Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

„Oradea cu drag”. Turiștii care vizitează Oradea se vor bucura de beneficii și gratuități

visit oradea - fb

Foto: Facebook Visit Oradea

De la 1 martie, Oradea își întâmpină turiștii cu o serie de beneficii și gratuități.  Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu OTL, Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage), instituțiile muzeale din oraș și unitățile din industria ospitalității, pornesc campania „Oradea cu drag”.

Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la una dintre unitățile de cazare din Oradea pentru minimum 2 (două) nopți consecutive se vor putea bucura de mai multe beneficii.

 1. Acces gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage): Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.

2. Acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea – Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan.

3. Transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL)

4. Reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.

Foto: Facebook Visit Oradea

Aplicație dedicată pentru comunicarea între facilitatori și instituțiile publice

Site-ul www.oradealifenouveau.ro asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii și oferă conectivitate directă între unitățile de cazare, muzee și rețeaua de transport public (OTL). Înregistrarea turiștilor, generarea codurilor de gratuități și comunicarea dintre partenerii campaniei se vor realiza prin intermediul acestui site. Această aplicație nu este destinată utilizării turiștilor. Cu alte cuvinte, companiile private și instituțiile publice au reușit să găsească o soluție pentru a colabora. 

Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conține codul unic și un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată și nu poate fi transferat, acesta fiind nominal. Gratuitatea de 24 de ore pentru rețeaua de transport public din Oradea se va putea activa de către turiști prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat de către turiști. Aplicația este gratuită și respectă normele GDPR în vigoare.

Campania „Oradea cu drag” se încheie pe 31 decembrie 2023.

Articol publicat initial pe funkytravel.ro

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Pe cat de faina e Oradea pe atat am fost foarte placut surprins de parcarea din centru: curata, super bine organizata si ieftina.
    • Like 1


Îți recomandăm

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult

Testat e Hot

Vreau să vă arăt azi un program inedit de educație la firul ierbii: el începe chiar pe pajiștea a două festivaluri care atrag în fiecare an zeci de mii de tineri și își propune să fie un fel de curs introductiv într-o materie pe care școala românească se jenează să o predea.

Citește mai mult

BT Go

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, IMM-urile sunt nevoite să adopte rapid inovații digitale pentru a rămâne competitive și a profita de oportunitățile de pe piață. Serviciile care simplifică birocrația permit antreprenorilor să se concentreze pe inovație și dezvoltarea afacerilor lor.

Citește mai mult
sound-bars icon