Sari la continut

De șase ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

UNTOLD este primul brand care primește oficial titlul de ambasador al turismului românesc

Aflat la a patra ediție (2-5 august 2018), UNTOLD a primit marți din partea Ministerului Turismului distincția de ambasador al turismului românesc. Este pentru prima dată când un brand obține un astfel de titlu, prin care autoritățile recunosc rolul pe care-l joacă evenimentul de la Cluj în promovarea țării din punct de vedere turistic. 

„Mă bucur că am avut ocazia să numesc eu, în calitate de ministru al Turismului, UNTOLD ambasador al turismului românesc, şi totodată, chiar dacă sunt convins că organizatorii își vor face treaba, îmi doresc să-i responsabilizez şi să le spun că de acum vor avea o misiune în plus: promovarea turismului şi a imaginii României. Sunt convins că am ales cei mai potriviţi şi mai reprezentativi parteneri şi chiar mă bucur că au acceptat să primească noua învestitură. Am spus că am încredere în această echipă pentru că, în cazul acestor oameni, faptele vorbesc. Sunt 4 ani de când UNTOLD adună sute de mii de oameni într-unul dintre cele mai mari oraşe din România, iar organizarea festivalului NEVERSE duce tradiţia mai departe, la malul mării” a declarat Bogdan Gheorghe Trif, ministrul Turismului.

(foto: stânga- Bogdan Buta, director general UNTOLD/ mijloc- Bogdan Gheorghe Trif, ministrul Turismului/ dreapta- Edy Chereji, director de mrketing și comunicare UNTOLD)

La ediția din 2017, organizatorii Untold au declarat că în cele patru zile de concerte au participat peste 330.000 de oameni din ţară şi străinătate, adică puțin mai mult decât însăși populația municipiului Cluj Napoca.

„Suntem onorați să primim această importantă distincție de ambasador al turismului românesc din partea Ministerului Turismului și vă asigurăm că vom continua să ne implicăm și să dezvoltăm modalități de promovare a României, așa cum am făcut-o încă de la prima ediție a festivalului UNTOLD. Mulțumim echipei din minister care a fost alături de noi în acest an, făcând posibile eforturile comune de promovare a turismului românesc peste hotare”, a spus Bogdan Buta, director general UNTOLD, la conferința de presă comună organizată marți în Constanța.

Organizatorii UNTOLD au anunțat că și în 2018 continuă „Transilvania All Inclusive” lansată în 2016, transformând-o, în anul centenarului, în „România All Inclusive”. Ei spun că din acest an campania va cuprinde și festivalul NEVERSEA (aflat la a doua ediție, în perioada 5-8 iulie 2018), astfel că, de la munte până la malul Mării Negre, campania „România All Inclusive” își propune să transforme țara, timp de câteva zile, în cel mai mare resort din lume. 

Astfel, în parteneriat cu Ministerul Turismului, brățările de festival UNTOLD și NEVERSEA vor oferi în perioada 5 iulie- 30 septembrie reduceri sau alte facilități la peste 70 de obiective turistice importante din întreaga țară. Pentru a putea promova turiștilor cât mai multe atracții ale României, anul acesta este disponibilă platforma online atat pe untold.com/romania-all-inclusive cât și pe neversea.com/romania-all-inclusive, unde pot fi încărcate în mod gratuit obiective turistice (castele, muzee, conace, complexe turistice de tip hotel-restaurant), singura obligație a operatorilor fiind de a oferi un beneficiu posesorilor de brățară UNTOLD și NEVERSEA 2018. Înscrierile pe plaftormă pot fi făcute până la data de 1 august 2018. Toate obiectivele turistice care se vor înscrie în platformă vor fi promovate atât pe site-urile www.untold.com si www.neversea.com, cât și în timpul festivalurilor, în cadrul stand-ului România All Inclusive.

„Campania România All Inclusive este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porțile către turiștii străini care vin la festivalurile noastre și să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în țară pentru a descoperi frumusețile pe care le avem. Nu în ultimul rând ar trebui să fie și o campanie care să ne facă pe noi, românii, mândri de țara noastră!” spune Edy Chereji, director de marketing și comunicare UNTOLD.

Mai multe informații despre Campania “Romania All Inclusive” și despre lista obiectivelor care pot fi vizitate de turiști se pot găsi pe site-ul campaniei, www.untold.com/rai. Campania “România All Inclusive” a fost dezvoltată de UNTOLD si NEVERSEA în parteneriat cu Ministerul Turismului.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • check icon
    Atat a putut si minstrel asta...zero investitii in zona de litoral romanesc,iti rupi picioarele pe trotuarele din Mamaia,zero promovare,zici ca vizitezi o zona imediat ce-a fost bombardata da' gusterii guvernamentali au gasit Untoldu' drept ambassador al turismului romanesc.
    • Like 1


Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult