Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Roger Waters, de la Pink Floyd, despre Mark Zuckerberg, care i-ar fi oferit „o sumă imensă” pentru a promova Instagram: „Unul dintre cei mai puternici idioți din lume”

Roger Waters

Foto: Anthony Behar / ddp USA / Profimedia

Roger Waters (foto), membru fondator al trupei Pink Floyd, a povestit recent că Mark Zuckerberg i-a oferit „o sumă imensă de bani” pentru a fi de acord ca melodia „Another brick în the Wall II” să fie folosită pentru a promova Instagram. Waters l-a refuzat pe cofondatorul Facebook și l-a numit „unul dintre cei mai puternici idioți din lume”.

Declarațiile lui Waters au fost făcute la un eveniment organizat în sprijinul fondatorului WikiLeaks, Julian Assange. Muzicianul a citit din ceea ce a spus că este scrisoarea pe care a primit-o de la Facebook, prin care i se cerea dreptul de a folosi piesa într-o reclamă: „Considerăm că sentimentul de bază al acestei melodii este încă atât de răspândit și atât de necesar astăzi, ceea ce vorbește despre cât de atemporală este munca”.

Waters a spus că gigantul din domeniul tehnologiei dorește să folosească piesa, una dintre cele mai celebre melodii ale trupei, pentru a „face Facebook și Instagram chiar mai mari și mai puternice decât sunt deja, astfel încât să poată continua să ne cenzureze pe toți cei din această cameră și să împiedice această poveste despre Julian Assange să apară publicului larg, astfel încât publicul să poată spune: „Ce? Nu. Nu mai vrem să auzim".

Un purtător de cuvânt al Facebook a declarat pentru Insider că Zuckerberg nu are legătură cu oferta făcută membrului fondator al trupei Pink Floyd și că scrisoarea la care se referă Waters a venit de la echipa de marketing a Instagram. Purtătorul de cuvânt a mai spus că reclama în cauză se află doar în faza de concept, iar comunicarea a fost doar pentru a vedea dacă Waters „dorea să lucreze cu noi la acea melodie”.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult