Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

„Ne-am ghidat acțiunile pentru a contribui la dezvoltarea societății digitale”. Cum arată raportul de sustenabilitate al Vodafone România pe 2019-2020

Murielle Lorilloux

Vodafone România și-a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul financiar 2019-2020, în care vorbește despre măsurile adoptate de companie pentru diminuarea decalajelor în accesul la tehnologie, dar și pentru reducerea impactului asupra mediului.

„Am încheiat încă un an cu rezultate bune, în ciuda provocărilor apărute pe parcurs. Am muncit din greu, însă cu pasiune și, privind înapoi la ceea ce am realizat în cadrul Vodafone România, sunt recunoscătoare și mândră de toate acestea. În ciuda dificultăților, am rămas fideli misiunii și viziunii noastre de a conecta oamenii pentru un viitor mai bun și ne-am ghidat acțiunile pentru a contribui la dezvoltarea societății digitale, reducerea decalajelor astfel încât nimeni să nu fie lăsat în urmă și să poată beneficia de acces la  tehnologie, educație și asistență medicală și de toate oportunitățile unei lumi digitale, dând dovadă, totodată, de responsabilitate față de planeta noastră”, spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.

Raportul de Sustenabilitate Vodafone România este realizat în jurul a trei piloni strategici: Digital Society, Inclusion for All și Planet, care definesc ariile unde compania consideră că poate avea un impact semnificativ la nivelul societății. Procesul de raportare urmărește standardele Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea Core.

În anul financiar 2019-2020, a avut loc achiziționarea operatorului UPC România și încheierea fuziunii legale, în urma căreia clienții au beneficiat de primele oferte mobile, fixe și TV.

În perioada amintită, compania a modificat contractele cu furnizorii de electricitate pentru a achiziționa 100% energie regenerabilă și a implementat soluții tehnice de ultimă generație în principalele centre de date, cu scopul de a reduce drastic consumul de energie .

În 2020, a avut loc lansarea Spiritului Vodafone la nivel intern și trecerea la munca de acasă (work from home) pentru mai bine de 80% dintre angajați, la izbucnirea pandemiei;

Totodată, în anul financiar analizat în raport, a fost dezvoltat programul Școala din valiză și lansată aplicația DreamLab de către Fundația Vodafone România pentru sprijinirea studiilor oncologice internaționale, ulterior adaptată și pentru cercetările asupra virusului SARV-CoV-2.

„Vodafone România își va concentra în continuare eforturile pentru a asigura un viitor mai conectat, în care digitalizarea vine în sprijinul oamenilor, contribuind mai ales în sectoarele principale ale societății, precum educația și sănătatea, și ajutând la reconstrucția României în urma crizei cauzate de virusul COVID-19”, se arată într-un comunicat al companiei.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult