicul să poată spune: „Ce? Nu. Nu mai vrem să auzim".

Un purtător de cuvânt al Facebook a declarat pentru Insider că Zuckerberg nu are legătură cu oferta făcută membrului fondator al trupei Pink Floyd și că scrisoarea la care se referă Waters a venit de la echipa de marketing a Instagram. Purtătorul de cuvânt a mai spus că reclama în cauză se află doar în faza de concept, iar comunicarea a fost doar pentru a vedea dacă Waters „dorea să lucreze cu noi la acea melodie”.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

UNStudio 1

UNStudio este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate birouri de arhitectură din lume, cu filiale în Amsterdam, Frankfurt, Shanghai, Hong Kong, Dubai și Melbourne. are în portofoliu peste 120 de proiecte internaționale, precum clădiri de birouri, rezidențiale, muzee, poduri, dar și masterplanuri urbane. Printre cele mai cunoscute lucrări - Podul Erasmus din Rotterdam, Mercedes-Benz Museum din Stuttgart, Arnhem Central Station, Designul Doha Metro Station.

Citește mai mult

Marius Sava

„La mine pacienții nu vin niciodată singuri, vin cu partenerul”, spune medicul specialist pneumolog Marius Sava, cu competențe în somnologie, de la Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, despre cei care ajung la ușa cabinetului cu simptome de apnee în somn.

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon Mihai Bran - Claudiu Pandaru

Când medicul psihiatru Mihai Bran le-a povestit colegilor săi de la muncă, în 2015, că ar vrea să își facă un startup în domeniul serviciilor de telemedicină, pentru a-și putea urmări mai ușor pacienții, cei mai mulți dintre ei au izbucnit în râs, neîncrezători. În prezent, business-ul său, ATLAS, pornit alături de câțiva prieteni IT-ști, a ajuns la o cifră de afaceri de un milion de euro și 400.000 de utilizatori.

Citește mai mult

Food waste Japonia

„În Japonia mâncarea e un personaj din marea poveste a lumii, un prim pas în călătorie. Fiecare regiune are cel puțin un ingredient sau o mâncare pentru care e faimoasă și care, când îi vine sezonul, e consumată în restul Japoniei. E și o formă ritualică de a reuni timpuri, locuri și oameni. Mâncarea japoneză e o formă de echilibru”, spune scriitorul George Moise într-un interviu pentru habits by Republica.

Citește mai mult