Sari la continut

Protecția datelor cu caracter personal

Din 25 mai Republica.ro aplică noua politică de protecție a datelor cu caracter personal și modificările propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Prin continuarea navigării pe platforma noastră confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Cum se conformează noilor norme de igienă și de distanțare socială muncitorii de la Dacia. Compania a reluat luni activitatea de producție pe platforma industrială Mioveni

Platforma Dacia - reluarea activității

Producţia pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost reluată începând de luni, 4 mai, a anunţat Grupul Renault. 

„La uzina Mecanica şi Şasiuri, lucrul se desfăşoară în trei schimburi, la uzina Vehicule, în două schimburi, iar la direcţia Logistică România, într-un singur schimb. Din 11 mai, uzina Vehicule va funcţiona în trei schimburi, iar activitatea de logistică va fi corelată cu redemararea uzinelor Groupe Renault din lume. Toate măsurile sanitare în vigoare, în România, au fost implementate astfel încât activităţile să se deruleze în condiţii de protecţie a sănătăţii angajaţilor”, se arată într-un comunicat al Grupului Renault.

Compania a transmis că a luat măsuri de siguranță pentru prevenirea infectării angajaților cu coronavirus. 

„Reluată parțial, în 21 aprilie, la uzina Mecanica și Șasiuri și în departamentul Presaj, la uzina Vehicule, producția la nivelul platformei se desfășoară normal, respectând condițiile de igienă și securitate.

Din prima zi de lucru a reluării parțiale, fiecare echipă a fost informată despre măsurile luate de către companie și despre regulile de urmat cu strictețe pentru a proteja sănătatea tuturor angajaților. Aceste măsuri vizează diferite etape de lucru. Traseul între domiciliu și locul de muncă, de la accesul în autobuz, până la accesul efectiv la postul de lucru de pe platforma industrială, respectă distanța socială. La sosire, angajaților li se verifică temperatura cu ajutorul unei camere termice. Accesul în interiorul platformei (ex. vestiare, ateliere de lucru, cantină, zone de repaus) se face respectând marcajele vizuale la sol, regulile de igienă și de distanță socială. Toate posturile de lucru sunt dezinfectate, iar angajații poartă măști de protecție.

Încă de la debutul crizei pandemice, generată de noul virus COVID -19, Groupe Renault România s-a asigurat să ia măsuri adaptate de protecție pentru ansamblul angajaților din toate sediile unde își desfășoară activitatea”, precizează compania. 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Pe langa faptul ca din cauza incompetentei autoritatilor n-au fost in stare sa le faca o auto-strada pentru externalizarea produselor finite
    ( masini ) acum se vorbeste si de conditii de pandemie in ciuda laudelor frenetice din media cum ca marea uzina Dacia sub umbrela Renault propulseaza motorul economiei romanesti. Domnilor trebuie sa va spun ca o economie dezvoltata nu inseamna uzine ca sa le numeri pe degete : Dacia Ford Aerostar sau cativa rulmenti si matrice aruncate prin niste colturi de tara. Acum ce sa faceti si voi ati inceput sa le cantati prohodul si astora.... #satuldeincompetenta.
    Ca fapt divers holbati ochii la uzina Volkswagen ( Germania ) sa vedeti cum omoara timpii de la produsul finit spre intern sau extern si ce infrastructura au. ( tren propriu care preiau masinile de la gura fabricii aviz santimbangilor gargaragii )
    • Like 0
    • @ Radu Panaitescu
      Si la DACIA autovehiculele sunt urcate în tren direct din uzina ! Aviz saltimbancilor gargarigii...(santimbangi nu stiu ce înseamnă)
      • Like 0
    • @ Radu Panaitescu
      Si la DACIA autovehiculele sunt urcate în tren direct din uzina ! Aviz saltimbancilor gargarigii...(santimbangi nu stiu ce înseamnă)
      • Like 0
    • @ Radu Panaitescu
      Gr Mihai Gr Mihai check icon
      Asa si daca ai autostrada pentru externalizarea produselor finite o sa ajunga masina in USA in 7 zile in loc de 6. Sau in Germania in 3 zile in loc de 2. Cu cat poate sa diminueze profitul latenta asta de doar o zi in lantul de livrare a produsului final ? La pariu ca cu un procent neglijabil.
      • Like 0
    • @ Gr Mihai
      Pai da conteaza mult nu in procentajul sugerat de dv. jucat la "pariu" ci in eficenta. Imaginati-va un stol de turturele care se gainateaza constant pe masina...tu ce faci ?.zici...a ce frumoase sunt uite cum imi picteaza cu buline albe cacacioase masina !....SAU te apuci si stergi injurand printre masele !...cam asa sta cu EFICENTA. ( ma rog acum in conditiile date mai rar cu exporturle nu ca inainte excelam....doar se inlocuia sigla Dacia pt intern cu sigla Renault pt extern - vorba prov. putere romaneasca in creier frantuzesc )
      • Like 0


Îți recomandăm

Silvia Demeter

Acel grajd avea să capete, în doi ani, o nouă funcțiune - living, dining și bucătărie în ceea ce avea să devină, prin măiestria arhitectei, reședința de vară a Prințului Charles. Totul cu un mesaj – păstrarea tradiției, salvarea patrimoniului arhitectural din zonele rurale ale României. Foto opiniatimisoarei.ro

Citește mai mult

Testare Covid-19

„Toată lumea așteaptă ca rezultatul să fie pozitiv sau negativ. În biologia moleculară, rezultatul este detectabil/ nedetectabil. Negativ sau pozitiv se pot asocia altor tipuri de teste, dar nu acestor tipuri de teste”, explică dr. Andreea Alexandru, director medical, divizia de laboratoare Regina Maria.

Citește mai mult

Navigând împreună spre viitor

„M-a luat așa, ca pe șah, m-a aranjat, deci eu nu gândeam în perioada aia. De fapt, când primești vestea asta, tu... ești pur și simplu... te oprești în timp și ai în față un hău și nu știi unde să pornești”. Aceasta este mărturia Lilianei, a cărei poveste impresionantă vă invit să o descoperiți.

Citește mai mult