„Să fie limpede!” este motto-ul sub care se va desfășura pe 5 aprilie, la Sala Palatului, o nouă întâlnire a bucureștenilor cu conducerea Apa Nova - Compania de Ape București (ANCAB), în cadrul primei inițiative naționale de transparentizare a relației dintre o companie de utilități și clienții săi.
Clienții furnizorului de servicii de alimentare cu apă şi canalizare sunt invitați să discute deschis cu conducerea companiei despre modul de calcul al preţurilor la apă, despre unde începe și unde se termină răspunderea Apa Nova față de bucureșteni și oraș, precum şi despre investiţiile realizate şi preconizate.
„Opiniile dumneavoastră sunt importante pentru noi, motiv pentru care am alocat o bună parte din program sesiunii de întrebări şi răspunsuri. Ajutaţi-ne să consolidăm parteneriatul dintre noi! Vă vom asculta cu mare interes şi ne vom strădui să limpezim controversele”, se arată în invitația lansată bucureștenilor de Apa Nova.
ANCAB a organizat în aprilie anul trecut, la Sala Palatului, o consultare publică la care au participat aproximativ 1.500 de persoane. A fost pentru prima dată când o companie de utilități organiza un astfel de eveniment. Șefii Apa Nova București au discutat cu participanții în mod direct și nu prin intermediul unor specialiști de comunicare, fără regie, cu bune și rele, abordând diverse subiecte, de la plata apei de ploaie, până la problema dosarului de la DNA al fostei conduceri a companiei.
Furnizorii de utilități au înțeles că transparența este cuvântul-cheie pentru a avea o relație directă și cât mai bună cu cei care plătesc facturile și au de câștigat pentru că prin organizarea întâlnirilor cu cetățenii numărul de reclamații se reduce, spunea recent pentru Republica.ro Mihai Mereuță, președintele Ligii Asociațiilor de Proprietari Habitat.
Reprezentantul asociațiilor de proprietari crede că sunt multe conflicte care apar între companii și clienții lor din lipsă de comunicare.
„Din lipsă de informare oamenii nu știu nici măcar unde să se adreseze. Dacă am o problemă cu apa unde trebuie să mă adresez? Direct la președintele Iohannis? Că așa procedează 50 la sută din cei ce fac reclamații. Nu, nu mă adresez direct la președintele Iohannis dacă mie îmi curge apa tulbure la robinet”, a explicat Mihai Mereuță.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.