Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Campania „Pay with blood”, realizată de UNTOLD împreună cu Mc Cann Erickson, a fost premiată cu Silver Lion, la Cannes Lions

pay with blood

photo icon Pay with blood

Campania „Pay with blood”, marca UNTOLD a primit premiul Silver Lion, la secțiunea PR, la cea mai prestigioasă competiție din industria creativității din Europa, Cannes Lions. 

„Acest premiu demonstrează încă o dată puterea acestei campanii și impactul extraordinar pe care l-a avut pe plan internațional, dar și național. „Pay With Blood” a fost o campanie la care s-a muncit foarte mult și ne bucurăm că rezultatele nu au întârziat să apară chiar și din partea celui mai important festival din industria creativității europene”, a spus Adrian Chereji, director marketing și comunicare UNTOLD.

Festivalul Internațional al Creativității „Cannes Lions” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente de profil, iar în acest an campania de donare de sânge, „Pay with blood”, realizată împreună cu McCann Erickson, a fost nominalizată la două categorii: PR și Media. 

„Mulți străini au profitat de pe urma legendei lui Dracula. Era timpul ca și românii să folosească acest lucru pentru o cauză nobilă. "Pay with blood" e o campanie care atrage atenția asupra unei probleme naționale: lipsa donatorilor de sânge. În același timp, poziționează UNTOLD încă de la prima ediție ca un festival matur, plin de creativitate, bine ancorat în cultura și în realitatea românească", a arătat Cătălin Dobre, executive creative director McCann Erickson România.

Campania de donare de sânge va fi reluată și în acest an. Scopul proiectului este acela de a încuraja donarea de sânge dar și pentru a trage un semnal de alarmă cu privire la numărul mic de donatori de sânge în România. Dacă anul trecut campania a fost realizată doar în două orașe, Cluj și București, anul acesta proiectul va fi extins și în alte centre universitare. Și în acest an campania va fi dezvoltată alături de McCann Erickson precum și cu sprijinul platformei online Și Eu Donez

De Ziua Internațională a Donatorului de Sânge, Și eu donez a anunțat înființarea Rețelei Donatorilor Benevoli de Sânge, un proiect promovat împreună cu UNTOLD Festival. Și eu donez este singura platformă tehnologică dedicată donării de sânge, care va integra machine learning, cu ajutorul Microsoft, partenerul de tehnologie al proiectului. 

Festivalul Internațional al Creativității „Cannes Lions” se desfășoară în perioada 18-24 iunie și strânge peste 10.000 de participanți din 90 de țări. Câștigarea trofeului Lion este considerată de specialiști ca fiind una din cele mai importante realizări în domeniul creativității și poziționarea la cel mai înalt nivel în industrie. 

UNTOLD 2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca peste 150 de artiști internaționali de renume.

În 2015, Cluj-Napoca a intrat agresiv, direct în top, într-o industrie evaluată la peste 7 miliarde de dolari anual. În lume, piața muzicii electronice crește 10-12 procente pe an, iar o felie foarte importantă o reprezintă evenimentele.

UNTOLD a fost, la prima ediție, cel mai premiat festival din lume- Best Major Festival 2015, Brand of the Year 2015, iar despre campania socială de promovare PAY WITH BLOOD, realizată împreună cu McCann România, au scris BBC, CNBC, Time, The Guardian.

Adunate, averile artiștilor care urcă pe scenele din Cluj în primele zile din august valorează sute de milioane de dolari. Afrojack, Armin Van Buuren, Martin Garrix, Tiesto, Faithless, Parov Stelar, alături de alte 30 de nume ale muzicii electronice vor cânta și mixa pentru 200.000 de spectatori. Fiecare este motorul unei mașinării distincte: acești DJ au case de producție, emisiuni radio, serii de podcast, canale de Youtube. Paginile lor de Facebook și Twitter cumulează fani cât populația Germaniei. Zack O'Malley Greenburg de la Forbes estimează, într-o analiză publicată în august anul trecut, că DJ-ii din TOP 10 mondial au încasat în 2015 peste 274 de milioane de dolari.

Republica este partener media oficial al UNTOLD Festival la cea de a doua ediție, alături de ProTV și KissFM și a lansat o secțiune specială dedicată evenimentului. Transilvania After Party își propune să fie un ghid pentru cei care vor să cunoască una dintre cele mai frumoase părți ale României. Punctul de plecare este Clujul și festivalul Untold. Le oferim participanților, atât români, cât și străini, dar și celor vor să petreacă o săptămână de neuitat în această regiune a României, un ghid în limbile română și engleză, realizat cu susținerea Bancii Transilvania. Distribuiți-l pentru a face România cunoscută în toată lumea!

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Testat e Hot

Vreau să vă arăt azi un program inedit de educație la firul ierbii: el începe chiar pe pajiștea a două festivaluri care atrag în fiecare an zeci de mii de tineri și își propune să fie un fel de curs introductiv într-o materie pe care școala românească se jenează să o predea.

Citește mai mult

BT Go

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, IMM-urile sunt nevoite să adopte rapid inovații digitale pentru a rămâne competitive și a profita de oportunitățile de pe piață. Serviciile care simplifică birocrația permit antreprenorilor să se concentreze pe inovație și dezvoltarea afacerilor lor.

Citește mai mult

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult