Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

19 ani de eMAG. Retailerul investește 3 milioane de lei într-un program de sprijin pentru magazinele offline

Iulian Stanciu

Foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

eMAG Marketplace a lansat astăzi programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, creat cu scopul de a le oferi sprijin retailerilor offline, care încă nu au un canal de vânzare digital, potrivit unui comunicat eMAG, retailer care marchează 19 ani de la înființare.

Business-urile care se vor lista pe platforma eMAG Marketplace și sunt eligibili pentru program, vor primi un pachet de beneficii speciale, precum comision zero, un credit de 1.000 de lei pentru promovare digitală pe eMAG, prin eMAG Ads, și suport pentru operațiunile logistice de pick, pack&ship, dacă accesează Fulfilment by eMAG. Valoarea totală a beneficiilor acordate este de 3 milioane de lei.

„În ultimele luni am asistat la o transformare a societății, care a evidențiat nevoia de a accelera procesul de digitalizare. Economia digitală contribuie la PIB-ul țării cu peste 6% și poate crește mult mai mult, dacă va fi susținută prin investiții. Prin programul Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari, ne dorim să întindem o mână de ajutor retailerilor care doresc să își digitalizeze afacerea și să împărtășim cu ei experiența și know-how-ul pe care le-am acumulat în cei 19 ani de existență ai eMAG. Ne adresăm magazinelor care se bazează exclusiv pe traficul pietonal și le punem la dispoziție informații, tehnologie, acces la milioane de clienți din întreaga țară, dar și un pachet important de beneficii pentru următoarele 16 luni. Ne așteptăm ca efectele pozitive ale acestui program să aibă impact la nivelul întregii economii”, a declarat Florin Filote, vicepreședinte eMAG.

Magazinele care nu au avut până acum un canal de vânzare online se pot înscrie până la 31 martie 2021 în programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, beneficiind de susținere dedicată în două etape, timp de 16 luni.

„În prima etapă, magazinele offline care se vor înrola în platformă vor fi scutite de la plata comisioanelor la vânzare, până pe 31 martie 2021. Pentru a se familiariza cu platforma și pentru a învăța cum pot face tranziția către online, vor avea la dispoziție, timp de 3 luni după data listării, un consultant dedicat, pregătit să le ofere recomandări personalizate. Tot în această fază de calibrare a strategiei de dezvoltare online, noii parteneri vor primi gratuit un credit de 1.000 de lei pentru eMAG Ads, pe care îl pot folosi pentru a-și promova produsele pe eMAG. Creditul va fi valabil timp de patru luni din momentul în care este activat contul din eMAG Marketplace”, se arată în comunicatul eMAG.

Etapa a doua începe pe 1 aprilie 2021, când sellerii vor beneficia gratuit, timp de un an, până la data de 31 martie 2022, de serviciile de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, împachetare și expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG, serviciul prin care eMAG preia și gestionează toate operațiunile logistice, livrând produsul comandat până la clientul final. Principala responsabilitate a sellerilor va fi de a lista produsele în platformă și de a le livra în depozitul eMAG. În această fază, sellerii vor achita doar serviciul de depozitare și, respectiv, comisionul la vânzare, conform grilei standard.

Sellerii vor avea acces la materialele de e-learning din biblioteca virtuală eMAG Academy. 

Ce business-uri sunt eligibile

Programul a fost creat pentru comercianții offline care își doresc să acceseze un canal online pentru a-și continua dezvoltarea. Aceștia pot comercializa orice tip de produs, cu excepția celor alimentare. 

Pentru a se înscrie în program, o companie trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Să se listeze pe eMAG Marketplace începând cu data de 3 decembrie 2020, iar până la listarea pe eMAG Marketplace să nu fi realizat niciodată vânzări prin intermediul unui canal online (vânzare de bunuri sau servicii prin intermediul tranzacțiilor electronice efectuate prin internet sau prin alte rețele mediate de calculator).
  • Nu a avut niciodată calitatea de seller pe eMAG Marketplace nici direct, nici prin afiliați, anterior datei de 3 decembrie 2020 (administratorul și/sau asociații care solicită listarea trebuie să nu fi avut direct sau indirect, prin afiliați până la rude de gradul 1, calitatea de administratori sau asociați ai unei companii listate deja pe Marketplace).
  • Societatea a fost înființată înainte de 1 ianuarie 2020.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Cel mai grețos advertorial mascat pe care l-am văzut aici vreodată!!! Așa mare foame aveți, republicanilor?
    • Like 0


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult