Săptămâna trecută, Mercedes-Benz România a organizat un electric powered brunch, dedicat femeilor, sub conceptul She’s Mercedes - o inițiativă lansată de Mercedes-Benz care își propune să inspire, să conecteze și să împuternicească femeile din întreaga lume. Conceptul se concentrează pe crearea unei rețele de femei lider, antreprenoare și profesioniste din diverse domenii, oferindu-le o platformă pentru schimb de experiențe, idei și inspirație.
Platforma She’s Mercedes reprezintă un angajament pe termen lung al Mercedes-Benz de a sprijini femeile în atingerea potențialului lor maxim. Comunitatea pe care Mercedes-Benz România o construiește se adresează femeilor din cele mai creative industrii, de la antreprenoriat în design sau medicină, până la personalități din televiziune, jurnalism și creatoare de conținut.
Printre invitate s-a numărat și Dr. Elena Martin, chirurg estetician și fondatoarea unei clinici de top din București care-i poartă și numele. Ea povestește că nu se vede conducând altceva decât un autovehicul Mercedes-Benz, „pentru mine design-ul și sentimentul pe care îl am conducând Mercedes-Benz înseamnă totul.” Aceasta ne-a mărturisit că abia așteaptă să apară în România și noul model de G-Class electric și este nerăbdătoare să-l încerce.
Un subiect central pe care umbrela de evenimente îl adresează este impactul pe care mașinile electrice îl vor avea în viitorul afacerilor.
Astfel, despre noua legislație europeană care impune ca toate mașinile noi să fie cu emisii zero din 2035 a povestit la brunchul electric chiar Camelia Donțu, corespondent PRO TV la Bruxelles: „Legea stabilește și instalarea de stații de încărcare rapidă de cel puțin 150 kW la fiecare 60 km pe rețeaua principală de transport până în 2025. În plus, toate stațiile publice trebuie să accepte plăți cu cardul și să afișeze clar prețurile. Aceste măsuri fac parte din planul „Fit for 55”, care urmărește reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu cel puțin 55% până în 2030 și atingerea neutralității climatice până în 2050.”
Dr. Alexandra Mircea, prezentă la evenimentul de miercuri, este medic stomatolog și fondatoarea propriei sale clinici dentare. Ea spune că: „Am credința că toate businessurile de azi trebuie să fie sustenabile și să aducă fiecare un mic plus pentru a putea contribui la îmbunătățirea lumii în care trăim. Temperaturile extreme trăite vara asta sunt un semnal de alarmă că fiecare trebuie să contribuie cu propria bucățică.” Alexandra Mircea adaugă că: „îmi place ca mașina mea să se diferențieze de restul mașinilor din trafic. Pun accent pe confort și funcționalitate. Am mers cu un EQS Limo și mi-a plăcut foarte mult, dar pentru mine aș alege un EQA sau un EQS SUV. Eu conduc mult în oraș și am nevoie să o pot parca ușor.”
Prin evenimente, conținut editorial și parteneriate, She's Mercedes explorează poveștile de succes ale femeilor, abordează provocările cu care se confruntă și celebrează realizările lor. Scopul este de a susține diversitatea și egalitatea de gen în industria auto și dincolo de aceasta, încurajând dialogul și dezvoltarea personală și profesională.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.