Ai avut vreodată o idee de business, dar nu ai știut dacă ar funcționa și ți-a fost teamă să-ți investești toate economiile în ea? Acum o poți testa înainte de a o lansa oficial, să vezi cum prinde la public și în plus poți obține și finanțare pentru ea, cu condiția să îi răsplătești pe cei ce te sprijină.
Una din cele mai mari provocări urbanistice este să transformi un oraș dominat de mașini într-un oraș prietenos cu oamenii și care are în centrul său cetățeanul. Cum ar fi să ai în orașul tău mai multe parcuri și iazuri? Ei bine, în capitala daneză Copenhaga, opțiunile sunt foarte numeroase. Oamenii pot schia, spre exemplu, pe acoperișul unei centrale electrice, pot urca în vârful unei parcări cu mai multe etaje și pot înota într-o serie de bazine cu apă curată din portul principal. Toată această concentrare de spații publice nu este o coincidență, scrie Politico Europe, ci rezultatul unei planificări urbane care datează din 2009. Într-un interviu pentru Republica, urbanistul român Samuel Stancu declară că transformarea unui oraș dominat de mașini într-unul prietenos cu oamenii nu este deloc un proces ușor, dar începe întotdeauna cu o regândire a priorităților, cu o schimbare de paradigmă la nivel de mindset /de atitudine. Foto: CopenHill Urban Mountain / Facebook
Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life România, al treilea jucător de pe piața locală, anunță -într-un interviu acordat Republica.ro- o revoluție în domeniul asigurărilor. "Dreptul de a fi protejat sau de a-ți pune la adăpost familia printr-o asigurare este unul fundamental. Așa cum multe state ale lumii recunosc prin lege dreptul la broadband (n.r. dreptul de a avea acces la internet), așa credem noi că fiecare familie de la noi trebuie să aibă acces la o asigurare de viață sau una care să acopere un tratament medical".
„Cu cât atmosfera din clasă e una mai prielnică, copilul vine mai cu drag la școală, studiile arată de mult timp asta. Asta nu îl ajută în mod direct să ia 10 la matematică, dar sporește șansele să învețe matematică”, explică Thea Ionescu într-un interviu pentru Republica.
Atunci când vorbim despre costul pierderii unui angajat, avem două categorii de costuri: există costurile hard, respectiv costurile soft. Costurile hard sunt în general cele care se referă la cheltuieli vizibile, directe și tangibile, lucruri care se pot măsura material foarte ușor, lucruri pe care le identificăm cu toții foarte ușor. (Foto: Profimedia Images)
Caut cu privirea, fără succes, sticla de cristal cu whiskey și dop rotund tot din cristal pe care o știu din orice film bun, de la Dallas încoace. Îl întreb de la obraz: unde e sticla de whiskey cu încrustații?
„Cred că în sistemul public de educație calitatea motivației multor profesori este mai bună decât cea a unor angajați din multe companii private, cu care noi lucrăm. Este unul din motivele pentru care încă mai avem profesori în sistem în ciuda salariilor mici”, spune Viorel Panaite.. Foto - Vadim Ghirda/ AP/ Profimedia