Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Povestea din spatele ofertei „Duș la Hotel” lansată pentru bucureștenii fără apă caldă

Duș la hotel

De câteva zile, se rostogolește în media povestea hotelului din București care a lansat oferta „Duș la Hotel”. Prieten virtual cu Andreea Nicu, proprietara hotelului, i-am distribuit postarea și chiar am notat că este o bună strategie de PR mai ales într-o capitală europeană unde zeci de mii de locuitori s-au obișnuit cu apa rece și fără căldură. Oferta celor de la Hotelul Unique din București a devenit imediat știre la principalele jurnale ale televiziunilor. Dacă vreți să aflați de unde a plecat idea „Dușului la Hotel” vă invit să citiți rândurile următoare.

„Prima solicitare a fost la doar două minute de la publicarea ofertei pe facebook”

Andreea Nicu este proprietara hotelului Unique București și a fost de acord să dezvăluie cum de s-a ajuns la o astfel de ofertă. „Experiența proprie din tot acest an, de lipsă a apei calde și de sunat la RADET, nu m-a dus la această idee, nici faptul că acum trei zile am venit în locul colegului la serviciu pentru că nu putea să vină nespălat la hotel și aștepta apa caldă acasă, dar, la prânz a venit să facă duș tot la hotel. Ideea mi-a venit de la un cuplu – soț și soție – care au spus că și ei sunt din București și nu stau până a doua zi, dar au venit să facă baie deoarece acasă nu au apă caldă. De asemenea, știrile despre 3500 de apartamente fără apă caldă și căldură din București, m-au făcut să îmi spun „înseamnă că de asta este nevoie” – hai să fac o promotie! Și chiar este o soluție pe care unii dintre clienti au mai adoptat-o, doar că nu era nevoie de promoție”, susține Andreea Nicu. Prima solicitare a fost la doar două minute de la publicarea ofertei pe facebook”

Atipicul și sinceritatea promoției pornită din nevoia ambelor părti a atras atenția de presei și a bucurestenilor. “Când am apasat Publish, cu degetul tremurând, întrebându-mă cum va părea, nu mi-am închipuit că se va ajunge la o asemenea o știre preluată și comentată de toată media – să scrie ziarele, să vină televiziunile una după alta, să fie o televiziune sus în cameră și una jos să îți ia interviu, după care să urci pe scări cu masca pe față și să ajungi la etajul patru în același timp cu liftul cu reporterii și să dai interviu fără suflu – nu credeam, dar am lăsat tăvălugul să se ducă așa cum am lăsat promoția să se ducă apasand „Publish”, mai povestește Andreea.

Dușul de 170 de lei include costurile suplimentare impuse de măsurile de protecție

Tariful unui “Duș la hotel” este 170 de lei pentru o persoană, un cuplu și chiar o familie cu doi copii care poate petrece până la șase ore în camera de hotel dotată cu tot ceea ce trebuie: halate de baie, papuci, cosmetice hoteliere, ceai și cafea. 

Tariful poate părea piperat pentru un duș cu apă caldă, dar costurile suplimentare suportate de hotel nu sunt deloc mici, mai ales în vreme de pandemie de coronavirus. 

„Dusul” îl primiți într-o cameră de hotel sterilizată profesional înainte și după fiecare client, cu lampa UV-C germicidală cu ozon, cu substanțe profesionale, virucide, avizate de Ministerul Sănătății, cameră ce după fiecare client este nefolosită 24 de ore tot din motive de protecție conform Standardelor Anti-Covid. Dezinfectăm fiecare punct de contact de la intrare, lift și până în cameră și înapoi după fiecare folosire. Folosim manusi ce le schimbăm dupa fiecare folosire, măști ce le schimbăm la fiecare 2 ore. Dezinfectăm toate căile de acces și suprafețele comune la fiecare 2 ore și ori de căte ori este nevoie. Dezinfectăm liftul după fiecare utilizare și la fiecare 2 ore. Dezinfecția și sterilizarea camerelor se efectuează în 4 etape: Sterilizare UV-C, dezinfectare anti-virucidă, curățenie și igienizare, dezinfectare AHP cu minimă toxicitate pentru om.”, susține proprietara hotelului.


Oferta “Duș la Hotel” poate fi extinsă cu cea de “Romantism” ceea ce presupune adăugarea unor servicii suplimentare contracost: petale trandafiri, flori, șampanie, fructe, bomboane, tort, baloane.

Am primit cereri pentru a crea un abonament săptămânal

Andreea recunoaște că imediat după lansarea ofertei pe facebook a avut clienți care au venit doar pentru confortul apei calde și a căldurii. Ba chiar a fost rugată să găsească o soluție de a realiza un abonament săptămânal pentru pachetul “Duș la Hotel”.

“Mă rog ca bucureștenii să aibă apă caldă și căldură și să trăiască civilizat. așa cum mă rog să revenim la timpuri normale și să scăpam de Covid. Nu a fost ideea să profităm, nu profită nimeni când vinde în pierdere sau la preț de cost. A fost nevoia de supraviețuire, dar prefer să fie timpuri normale și să vindem camere cu adaos comercial, să facem servicii de plăcere așa cum suntem obișnuiți și nu cu securea salvării businessului deasupra capului.Motto-ul nostru de când am deschis hotelul este: „Suntem bucuroși mereu de oaspeți și ne simțim fericiți când avem clienți fericiți!”

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Ramân mereu uimit de câtă ipocrizie pot da dovadă unii oameni. "Nu a fost ideea să profităm..." Este chiar asa greu să recunoasteți că aţi vazut o oportunitate de a face profit? Nu este nicio ruşine. La urma urmei scopul unei afaceri este de a aduce profit. Sau vreti să spuneti că inchirierea unei camere timp de 6 ore pentru 170 Ron nu generează profit?
    • Like 2
    • @ Iustin Grama
      Nu exista profit la 170 lei - (6 ore dar nu se foloseste inca 24 ore aaa scrie - din cauza de Igiena Anti Covid- un hotel ce se respecta asa procedeaza).
      Nu exista profit la 170 lei din cauza cheltuielilor fixe foarte mari - stiti cat costa gazulul? Sau salariile unui hotel? Si multe alte utilitati.
      Da, a fost iddea sa incercam sa mai avem cativa clienti ca sa mai acoperim din cheltuieli, dar orofit... nu am mai vazut din ianuarie...
      • Like 0


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult