
Despre prezența cu perdeau neagră și câteva poze prinse de aceasta cred că nici nu mai trebuie să scriu prea mult. Comentariul făcut de o colegă spune totul: „atunci când o imagine chiar spune o mie de cuvinte”.
7990 de dolari a costat perdeaua neagră
Luni dimineață, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a reacționat. La o zi după ce administratorii paginii oficiale de facebook Consulatul General al României la New York au decis să șteargă postarea în care se lăudau cu prezența de succes.

Și acum, iată explicațiile Ministerului Antreprenoriatului și Turismului.
“Participarea la târgul de turism de la New York, cu pachet de bază, a fost inclusă în lista manifestărilor expoziționale internaționale pentru anul curent. Documentul a fost întocmit și agreat în cadrul consultărilor desfășurate la sediul instituției cu reprezentanții asociațiilor, federațiilor și patronatelor de profil, iar ulterior aprobat prin ordinul ministrului antreprenoriatului și turismului nr. 80/27.01.2022. Amenajarea standard, oferită de organizatorul Travel and Adventure Show țării noastre și tuturor celorlalți expozanți care au optat pentru această ofertă, constă în decor format din pânză de culoare neagră, amplasată pe pereții despărțitori și pe mese, și afișaj de țară, fiind specifică manifestării expoziționale din New York de mai bine de 20 de ani. Respectiv, acest tip de amenajare a fost întâlnită și la edițiile anterioare, iar ministerul a plătit anul acesta suma de 7.990 dolari. Din 200 de expozanți, peste 90% au optat pentru organizarea standului în formatul precizat anterior, pus la dispoziție de organizator.”
Să tragem o linie! Aproape 8000 de dolari a costat perdeaua neagră și mesele. De restul amenajărilor, a se citi pozele prinse cu clame, s-a ocupat delegația din New York și din România. Hai să vedem cum a arătat, de exemplu, un stand asemănător cu cel al României ( perdeaua neagră), dar atunci când chiar vrei să atragi turiști.
“Prezența țării noastre la târgul de turism din New York a reprezentat cel mai important semnal pentru potențialii turiști americani”
Și de parcă nu era de ajuns că ne-am făcut de rușine, comunicatul ministerului continuă.
“Prezența țării noastre la târgul de turism din New York a reprezentat cel mai important semnal pentru potențialii turiști americani că România este o destinație turistică sigură și ospitalieră, cu precădere în actualul context geopolitic, dar și după doi ani de luptă împotriva virusului SARS-CoV-2. La stand au fost oferite informații relevante pentru a atrage vizitatori spre România, aceștia arătând respect pentru solidaritatea oferită refugiaților ucraineni și totodată, fiind curioși de atracțiile locale, cu scopul de a-și organiza vacanțele viitoare. “
Ca să mai spele din rușine, reprezentanții Ministerului au transmis și un set de fotografii. Vă las două mai jos:


Într-o intervenție pentru Știrile Pro Tv, ministrul Dan Cadariu a încercat să explice prezența României la Târgul de Turism de la New York. Ministrul susține că încă nu are un raport cu privire la rezultatele obținute la târg.
Articol preluat de pe Funky Travel
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Despre bărbaţii care, cică, o conduc.. nimic deosebit nici despre ei - sunt doar nişte populişti care depind de nişte votanţi oligofreni.
O doamnă ridată care încearcă să-şi ascundă tatuajele de pe gât, în timp ce se preface că nici nu miroase şosetele puturoase ale bărbaţilor de partid şi de stat care şi-au copiat temele la seral.
Dar, spre deosebire de americani, măcar noi nu suntem chiar atât de grăsuni, inculţi şi agresivi. Mă rog, fenomenul de Şoşocalizare a votantului român e momentan temporizat de situaţia geo-politică. Norocul nostru, cel puţin un timp până când se vor lămuri lucrurile în Franţa. Lor nu le put şosetele - ei au învăţat să-şi vândă brânza puturoasă la nivel de delicatesă. Şi o fac bine, nu ca noi.