Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de șapte ani. Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Personal Branding – Cum îți dai cu stângul în dreptul?

intalnire

(Foto Guliver/Getty Images)

Dorel nu există doar în construcții, Dorel există peste tot și în mintea mea echivalează cu falsul profesionist. L-ai întâlnit în ultimele luni în activitatea ta? Cât ți-a luat să realizezi falsul?

Pe vremuri o strângere de mână era suficientă pentru a pune bazele unei relații bazată pe încredere reciprocă. Astăzi, de cele mai multe ori, această strângere de mână are loc mai întâi în mediul online – de cele mai multe ori. Urmărești postările unui profesionist pe care îl admiri poate, admiri imaginea online impecabilă a altuia, ești conectat la canalele social media ale acestuia și prima interacțiune/comentariu are loc online?

Dar ce se întâmplă când decizi să cunoști persoana respectivă față în față și să beneficiezi de serviciile acesteia? Dacă prima impresie digitală nu coincide cu impresia față în față? Oamenii au tendința să creadă mai nou ceea ce li se servește online. Cum vei gestiona această dezamăgire?

Dar dacă chiar tu „păcătuiești” nefiind de fapt cea/cel pe care vrei să-l „vinzi” celorlalți profesioniști? Dacă modul în care acționezi și te comporți în realitate nu corespunde cu principiile pe care le tot propovăduiești online? Atunci îți spun cu toată onestitatea mea: îți dai cu stângul în dreptul! Exemplu: când imaginea ta se bazează pe principiile unui mod de viață sănătos nu te poți erija în promotorul unor produse nesănătoase, sub pretextul că ele vor revoluționa lumea. În mintea mea se produce o ruptură atât de mare între imaginea ta digitală și realitatea curentă, încât eu nu mai „cumpăr” în veci asta.

Așa că rămâi fidel principiilor tale! Armonizează tot timpul imaginea ta digitală cu calitatea serviciilor tale profesionale face to face! Evită să-ți dai cu stângul în dreptul căci până la urmă nu există detergent pe lumea asta care să spele o reputație pătată sau senzori care să nu detecteze un fake!

Articol preluat de pe blogul autorului

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Tocmai a inceput la Republica, prosteala cu branding-urile si cu coaching-urile. Sa va feriti MAXIM sa cititi aceste rasuflari triste ale intelectului uman. Luati mai bine si cititi pe indelete 'Amintiri din copilarie', deoarece veti fi infinit mai castigati la finalul lecturii.
    • Like 1


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult