Sari la continut

Protecția datelor cu caracter personal

Din 25 mai Republica.ro aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

„Și după o săptămână, minunea s-a produs…” În administrație: iată că se poate și altfel!

Scară

Foto: Guliver Getty Images

Viața merge înainte și în pandemie! O mulțime de alte lucruri trebuie totuși rezolvate!

Primisem de la ENGIE o notificare cum că trebuie făcută revizia de 10 ani la instalația de gaze de la Sinaia.

Numai că notificarea se referea la o situație anterioară a instalației, modificată chiar cu 10 ani în urmă, odată cu schimbarea proprietarului/locatarului (trecerea de la sobe etc. la centrală de apartament). În scripte nu se operase modificarea, deși fusese anunțată așa cum trebuia. Așa că nu se putea face verificarea unei instalații care, nici efectiv și nici formal, nu mai exista!

Din păcate, nu mai găseam copia dosarului prin care anunțasem modificarea! Nu vedeam nicio soluție, de vreme ce în evidența informatizată existentă la DISTRIGAZ SUD (subordonat ENGIE) ea nu se operase de un deceniu! Bazată pe experiențe nefericite din trecut, nu mai aveam nicio speranță!

Și totuși am trimis, la noroc, la DISTRIGAZ un mail în care dădeam toate informațiile posibile.

Și, după nici o săptămână, infirmându-mi scepticismul, minunea s-a produs! Am primit răspunsul dorit. În arhiva DISTRIGAZ s-a găsit dosarul, s-a efectuat operativ corectura în evidența informatizată și mi s-a trimis chiar acasă, printr-un depanator, o copie completă a dosarului, pe baza căreia am putut efectua revizia. 

Mai mult, dosarul (pentru a cărui copiere datoram o sumă absolut rezonabilă) mi s-a remis pe încredere! Factura aferentă, pe care am achitat-o ulterior, a fost atașată abia următoarei facturi pentru consumul de gaze!

Iată deci că, în mult hulita (adesea justificat) noastră administrație s-a schimbat ceva, și la nivelul evidenței birocratice, și la acela al personalului, și se poate și altfel decât eram obișnuiți. Cinste lor și fie ca acest caz, care cred că merită să fie evidențiat, să nu rămână o fericită excepție!

PS În schimb, la HIDRO PRAHOVA SINAIA, mult lăudatul sistem de plată în cont dă eroare, neremediată, deși le-am semnalat-o de peste 2 luni. Sper totuși să se molipsească și ei în cele din urmă de cele bune de la vecinii lor de stradă, DISTRIGAZ SUD!

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Toate bune și frumoase doar că Distrigaz Sud și Engie au capital majoritar privat deci statul mai e doar cu numele și acțiunile, nu și cu administrarea. De-aia a mers ca pe roate :)
    • Like 2
  • Bun, din titlu, eu credeam că este vorba de administrația locală sau centrală. Ori Wikipedia ne spune că "Engie (noul nume al GDF Suez) este o companie franceză de utilități, înființată în iulie 2008, prin fuziunea companiilor Gaz de France și Suez. Engie deține în portofoliu companiile Electrabel și Distrigaz Sud." Aștept astfel de vești din administrație.
    • Like 1
  • Distrigaz nu e toată ADMINISTRAȚIA.
    • Like 0
    • @ Bogdan Storm
      Avand capital majoritar privat nici macar nu e ADMINISTRATIE!
      cred ca mai e mult pana departe!
      • Like 1


Îți recomandăm

Dan Byron_FB

Se numește Daniel Radu, are 43 de ani și a copilărit într-un bloc lung, aflat lângă un altul, în ruină, de pe Șoseaua Pantelimon din București. În lumea aceea, mulți copii săraci, jefuiți de către soartă de dragoste și siguranță, căutau să recupereze ceva de la viață din buzunare străine și să egaleze scorul lovindu-i pe cei mai slabi decât ei.

Citește mai mult

OnLaptop

Cu o experiență de aproape 15 ani în business-ul IT, Valentin Morlovea a intrat pe nișa reparațiilor de laptop-uri în 2015, o afacere a cărei dezvoltare depinde fundamental de viteza de răspuns în soluționarea problemelor clienților. În prezent, 70% din laptopurile care intră în OnLaptop Service Center&Shop din București, sunt reparate în maxim 24 de ore, lucru care este posibil datorită dezvoltării unui soft dedicat.

Citește mai mult

iziBAC

„Am primit mesaje după ultima sesiune de Bac, pe unul dintre ele chiar l-am postat. Era o fată care nu a putut să se pregătească pentru biologie și a învățat la această materie doar cu iziBAC și în contextul acesta a luat 9.20”, povestește Adrian Stratulat.

Citește mai mult