Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

UNTOLD a lansat „Transilvania All Inclusive”

UNTOLD a lansat joi campania „Transilvania All Inclusive” în cadrul Conferinței Internaționale a Organizației Mondiale a Turismului, în prezența Secretarului General al ONWTO, Taleb Rifai. 

Participanții la festival vor beneficia de reduceri la intrarea în obiectivele turistice importante din Transilvania. 

„Prin această campanie UNTOLD își propune să fie mai mult decât un festival de muzică și să devină un ambasador și un deschizător de drumuri pentru turiștii care participă la cea mai tare experiență muzicală a anului 2016. Astfel, în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Turism, brățara UNTOLD va oferi în perioada 5-19 august reduceri în toate obiectivele turistice importante din Transilvania, transformând tărâmul lui Dracula în cel mai mare resort din lume”, se arată într-un comunicat remis de organizatorii UNTOLD.

Organizatorii împreună cu TUI Travel Center au pregătit două circuite turistice începând din nordul Transilvaniei și până în sudul regiunii. Îndrumați de un ghid specializat, turiștii pot să descopere cu ajutorul brățării de festival frumusețile din sudul Transilvaniei. Alba Iulia, Sibiul, Brașovul, Sighișoara, Salina Turda sau bisericile fortificate din zonele Viscri, Prejmer, toate pot fi vizitate de cei care vin să se bucure de cel mai premiat festival din Europa, UNTOLD.

„Nordul Transilvaniei e la fel de palpitant. Cimitirul Vesel de la Săpânța, urmat de cele mai impresionante biserici de lemn din Bârsana și Ieud, dar și celebra călătorie cu Mocănița vor oferi o experiență de neuitat celor care pășesc pentru prima dată în Transilvania. Toate aceste destinații fac din regiunea din inima României, una dintre cele mai frumoase povești de istorie, dar și de legende scrise vreodată”, se mai arată în comunicat.

Cei care vor să cunoască una dintre cele mai frumoase părți ale României au la dispoziție și Transilvania After Party, un ghid în limba română și engleză.

Transilvania a fost inclusă de celebrul ghid turistic Lonely Planet pe primul loc într-un top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate în 2016. 

Campania „Transilvania All Inclusive” a fost dezvoltată de UNTOLD Festival în parteneriat cu ANT și cu sprijinul McCann București.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Ionel check icon
    Daca am fi avut si drumuri adevarate in Transilvania.................
    • Like 0


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult