Sari la continut

Află ce se publică nou în Republica!

În fiecare dimineață, îți scrie unul dintre autorii fondatori ai platformei. Cristian Tudor Popescu, Claudiu Pândaru, Florin Negruțiu și Alex Livadaru sunt cei de la care primești emailul zilnic și cei cărora le poți trimite observațiile, propunerile, ideile tale.

Cum se conformează noilor norme de igienă și de distanțare socială muncitorii de la Dacia. Compania a reluat luni activitatea de producție pe platforma industrială Mioveni

Platforma Dacia - reluarea activității

Producţia pe platforma industrială Dacia de la Mioveni a fost reluată începând de luni, 4 mai, a anunţat Grupul Renault. 

„La uzina Mecanica şi Şasiuri, lucrul se desfăşoară în trei schimburi, la uzina Vehicule, în două schimburi, iar la direcţia Logistică România, într-un singur schimb. Din 11 mai, uzina Vehicule va funcţiona în trei schimburi, iar activitatea de logistică va fi corelată cu redemararea uzinelor Groupe Renault din lume. Toate măsurile sanitare în vigoare, în România, au fost implementate astfel încât activităţile să se deruleze în condiţii de protecţie a sănătăţii angajaţilor”, se arată într-un comunicat al Grupului Renault.

Compania a transmis că a luat măsuri de siguranță pentru prevenirea infectării angajaților cu coronavirus. 

„Reluată parțial, în 21 aprilie, la uzina Mecanica și Șasiuri și în departamentul Presaj, la uzina Vehicule, producția la nivelul platformei se desfășoară normal, respectând condițiile de igienă și securitate.

Din prima zi de lucru a reluării parțiale, fiecare echipă a fost informată despre măsurile luate de către companie și despre regulile de urmat cu strictețe pentru a proteja sănătatea tuturor angajaților. Aceste măsuri vizează diferite etape de lucru. Traseul între domiciliu și locul de muncă, de la accesul în autobuz, până la accesul efectiv la postul de lucru de pe platforma industrială, respectă distanța socială. La sosire, angajaților li se verifică temperatura cu ajutorul unei camere termice. Accesul în interiorul platformei (ex. vestiare, ateliere de lucru, cantină, zone de repaus) se face respectând marcajele vizuale la sol, regulile de igienă și de distanță socială. Toate posturile de lucru sunt dezinfectate, iar angajații poartă măști de protecție.

Încă de la debutul crizei pandemice, generată de noul virus COVID -19, Groupe Renault România s-a asigurat să ia măsuri adaptate de protecție pentru ansamblul angajaților din toate sediile unde își desfășoară activitatea”, precizează compania. 

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Pe langa faptul ca din cauza incompetentei autoritatilor n-au fost in stare sa le faca o auto-strada pentru externalizarea produselor finite
    ( masini ) acum se vorbeste si de conditii de pandemie in ciuda laudelor frenetice din media cum ca marea uzina Dacia sub umbrela Renault propulseaza motorul economiei romanesti. Domnilor trebuie sa va spun ca o economie dezvoltata nu inseamna uzine ca sa le numeri pe degete : Dacia Ford Aerostar sau cativa rulmenti si matrice aruncate prin niste colturi de tara. Acum ce sa faceti si voi ati inceput sa le cantati prohodul si astora.... #satuldeincompetenta.
    Ca fapt divers holbati ochii la uzina Volkswagen ( Germania ) sa vedeti cum omoara timpii de la produsul finit spre intern sau extern si ce infrastructura au. ( tren propriu care preiau masinile de la gura fabricii aviz santimbangilor gargaragii )
    • Like 0
    • @ HyperX Radu Panaitescu
      Si la DACIA autovehiculele sunt urcate în tren direct din uzina ! Aviz saltimbancilor gargarigii...(santimbangi nu stiu ce înseamnă)
      • Like 0
    • @ HyperX Radu Panaitescu
      Si la DACIA autovehiculele sunt urcate în tren direct din uzina ! Aviz saltimbancilor gargarigii...(santimbangi nu stiu ce înseamnă)
      • Like 0
    • @ HyperX Radu Panaitescu
      check icon
      Asa si daca ai autostrada pentru externalizarea produselor finite o sa ajunga masina in USA in 7 zile in loc de 6. Sau in Germania in 3 zile in loc de 2. Cu cat poate sa diminueze profitul latenta asta de doar o zi in lantul de livrare a produsului final ? La pariu ca cu un procent neglijabil.
      • Like 0
    • @
      Pai da conteaza mult nu in procentajul sugerat de dv. jucat la "pariu" ci in eficenta. Imaginati-va un stol de turturele care se gainateaza constant pe masina...tu ce faci ?.zici...a ce frumoase sunt uite cum imi picteaza cu buline albe cacacioase masina !....SAU te apuci si stergi injurand printre masele !...cam asa sta cu EFICENTA. ( ma rog acum in conditiile date mai rar cu exporturle nu ca inainte excelam....doar se inlocuia sigla Dacia pt intern cu sigla Renault pt extern - vorba prov. putere romaneasca in creier frantuzesc )
      • Like 0


Îți recomandăm

articol audio
play icon mic icon tăxi - Profimedia

Poate că nu suntem suficient de nemulțumiți ca să vedem cu adevărat ce avem. Poate că, dincolo de nemulțumirile cotidiene și de criticile fără sfârșit, România pulsează cu o vitalitate discretă, cu umor și cu frumusețea unor lucruri care nu se văd imediat, dar care țin locul stabil al unei vieți adevărate. foto: Profimedia

Citește mai mult

Foto CTP

Scriu acest text în primul rând pentru credincioșii ortodocși din România. Pentru cei care cred sincer în cuvântul lui Dumnezeu. Eu sunt un om al științei – ceea ce nu înseamnă automat că sunt și ateu. Cred și eu, dar în altceva: în rațiune, în observație, în experiment, în logică, în dovezi, în demonstrație. Pe baza acestora am analizat la început zicerile lui Dumnezeilă Georgescu. Erau atât de aberante, încât devenea ridicol să raționezi asupra lor. Am renunțat.

Citește mai mult

Sorin Grindeanu și Liviu Dragnea

Zice cel mai detestat om politic român din aceste zile, că venirea în guvern a doamnei Oana Gheorghiu „nu e un lucru care să ne facă bine” și are maximă dreptate. Nu are cum să facă bine un asemenea om, PSD-ului. E un antidot la zboruri Nordis, la jafuri din banul public, la afaceri necurate și e clar că îi ia cu frisoane, cu grețuri. Țipă Olguța, țipă Manda, țipă Grindeanu că Oana Gheorghiu nu le face bine. E ca și cum ar fi venit o molimă peste ei.

Citește mai mult

Parlament 2025

În ultimele luni s-au produs câteva modificări pe scena politică românească. Dreapta a început să se consolideze și are un potențial semnificativ. Prin „dreapta” nu mă refer la populiștii de la AUR și la tot ce gravitează în jurul lor sau sub ei: SOT, POT, Partidul Patrioților, Georgescu, Anca Alexandrescu etc. Pentru a avea o viață politică sănătoasă, cei mai reprezentativi lideri ai dreptei ar trebui să fie politicieni de tipul (tot mai conservatorului) Nicușor Dan și Ilie Bolojan, iar electoratul care se consideră de dreapta ar trebui să înțeleagă acest lucru, fără să cadă în capcana populismului.

Citește mai mult

Ioan Aurel-Pop

Filmarea începe cu membrii corului Tronos aplaudându-l pe președintele Academiei. Acesta stă în picioare și scutură din cap, parcă încercând să evite ispita – cuvânt potrivit pentru audiență – privind melancolic către masa încărcată cu numeroase bunătăți, dintre care majoritatea ar fi fost îngăduite chiar și Celui care a trăit ca evreu și a avut scris IESVS NAZARENVS REX IVDAEORVM pe crucea Sa. Foto: Basilica.ro

Citește mai mult