Ca om care și-a luat întotdeauna profesia în serios, cu multă pasiune, uneori poate prea multă, cu nopți nedormite corectând teste și realizând câte un raport cu măsuri ameliorative pentru fiecare elev, cu ore întregi petrecute la cursuri de formare, bani cheltuiți pe webinarii și conferințe, cu sute de consultații cu părinții și grelele încercări de a-i face să înțeleagă unde trebuie lucrat, exersat, cu timpul meu liber spulberat pe a face zeci, sute de fișe de lucru personalizate, aplicate lacunelor specifice ale copilului. Cu toate acestea și multe altele, domnule ministru cu prea puțină viziune în preuniversitar, mă simt profund jignit de declarațiile dumneavoastră recente.
Nu pregătirea profesională a profesorilor e problema principală a analfabetismului, ci incapacitatea dumneavoastră rușinoasă, mai ales ca om al științei, să vedeți proporțiile variabilelor problemă care constituie învățământul pe care nu vă descurcați să îl coordonați.
În numele a multor cadre didactice, vă comunic, chit că veți citi sau nu, că ați dat și continuați să dați palme nemeritate unor oameni care se chinuie ani de zile cu un sistem de învățământ șubred, deschiolat, plin de abuzuri, violențe și chiar înjosire a dascălilor.
Nu mă reprezentați. Nu ne reprezentați.
Și nu veți binevoi să vă cereți scuze pentru declarațiile pe care le-ați făcut fără să luați în calcul măcar o treime din lucrurile explicate mai sus.
Vă mulțumim pentru subtila distrugere a ce a mai rămas din autoritatea noastră profesională, atât în fața părinților, cât și a elevilor!
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp



Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.