Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Ce înseamnă intrarea Facebook pe piața criptomonedelor și de ce va afecta industrii întregi, de la Fintech la Marcom și eCommerce

Facebook - icee

Facebook schimbă din nou regulile jocului - de data aceasta nu e vorba doar despre felul în care comunicăm sau ne promovăm anumite produse.

Acum este vorba despre factorul cheie ce pune totul în mișcare: banii.

În acest sens, 18 iunie pare a fi o dată extrem de importantă și asta deoarece e de așteptat ca Facebook să anunțe intrarea pe piața criptomonedelor, un proiect desfășurat sub supravegherea lui David Marcus, fost Președintre PayPal și VP Facebook Messenger.

Conform TechCrunch, Libra ar urma să fie numele monedei despre care deja se știu următoarele:

>>> Moneda ar urma să fie transferată fără taxe suplimentare prin intermediul produselor Facebook, inclusiv Messeger și Whatsapp

>>> Facebook lucrează la un sistem de implementare a criptomonedei în interiorul Facebook Ads

>>> Pentru a elimina problemele cauzate de fluctuațiile de prețuri din timpul unei plăți sau a unui proces de negociere, Libra ar urma să fie o monedă cu preț stabil

Pentru a avea o mai bună perspectivă asupra zonei cryptocurrency, Facebook dorește să creeze o fundație independentă care să administreze Libra, mutare ce ar permite rețelei să evite reglementările legate de faptul că deține prea multă putere asupra unei monede globale.

Putere ce va fi dată de rolul major pe care Libra îl va juca în industrii diverse & complexe: de la felul în care e organzat sistemul de plăți, până la facilitarea micro-tranzacțiilor pentru articolele din Facebook Ads și la schimbul financiar din eCommerce.

Ultimele detalii legate de intrarea Facebook pe piața criptomonedelor vor fi dezbătute la iCEE.fest: UPGRADE 100, alături de Aviv Lichtigstein, CEO & Fondator la 101 Blockchains – o nouă prezentare în acest sens fiind inclusă pe scena principală – agenda completă este aici.

Cel mai mare festival din regiune dedicat transformărilor provocate de internet și tehnologie – aici în detaliu cum arată programul - va avea loc la București, joi si vineri, săptâmâna acesta, organizatorii anunțând o agendă cu peste 180 de speakeri de la marile companii din digital si tehnologie.

Google și Facebook vin la Bucuresti cu cel mai mare număr de speakeri și traineri din istoria de 8 ani a festivalului.

Vezi aici detaliile legate de prezența și contentul oferit de Facebook și Googe la festival.

Pe site-ul UPGRADE 100 găsești studii de caz spectaculoase și un preview a ce va fi pe scena festivalului care va avea loc în București, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City.

SPEAKERII, grupați pe domenii de interes, sunt listați aici.

AGENDA festivalului este publicată aici.

BILETELE care au mai rămas disponibile sunt aici.

Celor 11 linii de conținut se adaugă speakeri-vedetă precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, Marcus Shingles, ex-CEO XPRIZE Foundation, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin.

iCEE.fest: UPGRADE 100 este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, MedLife, Majoritas Academy și a altor susținători.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Alien check icon
    Feisbuc sacs.
    Acum ceva vreme au blocat știrile și réclamele la cryptos, fără discriminare. Pe baza de integrity & stuff. Acum vor sa și-o lanseze pe a lor. Nu e un pic de ipocrizie și un damf de conflict de interese?
    • Like 0
    • @ Alien
      Marcu check icon
      Eu nu sunt de acord. E ca si cum ai spune ca e ipocrit din partea Antena 3 ca nu dau reclame la emisiuni produse de Digi 24, in schimb fac reclame la emisiunile lor. Sau e conflict de interese din partea Milka daca face reclama la Oreo, avand in vedere ca sunt din acelasi grup (Kraft), dar nu face reclama la biscuitii 365 de la MegaImage? Ar fi conflict de interese daca Facebook ar fi o institutie publica, platita din taxe si impozite si ar favoriza o companie fata de alta. Dar noi uitam ca Facebook nu e institutie publica aflata in slujba cetateanului, ci o corporatie al carui scop este sa faca profit, altfel actionarii vor vinde instant detinerile si vor cumpara actiuni la Google sau Apple.
      • Like 0


Îți recomandăm

Speranța Farcă

„Părinții sunt foarte angoasați, aud peste tot că copilul lui cutare face așa, copilul lui cutare face așa. Și se gândesc că ei nu oferă același start copilului lor, care va intra în competiție cu acei copii care au făcut toate acele cursuri. Gândim educația și viața ca pe o competiție”, spune Speranța Farca.

Citește mai mult

Șezlonguri în apă la Marea Neagră

Este o adevărată luptă între turişti pentru a prinde cel mai apropiat pat de plajă lângă apă deşi nu stau prea mult pe sezlong şi apoi tot ei se plâng că nu au soare pentru a se bronza din cauza umbrelelor extrem de apropiate.

Citește mai mult

Foto pentru textul Arinei Angelescu

Plec în oraș. Nu apuc să conduc prea mult când aud telefonul. E mama, care rămăsese cu cel mic. Inima îmi bate deja mai tare. Îmi trec tot felul de scenarii prin cap. Niciunul prea fericit. Răspund. Nu e mama. E băiețelul meu. Plânge în hohote și lasă puțin spațiu ca eu să înțeleg ceva. Nu-știu-ce grisine pe care le-am uitat acasă?!

Citește mai mult

Andrei Ene

AntiFragile, un startup care dezvoltă un sistem de etichete inteligente, care permit monitorizarea de la distanță a coletelor pe parcursul procesului de transport, a fost desemnat vineri seara câștigătorul competiției UPGRADE 100 Floors Elevator Pitch. Pe scurt, eticheta își schimbă culoarea dacă pachetul a fost scăpat de curieri.

Citește mai mult