Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Vodafone România: Depunem toate eforturile pentru a-i menține pe români conectați. Activitatea de relații cu clienții, mutată în afara biroului, măsuri de protecție pentru angajații din magazine și echipele de teren. Apel la utilizarea responsabilă a serviciilor de comunicații

Murielle Lorilloux_CEO Vodafone și UPC Romania

Vodafone România a anunțat că și-a activat Planul de continuitate a afacerilor și a introdus proceduri specifice pentru a monitoriza și asigura reacția rapidă ori de câte ori este nevoie. 

Pentru a proteja angajații și clienții, compania a luat mai multe măsuri, printre care intensificarea sistemului de muncă de acasă, măsuri de protecție și de prevenție pentru angajații din magazine și echipele de teren. De asemenea, toți clienții companiei beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea 

„La Vodafone depunem toate eforturile pentru a-i susține pe toți clienții noștri, fie că sunt companii, autorități și departamente guvernamentale, instituții medicale, clienți rezidențiali, asigurându-le conectivitate de cea mai bună calitate și serviciile de comunicații de care au nevoie mai ales în această perioadă dificilă. Multe companii se bazează pe serviciile noastre pentru a asigura continuitatea afacerilor lor. Pentru cei care lucrează de la distanță, este esențial ca serviciile de conectivitate în bandă largă și cele mobile să îi susțină în tot ceea ce au nevoie să facă. Ca furnizor de servicii critice de conectivitate și de comunicații care susțin societatea noastră digitală, Vodafone România și-a activat Planul de continuitate a afacerilor și a implementat proceduri specifice pentru a monitoriza și asigura reacția rapidă ori de câte ori este nevoie. Obiectivul nostru principal este să servim cât mai bine societatea românească în timpuri atât de dificile în felul în care Vodafone poate cu adevărat. Sunt foarte mândră de echipa noastră care lucrează neobosit pentru a face tot ce este nevoie pentru clienții noștri și pentru sprijinirea societății românești”, a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Aflați și:

Munca de acasă

Începând de săptămâna trecută, Vodafone România a intensificat sistemul de muncă de acasă, adoptând acest model în toate funcțiunile de business în care acest lucru a fost posibil. În prezent, toți angajații companiei din întreaga țară care își desfășurau activitatea în birouri lucrează de la distanță, inclusiv toate echipele de relații cu clienții.

„Angajații noștri sunt în centrul tuturor acțiunilor noastre, iar sănătatea și siguranța lor sunt. esențiale. În doar câteva zile am reușit să mutăm cu succes întreaga activitate de relații cu clienții în afara biroului, în sistem de muncă de acasă, menținând, în același timp, nivelul de calitate a serviciilor pentru clienți. A fost o provocare uriașă și reușita nu ar fi fost posibilă fără efortul remarcabil și munca susținută a tuturor echipelor noastre, care au depus toate eforturile necesare pentru a trece la noul mod de lucru, continuând să fie acolo pentru clienții noștri, fără întreruperi. Sunt foarte mândră de echipa noastră și profit de ocazie pentru a le mulțumi pentru dedicarea lor! Andreea, care răspunde apelurilor clienților la *222, lucrează în siguranță de la birou și, deși este primul serviciu de recunoaștere automată a vorbirii din România, lucrăm intens pentru a-i adapta abilitățile la noile cerințe ale clienților noștri”, a spus Ioana Mihăilescu, Director Customer Operations, Vodafone România.

Program redus la magazine. Acces restricționat la câte o persoană pe fiecare agent

Vodafone România a luat măsuri de protecție și de prevenție pentru angajații din magazine. Acestea rămân deschise, cu păstrarea strictă a distanței sociale și aplicarea practicilor de sănătate și siguranță. Programul în magazine a fost redus la 6 ore pe zi. De asemenea, a fost implementat accesul restricționat în magazine, câte o persoană pentru fiecare agent disponibil. Indicatori de podea cu distanța de siguranță care trebuie respectată au fost montați în rețeaua de magazine. Echipele de teren – tehnicieni, echipe de mentenanță și instalări – în special cele care lucrează direct cu clienții, au primit echipament de protecție și au fost instruite cu privire la acțiunile preventive pe care trebuie să le ia pentru a se proteja pe ei și pe clienți.

Apeluri gratuite către România, Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie

Toți clienții Vodafone, abonați sau utilizatori de servicii preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.

De asemenea, operatorul de telefonie mobilă a introdus pentru clienții săi un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria, bonus valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente. Bonusul poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

Pentru firme: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe 

Pentru clienții companii, operatorul de telefonie oferă mai multe opțiuni, în funcție de nevoile afacerii lor: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie. În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.

Clienții sunt încurajați să folosească serviciile online.

Apel la utilizarea serviciilor de comunicații într-o manieră responsabilă

„Vodafone România va extinde cât mai mult posibil capacitatea rețelei pentru a gestiona cererea în creștere. De asemenea, vom lua toate măsurile pentru a ne asigura că orice posibilă congestie din rețea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice și a altor comunicații esențiale în această perioadă, cum ar fi accesul telefonic și digital la sănătate și educație, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasă. În contextul actual în care atât de mulți oameni lucrează de acasă și educația s-a mutat în mediul online, este important ca toți clienții noștri să înțeleagă faptul că utilizarea serviciilor de comunicații într-o manieră responsabilă va permite tuturor să beneficieze de servicii de comunicații de bună calitate”, se mai arată în comunicatul Vodafone România. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult

Testat e Hot

Vreau să vă arăt azi un program inedit de educație la firul ierbii: el începe chiar pe pajiștea a două festivaluri care atrag în fiecare an zeci de mii de tineri și își propune să fie un fel de curs introductiv într-o materie pe care școala românească se jenează să o predea.

Citește mai mult

BT Go

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, IMM-urile sunt nevoite să adopte rapid inovații digitale pentru a rămâne competitive și a profita de oportunitățile de pe piață. Serviciile care simplifică birocrația permit antreprenorilor să se concentreze pe inovație și dezvoltarea afacerilor lor.

Citește mai mult