Deși sunt „mare CEO”, mă pricep la mașini la fel de puțin pe cât mă pricep la înot. Și cu toate astea, nu se putea să lipsesc din poză la discuția despre mașina lui David Popovici care, după ce ne-a adus pe toți în extaz la Jocurile Olimpice de la Paris din 2024, a ajuns subiect de dezbatere pentru că și-a luat un Porsche Spyder.
M-am băgat în poză pentru a face o sugestie. M-am obișnuit, după 3 ani de când le conduc, cu mașinile electrice – după mai multe variante acum conduc un ID 7 pe care îl încarc acasă, de la panourile electrice de pe acoperiș, un electric 100% – astfel încât nici nu îmi imaginez cum aș putea conduce altceva decât un autovehicul electric, mândru purtător al adjectivului „sustenabil”.
Așadar, David Popovici, lasă-i în pace pe toți, ia-ți ce mașină vrei tu dar, după Spyder, încearcă un Taycan, este o super-mașină cu performanțe deasupra Spyder-ului, cel puțin așa demonstrează caracteristicile sale într-o comparație făcută de lapmeta.com între un 718 Spyder RS, model 2024, și un Taycan Turbo S EV, model 2021 – fii atent în tabel trei performanțe, incredibil ce poate Taycan-ul!
Mă vor desființa specialiștii în mașini, dar pentru mine nimic nu se compară cu un cuplu motor practic infinit al unei mașini electrice și cu senzația că nu arunci dioxid de carbon în atmosferă. David Popovici, pui niște panouri electrice pe casă și ești model și la capitolul ăsta.
În încheiere, fără legătură cu super-mașinile, le recomand tuturor celor ce s-au încrâncenat sau nu în dezbaterea „cu bolid sau fără bolid de 120 de mii”, fără să fac reclamă, să cumpere mâine ceva de la Edenia sau Moller’s, companii care au avut încredere în David Popovici înainte să devină campionul pe care îl cunoaște tot mapamondul. De la cei 16 sponsori ai COSR pleacă banii care sprijină viitorul olimpismului romanesc.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Încă o dată, "marele CEO" e total pe lângă subiect. Greu să suferi de nebăgare în seamă...
oricat v-as fi admirat scrierile anterioare, bine documentate, va atrag atentia ca in acesta ati comis o grava eroare.
Da, poate ca o masina elecrica nu polueaza ACOLO UNDE ESTE CONDUSA, dar polueaza INIMAGINABIL acolo de unde s-au extras materialele folosite pentru producerea sa!
Poate va informati mai mult in acest sens.