Sari la continut

Protecția datelor cu caracter personal

Din 25 mai Republica.ro aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Banca Transilvania. Primii 25 de ani

Banca Transilvania-logo

Acum 25 de ani, fără fast, dar cu mult curaj şi cu un capital de 2 milioane de dolari, 46 de antreprenori puneau bazele uneia dintre cele mai de succes poveşti de dezvoltare a capitalului românesc – Banca Transilvania, astăzi, cel mai mare grup financiar din România, cu peste 31.000 de acționari.

Cu antreprenoriatul în ADN, prin muncă, entuziasm şi investiții în oameni, tehnologie şi infrastructură, în acest timp BT a crescut, de la o echipă de 13 persoane la un grup financiar cu peste 10.000 de angajați în 500 de unități, în peste 180 de localități din trei țări. De la primul client la peste 3 milioane de clienți, dintre care 700.000 sunt creditați. De la prima operațiune la peste 2 milioane de operațiuni care au loc zilnic prin intermediul băncii. De la primul client antreprenor, la crearea celui mai mare ecosistem de susținere a IMM-urilor din România. Iar în momente de răscruce, banca s-a reinventat, s-a adaptat şi a mers mai departe.

Dezvoltare - acesta este cuvântul care descrie cel mai bine evoluția BT: am crescut de la an la an ca bancă, ca număr de clienți finanțați, ca număr de angajați, dar mai ales ca şi competențe unice în finanțarea economiei naționale, având astăzi capitaluri proprii de 1,5 miliarde euro. Ne-am dorit şi am reuşit să ajungem unul dintre stâlpii pe care se sprijină dezvoltarea României şi ştim că avem responsabilitate față de deponenți şi societate.

Finanțăm spitale, fabrici, şcoli, universități de stat şi private, baraje şi hidrocentale, autostrăzi şi cabinete veterinare, dar şi sute de mii de oameni. Susținem tot atâtea planuri şi vise ale românilor. Suntem cel mai mare finanțator instituțional al Statului prin impozite şi titluri de stat, precum şi al mediului de business românesc. Facem asta cu capitalul şi datorită competențelor acumulate în cei 25 de ani, aici, în țara noastră.

Acesta e doar începutul. Povestea merge mai departe.

Mulțumim, români, mulțumim, România!

Mesajul este semnat de Horia Ciorcilă, președinte Banca Transilvania și Ömer Tetik, Director General Banca Transilvania.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Finantati-ma si pe mine, finantati-ma si pe mineeee...
    • Like 0
  • Alex Mag check icon
    Buna ziua,
    Teoretic nu as fi avut ce comenta dar deoarece d-ul. Horia Ciorcilă și d-ul. Ömer Tetik au afirmat ca este o banca româneasca sunt obligat ca unul dintre primii clienți din Oradea care a plecat de la Banca de Dezvoltare odată cu staful care a pus temeliile Băncii Transilvania din Oradea când intradevăr Banca Transilvania era banca antreprenorilor români – familiala, personal plăcut, deschisa pana la 8.00 seara, iar cu un telefon de pe caramida Bosh se rezolva totul. Acum este anosta, cel puțin acum 3 ani, de un birocratism excesiv comparativ cu inceputurile, pentru înființarea unui cont in valuta, deși ai contul de lei bătut in piroane, trebuie 2 ore cu o groaza de hârtii care sunt deja in posesia lor, pentru un card de pensie nesimțita, deși sunt client vechi, au trebuit 4 ghișee si 3 zile, daca aveai probleme cu verificarea pe internet a contului si sunai la numărul afișat pe site la ora 20.00 dupa 10 minute de ascultat la robot aflai ca serviciul este disponibil numai pana la ora 18.00, reclamația făcuta sa se treacă orarul pe site a rămas fara efect. In prezent deși folosesc in continuare serviciile Băncii Transilvania am evitat a mai avea un contact personal cu birourile băncii nu pentru ca personalul nu este plăcut ci pentru faptul ca-si cer tot timpul scuze pentru birocratismul excesiv uitând-se in sus – bănuiesc către Cluj-Napoca..
    Așa ca d-lor Horia Ciorcilă și Ömer Tetik trebuie sa știți ca pe noi clienții ne interesează serviciile si nu capitalul. Daca o sa continuați sa va înregimentați in rândul băncilor „serioase” cu serviciile lor excesive o sa va fie f. greu de recuperat. Bafta.
    • Like 1


Îți recomandăm

articol audio
play icon mic icon Speranța Farcă

„Părinții sunt foarte angoasați, aud peste tot că copilul lui cutare face așa, copilul lui cutare face așa. Și se gândesc că ei nu oferă același start copilului lor, care va intra în competiție cu acei copii care au făcut toate acele cursuri. Gândim educația și viața ca pe o competiție”, spune Speranța Farca.

Citește mai mult

Șezlonguri în apă la Marea Neagră

Este o adevărată luptă între turişti pentru a prinde cel mai apropiat pat de plajă lângă apă deşi nu stau prea mult pe sezlong şi apoi tot ei se plâng că nu au soare pentru a se bronza din cauza umbrelelor extrem de apropiate.

Citește mai mult

Foto pentru textul Arinei Angelescu

Plec în oraș. Nu apuc să conduc prea mult când aud telefonul. E mama, care rămăsese cu cel mic. Inima îmi bate deja mai tare. Îmi trec tot felul de scenarii prin cap. Niciunul prea fericit. Răspund. Nu e mama. E băiețelul meu. Plânge în hohote și lasă puțin spațiu ca eu să înțeleg ceva. Nu-știu-ce grisine pe care le-am uitat acasă?!

Citește mai mult

Andrei Ene

AntiFragile, un startup care dezvoltă un sistem de etichete inteligente, care permit monitorizarea de la distanță a coletelor pe parcursul procesului de transport, a fost desemnat vineri seara câștigătorul competiției UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch. Pe scurt, eticheta își schimbă culoarea dacă pachetul a fost scăpat de curieri.

Citește mai mult