Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

19 ani de eMAG. Retailerul investește 3 milioane de lei într-un program de sprijin pentru magazinele offline

Iulian Stanciu

Foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

eMAG Marketplace a lansat astăzi programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, creat cu scopul de a le oferi sprijin retailerilor offline, care încă nu au un canal de vânzare digital, potrivit unui comunicat eMAG, retailer care marchează 19 ani de la înființare.

Business-urile care se vor lista pe platforma eMAG Marketplace și sunt eligibili pentru program, vor primi un pachet de beneficii speciale, precum comision zero, un credit de 1.000 de lei pentru promovare digitală pe eMAG, prin eMAG Ads, și suport pentru operațiunile logistice de pick, pack&ship, dacă accesează Fulfilment by eMAG. Valoarea totală a beneficiilor acordate este de 3 milioane de lei.

„În ultimele luni am asistat la o transformare a societății, care a evidențiat nevoia de a accelera procesul de digitalizare. Economia digitală contribuie la PIB-ul țării cu peste 6% și poate crește mult mai mult, dacă va fi susținută prin investiții. Prin programul Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari, ne dorim să întindem o mână de ajutor retailerilor care doresc să își digitalizeze afacerea și să împărtășim cu ei experiența și know-how-ul pe care le-am acumulat în cei 19 ani de existență ai eMAG. Ne adresăm magazinelor care se bazează exclusiv pe traficul pietonal și le punem la dispoziție informații, tehnologie, acces la milioane de clienți din întreaga țară, dar și un pachet important de beneficii pentru următoarele 16 luni. Ne așteptăm ca efectele pozitive ale acestui program să aibă impact la nivelul întregii economii”, a declarat Florin Filote, vicepreședinte eMAG.

Magazinele care nu au avut până acum un canal de vânzare online se pot înscrie până la 31 martie 2021 în programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, beneficiind de susținere dedicată în două etape, timp de 16 luni.

„În prima etapă, magazinele offline care se vor înrola în platformă vor fi scutite de la plata comisioanelor la vânzare, până pe 31 martie 2021. Pentru a se familiariza cu platforma și pentru a învăța cum pot face tranziția către online, vor avea la dispoziție, timp de 3 luni după data listării, un consultant dedicat, pregătit să le ofere recomandări personalizate. Tot în această fază de calibrare a strategiei de dezvoltare online, noii parteneri vor primi gratuit un credit de 1.000 de lei pentru eMAG Ads, pe care îl pot folosi pentru a-și promova produsele pe eMAG. Creditul va fi valabil timp de patru luni din momentul în care este activat contul din eMAG Marketplace”, se arată în comunicatul eMAG.

Etapa a doua începe pe 1 aprilie 2021, când sellerii vor beneficia gratuit, timp de un an, până la data de 31 martie 2022, de serviciile de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, împachetare și expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG, serviciul prin care eMAG preia și gestionează toate operațiunile logistice, livrând produsul comandat până la clientul final. Principala responsabilitate a sellerilor va fi de a lista produsele în platformă și de a le livra în depozitul eMAG. În această fază, sellerii vor achita doar serviciul de depozitare și, respectiv, comisionul la vânzare, conform grilei standard.

Sellerii vor avea acces la materialele de e-learning din biblioteca virtuală eMAG Academy. 

Ce business-uri sunt eligibile

Programul a fost creat pentru comercianții offline care își doresc să acceseze un canal online pentru a-și continua dezvoltarea. Aceștia pot comercializa orice tip de produs, cu excepția celor alimentare. 

Pentru a se înscrie în program, o companie trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Să se listeze pe eMAG Marketplace începând cu data de 3 decembrie 2020, iar până la listarea pe eMAG Marketplace să nu fi realizat niciodată vânzări prin intermediul unui canal online (vânzare de bunuri sau servicii prin intermediul tranzacțiilor electronice efectuate prin internet sau prin alte rețele mediate de calculator).
  • Nu a avut niciodată calitatea de seller pe eMAG Marketplace nici direct, nici prin afiliați, anterior datei de 3 decembrie 2020 (administratorul și/sau asociații care solicită listarea trebuie să nu fi avut direct sau indirect, prin afiliați până la rude de gradul 1, calitatea de administratori sau asociați ai unei companii listate deja pe Marketplace).
  • Societatea a fost înființată înainte de 1 ianuarie 2020.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Cel mai grețos advertorial mascat pe care l-am văzut aici vreodată!!! Așa mare foame aveți, republicanilor?
    • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult