Oferta lansată se aplică pentru sezonului estival 2021 și este prima de acest gen pentru litoralul românesc.
Turiștii care achiziționează sejururi pe litoral pot avea asigurate riscurile împotriva Covid-19 atât în cazul îmbolnăvirilor, cât și în cazul în care un membru al familiei este suspect de coronavirus și este obligat să intre în carantină. Daca turistul se îmbolnăvește de Covid-19 în timpul călătoriei, atunci va beneficia de protecție medicală completă, potrivit unui nou tip de asigurare introdus în pachetele de vacanță de Litoralulromanesc.ro, turoperatorul care trimite cei mai mulți români în stațiunile autohtone de la Marea Neagră.
„Am constatat în acest an că unii români au renunțat să rezerve sejururi la mare de teamă că, în cazul nefericit al infectării cu Covid-19 al unui membru al familiei, vor fi nevoiți să renunțe la vacanțe și vor pierde banii. Din aceste motive și, în plus, pentru că nu ne dorim ca unii turiști să lase rezervarea vacanței din vara următoare pe ultimul moment și să piardă, astfel, reducerile Early Booking, aducem în premieră pentru turismul intern o asigurare împotriva Covid-19, prin care turiștii care vor fi nevoiți să renunțe la vacanțe din cauza pandemiei își vor putea primi înapoi avansurile achitate”, a declarat Ionuț Nedea, directorul general al Litoralulromanesc.ro.
Turiștii își vor recupera banii dacă vor fi nevoiți să anuleze sejurul din cauza infecției cu SAR COV 2
Dacă turistul se îmbolnăvește sau este plasat în carantină din cauză că este suspect de infecție cu Covid-19 și, din acest motiv este obligat să anuleze călătoria planificată, asigurătorul îi va rambursa costurile de anulare. Este considerat motiv de anulare a vacanței și îmbolnăvirea cu Covid-19 a soțului/soției/sau a unei rude de gradul întâi care nu călătorește, dacă viața acelei persoane este pusă în pericol și necesită terapie intensivă în spital.
Dacă turistul se îmbolnăvește de Covid-19 în timpul călătoriei, va beneficia de protecție medicală completă, conform asigurării medicale internaționale inclusă în pachetul achiziționat. Protecția medicală prevede și asistență de urgență 24/7, precum și acoperirea costurilor medicale.
În situația în care turistul este înștiințat pe durata călătoriei că soția/soțul sau o rudă de gradul întâi s-a îmbolnăvit și viața îi este pusă în pericol ca urmare a infectării cu Covid-19, asiguratorul îi va acorda sprijin pentru întoarcerea acasă și îi va rambursa costurile aferente acestei călătorii.
„Practic, în toate aceste situații, turistul își poate anula sejurul și își poate recupera banii plătiți ca avans. Valoarea asigurării este în funcție de valoarea sejurului, dar nu depășește câteva procente din costul total al sejurului. În felul acesta, turistul poate beneficia de reduceri de până la 50% făcând rezervare Early Booking”, a adăugat Ionuț Nedea.
Pentru a putea beneficia de asigurare, turistul trebuie să cumpere pachetul cu minimum 30 de zile înainte de a pleca în vacanță.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Cum poți să știi cum va fi anul viitor? Propunerile astea îmi par ca o tiflă dată turiștilor care anul acesta nu au beneficiat decât de risc, servicii proaste și jumuleală de bani. În alte țări, dacă ai rezervat deja și țara respectivă a fost declarată zonă de risc, ești despăgubit prin lege ( pardon, ordonanță) fără să mai trebuiască să închei vreo asigurare. Ha-ha, acum ați luat-o, v-am tratat ca naiba, hai să dregem busuiocul ca să-i înhățăm din nou pe fraieri la anul. Suntem cumva în politică? Numai acolo se aruncă cu praf (promisiuni) în ochi.
Early booking? A fost exact anul hotărârilor în grabă, peste noapte, a rezervărilor de azi pe mâine pe bunul motiv că o situație favorabilă trebuie imediat valorificată că nu se știe nici peste o săptămână ce va fi! Și nimeni nu știe ce va fi la anul.
În absența unor legi ferme ( ordonanțe, că legea are caracter permanent și necesită timp pentru a fi elaborată, în timp ce ordonanța se aplică la moment pentru o necesitate brusc apărută și care trebuie repede rezolvată) operatorul de turism face ce vrea, vine cu propuneri de acest fel, care par super OK. Dacă n-am ști cum a fost și cum ar fi trebuit să fie.
Nu-mi dau seama nici cum un sejur rezervat și deja plătit îl avantajează pe furnizorul de turism, când are nevoie de bani pentru a pregăti totul și apoi va trebui să-i returneze masiv. Ori crede că nu se poate întâmpla? Ori funcționează ca un împrumut.