UNTOLD a lansat joi campania „Transilvania All Inclusive” în cadrul Conferinței Internaționale a Organizației Mondiale a Turismului, în prezența Secretarului General al ONWTO, Taleb Rifai.
Participanții la festival vor beneficia de reduceri la intrarea în obiectivele turistice importante din Transilvania.
„Prin această campanie UNTOLD își propune să fie mai mult decât un festival de muzică și să devină un ambasador și un deschizător de drumuri pentru turiștii care participă la cea mai tare experiență muzicală a anului 2016. Astfel, în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Turism, brățara UNTOLD va oferi în perioada 5-19 august reduceri în toate obiectivele turistice importante din Transilvania, transformând tărâmul lui Dracula în cel mai mare resort din lume”, se arată într-un comunicat remis de organizatorii UNTOLD.
Organizatorii împreună cu TUI Travel Center au pregătit două circuite turistice începând din nordul Transilvaniei și până în sudul regiunii. Îndrumați de un ghid specializat, turiștii pot să descopere cu ajutorul brățării de festival frumusețile din sudul Transilvaniei. Alba Iulia, Sibiul, Brașovul, Sighișoara, Salina Turda sau bisericile fortificate din zonele Viscri, Prejmer, toate pot fi vizitate de cei care vin să se bucure de cel mai premiat festival din Europa, UNTOLD.
„Nordul Transilvaniei e la fel de palpitant. Cimitirul Vesel de la Săpânța, urmat de cele mai impresionante biserici de lemn din Bârsana și Ieud, dar și celebra călătorie cu Mocănița vor oferi o experiență de neuitat celor care pășesc pentru prima dată în Transilvania. Toate aceste destinații fac din regiunea din inima României, una dintre cele mai frumoase povești de istorie, dar și de legende scrise vreodată”, se mai arată în comunicat.
Cei care vor să cunoască una dintre cele mai frumoase părți ale României au la dispoziție și Transilvania After Party, un ghid în limba română și engleză.
Transilvania a fost inclusă de celebrul ghid turistic Lonely Planet pe primul loc într-un top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate în 2016.
Campania „Transilvania All Inclusive” a fost dezvoltată de UNTOLD Festival în parteneriat cu ANT și cu sprijinul McCann București.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.