Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Cine sunt câștigătorii burselor TEE Executive MBA

Bursierii TEE Executive MBA

Trei noi bursieri au șansa de a urma la Cluj programul TEE Executive MBA, acreditat de Universitatea Buckingham și oferit de Transilvania Executive Education,

Câștigătorul bursei integrale Executive MBA BT Roberto Marzanati este Andrei Chifor, iar câştigătorii celor două burse parțiale oferite de Evergent Investments sunt Daniela Șuhanea și Dan Șteț, transmit organziatorii într-un comunicat.

Competiția pentru burse s-a desfăşurat în perioada 26 noiembrie – 27 decembrie 2021 şi a reunit peste 20 de candidați care au intrat în competiție pentru una dintre cele 3 burse oferite de Banca Transilvania şi Evergent Investments. Partenerul media al campaniei a fost Republica.ro.

Andrei Chifor este managerul de programe al UAC Europa Baia Mare, și are o experiență de peste 13 ani în vânzări, industria bancară și industria prelucrătoare. Cu studii în domeniul bancar, fiscalitate, și ACCA, Andrei este un lider entuziast și dedicat, cu integritate și etică în muncă și abilități excelente de management. De-a lungul carierei, Andrei a contribuit la creșterea veniturilor, îmbunătățirea proceselor și dezvoltărea companiilor pentru care a lucrat. Mai mult, pe lângă jobul său, Andrei este implicat activ în diverse organizații neguvernamentale, încercând să îmbunătățească viața copiilor din Baia-Mare.

Daniela Șuhanea este CEO-ul franc.agengy și are o vastă experiență în diverse funcții manageriale. În 2018, a lansat o agenție de marketing în Târgu-Mureș. Din acest rol, a reușit să aducă în portofoliu mari companii și a creat o rețea de profesioniști interesați de educația de business. Valorificând experiența sa vastă în marketing (de peste 13 ani), Daniela a publicat în 2021 cartea „Cu ce se mânancă marketingul?”, cu scopul de a oferi un instrument util comunității de afaceri, oamenilor interesați și studenților dornici să învețe mai multe despre acest domeniu.

Dan Șteț este director de vânzări și investiții – divizia de ambalaje a MTC România, și are o experiență de peste 15 ani în funcții de conducere atât pentru companii naționale, cât și internaționale. Din aceste roluri, el a conceput și a analizat planurile de dezvoltare pentru companiile pentru care a lucrat, abordându-le intr-un mod strategic. Având o pregătire educațională tehnică, Dan și-a format expertiza în industria ambalajelor, acolo unde a contribuit la creșterea a peste 6 companii.

Câştigătorii se vor alătura celei de a opta grupe de cursanți Executive MBA care va începe cursurile în 9 februarie 2022.

Andrew Taylor, directorul Transilvania Executive Education şi membru în comisia de evaluare a burselor a fost surprins de diversitatea profesională a candidaților, precum şi de ideile inovatoare ale acestora. „Am primit o gamă variată de aplicații din diferite orașe din România. În fiecare aplicație, am descoperit oameni de afaceri care muncesc din greu pentru cariera lor, se implică în cauze sociale și contribuie la transformarea comunității. Suntem recunoscători tuturor celor care au aplicat, dar din păcate am avut doar 3 burse. Ne vom strădui să răsplătim toate eforturile depuse de cei care au trimis aplicații în acest an prin dezvoltarea de noi oportunități educaționale pe lângă programul Executive MBA.”

Bursa BT Roberto Marzanati în valoare de 15.000-euro acoperă taxele de școlarizare pentru cei 2 ani de studiu ai programului TEE Executive MBA, acreditat de Universitatea Buckingham, un program 100% britanic, predat la Cluj-Napoca de experți internaționali și români, în timp ce fiecare dintre cele două burse parțiale oferite de Evergent Investments de câte 7.500 de euro fiecare, acoperă jumătate din costul programului. Cei care au aplicat pentru burse au trimis în competiție un plan de afaceri, indicând beneficiarii, sustenabilitatea afacerii și cum poate fi scalată, alături de CV și o scrisoare de recomandare.

Anul acesta au fost peste 7 aplicații/pentru fiecare bursă. Cei care au aplicat ocupă poziții de top şi middle management în companii din domenii variante: marketing, resurse umane, IT, energie, imobiliare, aviație, transport și turism, start-up-uri, avocatură, soluții de împachetare, şi provin din diverse orașe: Cluj-Napoca, București, Bacău, Tg. Mureș, Baia Mare, Bistrița-Năsăud, și Sibiu. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

articol audio
play icon mic icon Hadi Rahimian

Există copii în România născuți de două ori. Nu, nu e o greșeală de scriere și nici o eroare a serviciilor de stare civilă. Hadi Rahimian, un medic român, născut în Iran, operează feți aflați în uterul mamei oferindu-le viață. Cei mai mici dintre ei au 18 săptămâni gestaționale.

Citește mai mult

Fady Fady Chreih | Reginamaria.ro

De la etajul 17 al unei clădiri emblematice din Nordul Bucureștiului, orașul pare mai verde și mai ordonat. Fady Chreih, CEO-ul Rețelei private de sănătate Regina Maria, îmi povestește, într-un interviu pentru platforma republica.ro, despre cum s-a transformat o afacere locală lansată în toamna lui 1995 într-un motor al unei schimbări culturale- a redefinit ce înseamnă să fii pacient, medic și angajator într-o Românie care se caută încă pe sine și face eforturi să găsească răspunsuri la întrebări dificile în istoria sa de după 1990. În 20230, Regina Maria vizează afaceri de 1 miliard de euro, dublu față de astăzi.

Citește mai mult