Blah Blah Gang: românii care au creat un brand de „streetwear” pentru copii pe gustul părinților. Republica antreprenorilor
„Părinții își vor copiii îmbrăcați în stilul lor”
Citește mai mult
„Părinții își vor copiii îmbrăcați în stilul lor”
Citește mai mult
„Am rămas la vârsta de dinainte de accident. Nu mă regăsesc la 32 de ani. Toți acești ani s-au compactat, timpul s-a oprit. Simt că am, de fapt, tot 26 de ani”, spune Alice.
Citește mai mult
În acele săptămâni, Ionuț și Iulia eșalonaseră un buget pe zile, hotărâseră cum să împartă banii pe care îi mai aveau în casă.
Citește mai mult
Când o cunoștință, avocat specializat în insolvență, i-a vorbit despre scoaterea la vânzare a patrimoniului fostei societăți VINIA SA, aflată în faliment, Ion Radu și-a luat o săptămână liber și a plecat la Iași. Se întâmpla în 2015.
Citește mai mult
Prima experiență ca manager poate surveni pentru că cineva a văzut la tine un potențial de care tu nu ești conștient. Te simți flatat și accepți fără să anticipezi că te vei confrunta, cel mai probabil și foarte curând, cu sindromul impostorului.
Citește mai mult
Nu au avut un plan de afaceri. Nu au făcut calcule. Au folosit resursele pe care le aveau la îndemână, pasiunea și îndemnânarea de a lucra cu lemnul, uneltele din dotare și cunoștințele de marketing, și au vrut să vadă ce iese. Anul acesta așteaptă vânzări de 200.000 de lei și se pregătesc să treacă într-o nouă etapă de dezvoltare, după ce au accesat o finanțare prin programul StartUp Plus.
Citește mai mult
Pandemia nu a schimbat numai felul în care muncim, ne facem cumpărăturile sau relaționăm, ci și felul în care călătorim.
Citește mai mult
România poate juca un rol în industria regională și internațională de băuturi atunci când bifează simultan trei condiții: calitate constantă, inovație reală - în produs și ambalaj - și distribuție. Piața s-a maturizat: barurile și retailul modern caută etichete craft cu identitate și trasabilitate, însă barierele de intrare – capital, reglementări, accize, ritmul de omologare – rămân ridicate.
Citește mai mult
Lia face jucării. Dar nu pentru copii. Sau, mai bine zis, mai mult jucării pentru oameni mari. Cumva poate pentru că cei mici sunt încă la vârsta la care doar citesc povești, în timp ce oamenii mari le trăiesc. Foto Facebook/Lia Pfeiffer
Citește mai mult
În timp ce unii oameni se întreabă dacă există viață în spațiu, noi ne gândim la tipul de sacoșe de care vor avea nevoie dacă teoriile se confirmă, spune glumind Tiberiu Stoian, fondatorul fabricii de ambalaje Exonia din Iași.
Citește mai multAi ajuns la final.
Asta e tot.