Sari la continut

Descoperă habits by Republica

Vă invităm să intrați în comunitatea habits, un spațiu în care înveți, găsești răspunsuri și resurse pentru a fi mai bun, pentru a avea o viață mai sănătoasă.

CTP, despre „The Irishman”: Adună toate clișeele din filmele cu mafioți. Actorii arată ca niște „morți galvanizați umblători”

The Irishman

Cristian Tudor Popescu a criticat filmul „The Irishman”, în regia lui Martin Scorsese, despre care spune că este o colecție din toate filmele cu mafioți, în care actorii arată ca niște „morți galvanizați”.

„De Niro arată ca un mort. Acest machiaj digital folosit în cazul lui De Niro, Joe Pesci și Al Pacino e groaznic. Oamenii arată ca niște morți galvanizați umblători. A zombie arată. Iar filmul este o colecție din toate filmele cu mafioți, se autopastișează domnul Scorseze, începând cu „Mean Streets”, continuând cu „Goodfellas”, „Casino” și cu ce mai vreți dvs.

Ia toate clișeele de acolo și le adună aici. Bineînțelesc că oamenii ăștia se chinuie să joace bine sunt actori foarte buni, dar pe mine filmul m-a plictisit de moarte, că tot se moare acolo”, a spus Cristian Tudor Popescu în emisiunea „Cap limpede” de la Digi24.

Întrebat dacă i-a plăcut un film văzut recent, jurnalistul a răspuns: „Film bun... nu. Mi-a plăcut cum e realizat serialul „Umbre”, sezonul 3. E comercial, dar ăsta nu eu un lucru rău. E făcut la meserie din punct de vedere al sunetului, montajului, imaginii, ritmului, actoriei. Arată a serial american, occidental, de nivel”.

„Că are kitsch-uri groaznice în el, că are forțări, găuri în scenariu – asta e altceva. Dar ce se vede acolo meserie cinematografică, ceea ce în România nu s-a văzut până acum. Au fost filme foarte bune, filme de autor, unele extraordinare, dar serialul ăsta este o probă de meserie la rece în România, ceea ce nu pot decât să salut”, a adăugat el.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

”Cravata galbenă”

”Cravata galbenă”, filmul regizat de Serge Ioan Celebidachi, fiul marelui dirijor, Sergiu Celibidache, este o biografie cinematografică și, în același timp, o confesiune; o ”partitură” a memoriei naționale scrisă cu ”notele” unui destin încercat. Dincolo de cronologia unei vieți extraordinare, filmul este o introspecție despre libertate și identitate și despre România care a dăruit lumii figuri emblematice și genii; dar pe care nu a prea știut să le păstreze acasă.

Citește mai mult

Transformare digitală

Digitalizarea în România avansează cu viteze diferite în sectorul public și cel privat. Firmele private în special din industriile bancară, sănătate sau retail au fost forțate de împrejurări concurența acerbă să se transforme digital, dar instituțiile de stat sunt încă prinse în inerția birocrației și lipsa de viziune strategică. În mediul privat, digitalizarea nu mai este un moft, ci o necesitate pentru scalare și eficiență. În sistemul public lipsa bugetelor multianuale și absența ownership-ului fac implementarea proiectelor de IT un proces greoi sau chiar eșuează (foto: Shutterstock).

Citește mai mult