Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

„Alo, Enelu'? Sunt marea actriță Olga Tudorache și vreau lumină în biserică!”

Se pot spune nenumărate lucruri extraordinare despre Doamna Olga Tudorache: actriță de geniu, dascăl înzestrat cu un har special (mulți dintre marii noștri actori i-au fost studenți), dar eu am cunoscut-o într-o postură mai deosebită. Într-o vreme eram enoriașele aceleiași parohii. Doamna Olga era nelipsită de la slujbele Bisericii Kretzulescu. Și când spun nelipsită asta înseamna că venea nu doar la liturghia duminicală, ci și la acatistele de miercuri sau de vineri și era foarte implicată în bunul mers al parohiei.

Nu voi uita niciodată o întâmplare. Eram în Săptămâna Mare la o Denie. La un moment dat, biserica a rămas în beznă. Era o pană de curent.

Lumea a început sa se agite neștiind ce să facă. Într-o clipă s-a auzit vocea ei puternică, inconfundabilă. "Dragă, să-mi dea cineva numărul de la Enel! Cine îl știe?"

O voce timidă din întuneric i-a zis numărul de la deranjamente.

După nici un minut, glasul doamnei Olga a tunat de au zăngănit geamurile cu vitralii : „Alo, Enelu'? Sunt marea actriță Olga Tudorache și vreau lumină în biserică!!!"

Acum doamna Olga Tudorache este în lumină.

Olga Tudorache
Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Dove cover

De ce au nevoie adolescenții pentru a-și dezvolta o imagine sănătoasă de sine? De mai mulți factori protectori, dintre care cel mai important este relația de încredere și apropiere cu adulții din viața lor, cu precădere părinții.

Citește mai mult

Mădălina Stănescu

„Nu ar trebui să existe business de niciun fel care să nu aibă prezență minimă în online, iar aici mă refer la website în primul rând și apoi la pagini pe rețelele de socializare. Încă mai sunt afaceri care au numai prezență pe Facebook, iar noi le spunem că nu e sănătos să-ți pui tot ce ține de identitatea și brandul tău pe o singură platformă, care, iată, acum ceva săptămâni, a picat 6 ore, nu a mai funcționat deloc”, spune Mădălina Stănescu, fondator Optimized,

Citește mai mult