Foto: Facebook Visit Oradea
De la 1 martie, Oradea își întâmpină turiștii cu o serie de beneficii și gratuități. Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, în parteneriat cu OTL, Fundația de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage), instituțiile muzeale din oraș și unitățile din industria ospitalității, pornesc campania „Oradea cu drag”.
Prin intermediul acestei campanii, turiștii care vor fi cazați la una dintre unitățile de cazare din Oradea pentru minimum 2 (două) nopți consecutive se vor putea bucura de mai multe beneficii.
1. Acces gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage): Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.
2. Acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea – Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan.
3. Transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL)
4. Reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.
Foto: Facebook Visit Oradea
Aplicație dedicată pentru comunicarea între facilitatori și instituțiile publice
Site-ul www.oradealifenouveau.ro asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii și oferă conectivitate directă între unitățile de cazare, muzee și rețeaua de transport public (OTL). Înregistrarea turiștilor, generarea codurilor de gratuități și comunicarea dintre partenerii campaniei se vor realiza prin intermediul acestui site. Această aplicație nu este destinată utilizării turiștilor. Cu alte cuvinte, companiile private și instituțiile publice au reușit să găsească o soluție pentru a colabora.
Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conține codul unic și un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată și nu poate fi transferat, acesta fiind nominal. Gratuitatea de 24 de ore pentru rețeaua de transport public din Oradea se va putea activa de către turiști prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat de către turiști. Aplicația este gratuită și respectă normele GDPR în vigoare.
Campania „Oradea cu drag” se încheie pe 31 decembrie 2023.
Articol publicat initial pe funkytravel.ro
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.