
Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a anunțat că podul Ciurel a fost deschis circulației sâmbătă. Însă lucrarea, supranumită pe rețelele de socializare „podul degeaba” sau „podul către nicăieri”, se termină într-un mal de pământ.
"Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe Ciurel (1 pod hobanat peste Dâmboviţa, 3 pasaje supraterane şi 9 bretele rutiere) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere - Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei. În etapa a doua a investitiei, pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât şi culoarul de exproprieri, se construieşte drumul expres între Nod Virtuţii şi Autostrada A1", a scris pe Facebook Gabriela Firea, care a susţinut că finalizarea proiectului a fost întârziată de "interese meschine".
Pasajul face parte din străpungerea spre Autostrada A1, însă restul proiectului – un drum de 8,3 km - nu a fost construit
Imaginile surprinse sâmbătă de fotograful Octav Ganea, de la Inquam Photos, arată că lucrarea este departe de a fi finalizată.


Foto: Octav Ganea/ Inquam Photos
Reprezentanții Pro Infrastructura, care monitorizează proiectele de infrastructură, spun însă că în acest caz Primăria Capitalei ar fi trebuit să ia mai demult o decizie cu privire la continuarea drumului până în Autostrada A1, pe distanța de 8,3 km, pentru că fără această străpungere nodul Virtuții (Pasajul Ciurel) nu rezolvă mare lucru, el fiind gândit să elibereze traficul de pe bulevardul Iuliu Maniu.

Foto: Octav Ganea/ Inquam Photos
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.