Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Cum va arăta Autostrada Moldovei. Tronsonul de 82 km care va lega Buzăul de Focșani va avea 22 de stații de încărcare pentru autoturisme electrice

CNAIR - Buzău – Focșani

Foto: captura Facebook CNAIR

CNAIR a avizat indicatorii tehnico-economici ai autostrăzii Buzău-Focșani, care va avea o lungime de 82,44 km. Proiectul cuprinde inclusiv realizarea unei variante de ocolire pentru Municipiul Focșani, în zona de est, între DN 2 și DN 2D.

Traseul autostrăzii va traversa 16 localități din județele Buzău și Vrancea. Tronsonul va avea 22 de stații de încărcare pentru autoturisme electrice, 205 hectare de perdele forestiere cu rol antiînzăpezire. Traseul va cuprinde 41 de poduri, pasaje și viaducte și 6 noduri rutiere..

Foto: captura Facebook CNAIR

Valoarea totală a investiției este de 6.118.056.301,86 lei, fără TVA.

„În perioada următoare, indicatorii tehnico-economici ai Autostrăzii Buzău – Focșani vor parcurge circuitul legal de avizare. Acesta presupune avizarea în Consiliului Tehnico-Economic din cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, avizarea în Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Național și Locuințe și aprobarea prin Hotarâre de Guvern”, a anunțat pe Facebook CNAIR.

Foto: captura Facebook CNAIR

Proiectantul Consitrans S.R.L a finalizat și proiectul tehnic care urmează să fie analizat și avizat, astfel încât procedura de achiziție publică pentru realizarea lucrărilor să poată fi lansată până la sfârșitul anului 2021.

Finanțarea pentru execuția lucrărilor destinate Autostrăzii Buzău – Focșani va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Angajat dându-și demisia

Atunci când vorbim despre costul pierderii unui angajat, avem două categorii de costuri: există costurile hard, respectiv costurile soft. Costurile hard sunt în general cele care se referă la cheltuieli vizibile, directe și tangibile, lucruri care se pot măsura material foarte ușor, lucruri pe care le identificăm cu toții foarte ușor. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

e.on - energie

În viața de zi cu zi, când spunem energie, ne referim la lucrurile mici pe care le facem în mod uzual, fie că aprindem un bec, deschidem televizorul, gătim sau dăm drumul la centrală pentru a ne încălzi. Aceste acțiuni au devenit atât de uzuale, încât nu mai stăm să ne gândim cum a fost produsă energia respectivă - dacă vorbim despre energia electrică - sau de unde provine ea - dacă vorbim despre gazele naturale.

Citește mai mult