Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Comunitatea Republica. Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania: Când te duci la supermarket sau la mall și cumperi ceva produs în România, indirect te ajuți și pe tine

Omer Tetik

Interviu video. Comunitatea Republica

În vremuri de prosperitate, când clienții vin oricum, companiile își permit să implementeze schimbările tehnologice cu pași mult mai mici decât au făcut-o în perioada pandemiei, spune CEO-ul Băncii Transilvania, Omer Tetik, care a fost invitatul Claudiu Pândaru în Comunitatea Republica. Pandemia a însemnat accelerarea procesului de digitalizare și adaptarea la condiții nemaiîntâlnite până acum.

„Dacă poți să iei decizii rapide, să implementezi rapid, dacă ai oameni competenți, atunci faci față provocărilor pe termen scurt, pe termen lung. Asta a fost o lecție importantă, să fim pregătiți, să nu rămânem în șabloanele noastre de banking tradițional.

Cred că cu toții ne-am reamintit că sănătatea e pe primul loc și am început să fim mai atenți pentru colegii noștri, pentru clienții noștri.

(...) Am început să glumim între noi că nu echipa de management, dar de fapt Covid a fost factorul de accelerare a digitalizării.

Probabil că unele lucruri pe care le-am implementat în mai erau acum în implementare”, a declarat Omer Tetik.

În perioada pandemiei, Banca Transilvania a lansat o campanie de susținere a business-urilor locale. În cadrul #CumparaDeLangaTine Challenge, angajați ai BT îi încurajează pe români să cumpere produse și servicii realizate de antreprenori români.

„Este un lucru foarte ușor să cumperi produse românești. Când te duci la hipermarket, supermarket, când te duci la mall, dacă ești ceva mai atent să cumperi ceva made in România, de fapt, indirect, te ajuți și pe tine. Asta înseamnă o investiție în țara ta, în continuare”, crede Omer Tetik.

Urmăriți mai jos înregistrarea interviului.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Corina check icon
    Am categorii de produse pe care le caut să fie din România și chiar le prefer, de fapt. Iar la unele alimente perisabile restrâng aria și mai mult.
    • Like 0
  • M-ati innebunit cu fetishu asta de a cumpara doar de la etnia ta.
    Eu daca sunt la Calafat in piata, aleg gogosarii care-mi plac cel mai mult, si nu-l intreb pe tarabagiu daca-i roman sau bulgar.
    Rasplatim o firma doara fiindca-i romaneasca sau doar daca aduce ceva de calitate si plus-valoare pentru consumator?
    • Like 2
    • @ GicaContra
      Cu regret, dar despre produsele romanesti ,nu pot sa am o parere buna . Deci nu toate produsele romanesti sunt de calitate, De ex.;
      --Am cumparat de Leroy Merlyn , un spray flacon , anti mucegai ,,! Am folosit de cateva ori si nici un efect,, apa-chiora ,,Ma uit pe eticheta si citesc ,, spre amaraciunea mea ,si aflu ca este facut de un srl ,,etc Ramnicu Valcea ,,probabil ceva amintire de la fostul Govora ,,
      ---Am cuparat ceva ,solutie de la mag , fito-sanitare,, solutie , insecticid ,, contra gandacilor de Colorado , am dat pe cartofi ,,nimic ,efect , zero La fel studiez citesc eticheta , si aflu ca era ,,ambalat si distribuit de un srl , din jud Arges,, Am cumparat acelasi produs ,care era , ambalat de o firma din Germania ,, si efectul a fost cel asteptat, De ce , trebuie sa ne furam caciula unul de la altul ,?? Mai pot afisa exemple ,,mii si sute de ex. negative ,cu aceiasi Tema care este prezenta si in Prlament ,,DE CE ?? DE CE ? Se fura la examene , pana si hartia igienica din wc-urile publice ? De ce ? Cand vom deveni o natie Civilizata ? Referitor la subiectul art, .este foarte adevarat , ca ;
      --Daca cumperi un produs romanesc , banii raman 100% in tara, iar daca cumperi un produs chinezesc ,banii ,- profitul merge in China ! Pai daca am ajuns sa cumparm ,fasole boabe , usturoi etcc etcc , din China ?? No koment
      • Like 3
    • @ Dan Capitan
      Exact despre asta este vorba.
      Mai bine investeau banii intr-un program prin care sa-i ajute pe productaori sa-si imbunatateasca calitatea produselor decat sa-mi ceara mie sa dau bani pe ceva doar fiindca-i chipurile “romanesc”.
      Sigur, daca este ceea ce caut n-am nici o problema sa dau banii pe produs fabricat in Ro.
      Fix de aia se duc romanii in concediu in Grecia. Sigur nu e perfect nici acolo, dar nu poti sa dai banii pe bataia de joc de la noi doar fiindca e in Romania.
      • Like 1


Îți recomandăm

E.ON predictibilitate facturi

Din 1 iulie, jocul s-a schimbat complet în piața energiei. Asta înseamnă că furnizorii nu mai practică tarife reglementate, iar prețurile se stabilesc liber, în funcție de evoluția pieței. Da, asta a însemnat și facturi mai piperate pentru mulți dintre noi, așa că apare întrebarea firească: ce putem face ca să avem mai mult control asupra facturii lunare?

Citește mai mult

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult