„Salut, Adi! Vezi că link-ul pe care l-ai pus pentru Untold Odyssey este sold out pentru categoria cea mai ieftină”. Am primit acest mesaj la doar 50 de minute de la publicarea articolului referitor la noul proiect al celor de la Untold. Și când vorbim de pachetul cel mai ieftin, mă refer la cel de 1490 de euro de persoană.
Inițial, am crezut că este o eroare pe site și am verificat informația chiar cu cei de la Untold. „Da. Sunt sold out deja trei categorii”. Această discuție a avut loc tot în aceeași zi. Cu alte cuvinte, noul proiect, organizat alături de compania croaziere.co, „a rupt gura târgului”, dacă îmi este permisă această expresie.
Dar haideți să vedem cum de într-o lume care așteaptă de la o zi la alta să primească mult doritul vaccin pentru imunizare, o vacanță pe croazieră în Marea Mediterană a reușit să dea un restart întregului segment de entertainment din Europa. „Untold Odyssey va fi o experiență exclusivistă, memorabilă și nu în ultimul rând una foarte sigură! Dacă ar fi cumulăm siguranța pe care o căutăm în această perioadă când ne gândim la posibilitatea de a a merge într-un concediu, cu notorietatea și reperul pe care îl reprezintă UNTOLD în materie de entertainment la nivel internațional, iubitorii de călătorii și de festival vor regăsi în această croazieră o îmbinare perfectă! Cred că acesta este și unul dintre motivele pentru care există un interes atât de mare, la doar 1 zi de la lansare având deja 3 categorii de pachete sold out”, spune Edy Chereji – Director Marketing& Comunicare UNTOLD, pentru funkytravel.ro.
L-am rugat și pe Bogdan Rădulescu, Head of Partnerships & New Business UNTOLD, să-mi explice cum de au reușit să pună la punct un nou eveniment, după ce au anunțat Neversea și Untold. „În acest an, am trăit și trăim încă vremuri în care cuvântul cheie în zona de business este adaptabilitatea. Organizația UNTOLD este una tânără și foarte dinamică, de aceea o astfel de diversificare a portofoliului nostru de produse de entertainment a fost posibilă atât de rapid, iar UNTOLD Odyssey este doar începutul”.
Dacă vă întrebați cine sunt cei care au cumpărat bilete pe nava de croazieră unde va fi organizat Untold Odyssey iată răspunsul: „acești oameni care și-au asigurat deja un loc pe vas, nu sunt doar din România, ci sunt și din Portugalia, Spania, Polonia, Austria, lucru care confirmă încă o dată atractivitatea acestui nou concept de travel& entertainment”.
Vasul este din clasa premium și va fi anunțat în ianuarie, odată cu primul anunț UNTOLD asupra artiștilor
Cei care au riscat și s-au alăturat celor de la Untold reprezintă 34 de companii internaționale de croazieră și zeci de resorturi de lux din întreaga lume. CEO-ul companiei recunoaște că nu se aștepta la un sold out în doar câteva ore. „În primul rând, suntem uimiți de reacția generată care este mult peste așteptările noastre. Este incredibil ca 8 rezervări să fie făcute în primul minut ulterior simplei lansări la Facebook”.
„Toți, inclusiv noi, avem nevoie mai mult ca oricând de proiecte frumoase, de vești bune, de libertate! Ne bucurăm să putem să le oferim din nou, ne bucurăm și suntem mândri de parteneriatul cu UNTOLD și de abia așteptăm și noi surprizele lor. Odyssey este un concept total nou pentru Europa. Probabil, acesta va fi evenimentul anului 2021. Vasul este cel mai potrivit pentru un festival, aparține unei companii americane din clasa premium și va fi anunțat în Ianuarie, odată cu primul anunț UNTOLD asupra artiștilor. Cu privire la Covid, în prezent vasele de croazieră sunt dotate cu laboratoare de testare PCR ultramoderne, la îmbarcare și oricând pe perioada sejurului. Astăzi, după investiții uriașe, doar în cazul croazierelor se poate asigura un mediu 100% sigur. În Iunie 2021, scenariul va fi cu totul altul oricum”, spune Daniela Bogdan, CEO & Co-Founder Croaziere.co.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.