Interviu video. Comunitatea Republica
În vremuri de prosperitate, când clienții vin oricum, companiile își permit să implementeze schimbările tehnologice cu pași mult mai mici decât au făcut-o în perioada pandemiei, spune CEO-ul Băncii Transilvania, Omer Tetik, care a fost invitatul Claudiu Pândaru în Comunitatea Republica. Pandemia a însemnat accelerarea procesului de digitalizare și adaptarea la condiții nemaiîntâlnite până acum.
„Dacă poți să iei decizii rapide, să implementezi rapid, dacă ai oameni competenți, atunci faci față provocărilor pe termen scurt, pe termen lung. Asta a fost o lecție importantă, să fim pregătiți, să nu rămânem în șabloanele noastre de banking tradițional.
Cred că cu toții ne-am reamintit că sănătatea e pe primul loc și am început să fim mai atenți pentru colegii noștri, pentru clienții noștri.
(...) Am început să glumim între noi că nu echipa de management, dar de fapt Covid a fost factorul de accelerare a digitalizării.
Probabil că unele lucruri pe care le-am implementat în mai erau acum în implementare”, a declarat Omer Tetik.
În perioada pandemiei, Banca Transilvania a lansat o campanie de susținere a business-urilor locale. În cadrul #CumparaDeLangaTine Challenge, angajați ai BT îi încurajează pe români să cumpere produse și servicii realizate de antreprenori români.
„Este un lucru foarte ușor să cumperi produse românești. Când te duci la hipermarket, supermarket, când te duci la mall, dacă ești ceva mai atent să cumperi ceva made in România, de fapt, indirect, te ajuți și pe tine. Asta înseamnă o investiție în țara ta, în continuare”, crede Omer Tetik.
Urmăriți mai jos înregistrarea interviului.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Eu daca sunt la Calafat in piata, aleg gogosarii care-mi plac cel mai mult, si nu-l intreb pe tarabagiu daca-i roman sau bulgar.
Rasplatim o firma doara fiindca-i romaneasca sau doar daca aduce ceva de calitate si plus-valoare pentru consumator?
--Am cumparat de Leroy Merlyn , un spray flacon , anti mucegai ,,! Am folosit de cateva ori si nici un efect,, apa-chiora ,,Ma uit pe eticheta si citesc ,, spre amaraciunea mea ,si aflu ca este facut de un srl ,,etc Ramnicu Valcea ,,probabil ceva amintire de la fostul Govora ,,
---Am cuparat ceva ,solutie de la mag , fito-sanitare,, solutie , insecticid ,, contra gandacilor de Colorado , am dat pe cartofi ,,nimic ,efect , zero La fel studiez citesc eticheta , si aflu ca era ,,ambalat si distribuit de un srl , din jud Arges,, Am cumparat acelasi produs ,care era , ambalat de o firma din Germania ,, si efectul a fost cel asteptat, De ce , trebuie sa ne furam caciula unul de la altul ,?? Mai pot afisa exemple ,,mii si sute de ex. negative ,cu aceiasi Tema care este prezenta si in Prlament ,,DE CE ?? DE CE ? Se fura la examene , pana si hartia igienica din wc-urile publice ? De ce ? Cand vom deveni o natie Civilizata ? Referitor la subiectul art, .este foarte adevarat , ca ;
--Daca cumperi un produs romanesc , banii raman 100% in tara, iar daca cumperi un produs chinezesc ,banii ,- profitul merge in China ! Pai daca am ajuns sa cumparm ,fasole boabe , usturoi etcc etcc , din China ?? No koment
Mai bine investeau banii intr-un program prin care sa-i ajute pe productaori sa-si imbunatateasca calitatea produselor decat sa-mi ceara mie sa dau bani pe ceva doar fiindca-i chipurile “romanesc”.
Sigur, daca este ceea ce caut n-am nici o problema sa dau banii pe produs fabricat in Ro.
Fix de aia se duc romanii in concediu in Grecia. Sigur nu e perfect nici acolo, dar nu poti sa dai banii pe bataia de joc de la noi doar fiindca e in Romania.