Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Cum să scoți un brand din tine

Corporatiști

Personal branding este practica profesioniștilor de a se marketa pe sine și carierele lor ca branduri. Iată mai jos o serie de aspecte ce te pot ajuta în construirea propriului brand personal:

1. Nu trebuie să-ți construiești brandul de la zero, tu deja ești cunoscut(ă) pentru ceva, ia ce-i mai bun din ce ai acum și construiește pe această bază!

2. În lumea business-ului, percepția este realitatea. Dacă oamenii te caută pentru ceva anume, înseamnă că aceea e zona de expertiză pe care o comunici cel mai mult – poți începe construcția ta de aici!

3. Brandul tău personal nu este doar un concept, trebuie să-l trăiești zi de zi și pentru asta e nevoie ca brandul tău să fie conectat cu valorile tale și cu principiile tale de viață!

4. Ok, ai un plan? Bun. Dar cum arată destinația către care te îndrepți? Dacă nu știi unde se îndreaptă brandul tău, atunci cum vei ajunge acolo?

5. Construirea unei reputații cere timp – adu valoare brandului tău, fii acea persoană/brand pe care oamenii și-o doresc alături!

6. Află cum te percep ceilalți, poți alege să schimbi percepția celorlalți asupra brandului tău sau poți face schimbări și mai radicale – până la urmă aceasta este frumusețea procesului, tu îți poți modela brandul personal căci este al tău!

7. Arată lumii constant despre ce este brandul tău! În tot ceea ce faci, promovează-te!

8. Promovarea brandului tău nu este grea dacă brandul este autentic și aliniat la cine ești tu de fapt!

9. Personal branding evidențiază ceea ce te face unic și remarcabil, ceea ce te diferențiază de ceilalți! Poate fi diferența dintre succes și eșec!

10. Fă networking! Conectează-te cu persoane ce sunt o autoritate în domeniul tău, fiind alături de ei îți crești propria credibilitate!

11. Nu ignora sistemul de suport de care ai nevoie: mentori, specialiști în branding personal, coach extern.

12. Nu-ți construi o imagine ca un balon de săpun. ”Live your brand” – Fii autentic(ă)!

Articol apărut pe blogul autorului

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Foarte buna ideea. De fapt, totul se rezuma la imagine, incepand de la modul in care-ti faci treaba, la felul in care te prezinti, in general, si nu in ultimul rand la cei in prezenta carora alegi sa fii.
    • Like 0
  • check icon
    Drăguț, amuzant...
    Seamănă cu mesajele alea e-mail, forwardate tuturor, în masă, pline de panseuri, sfaturi bune și îndemnul să dai mai departe. :)
    • Like 0
  • Crabu check icon
    Cum sa scoti un brand din tine. Cred ca Blondina a reusit!
    • Like 0


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult