Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de patru ani. Ascultați editorialele audio publicate pe platforma noastră și testați viitorul tehnologiei. Am implementat conversația vocală direct în browser. Apăsând pe butonul de microfon, puteți cere acces. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Manager de hotel: „Aceștia sunt turiștii de la care primim reclamații? Cum ar trebui să reacționăm noi?”

Cameră murdară de hotel

Întrebarea vine de la managerul unui hotel de trei stele din stațiunea Mamaia exasperat de cum găsește camerele la plecarea turiștilor. Pe pagina de socializare a hotelului au fost postate și fotografii probă cu dezastrul lăsat în urmă de clienți: gunoaie, coji de semințe și pahare răsturnate. Chiar dacă turiștii vor achita pentru stricăciuni, întrebarea mea este alta: de ce să ai un asemenea comportament?


Articol publicat pe Funky Travel.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Dar ce ne facem cu patronii de hoteluri care după ce ți-au luat banii, când ajungi la hotel îți mai cer încă 50% din prețul camerei și o cameră costă mai mult decât oriunde pe pământ? Cu nesimțirea lor ce facem?
    • Like 0
  • așa și?!?...chiar dacă ar fi adevărat, nu are aspirator?....care stricăciune?...stricăciuni sunt ei, panaramele de șmecheri de Mamaia cu ceafa lată, prețuri nesimțite și servicii zero...
    • Like 1
  • Nume check icon
    Ar trebui sa fie dati in judecata si sa si plateasca pentru zilele in care hotelul nu a putut rezerva acea camera. Plus si ceva daune morale. Altfel nu de invata. Acest tip de turist - de inalta tinuta intelectuala si morala:) de obicei maxim studii medii sau maxim 8 clase, care au prins un mic cheag financiar si acum se considera un exemplu pentru societate (de fapt niste analfabeti sociali si retardati) - face pe el cand merge in strainatate si nu misca in front pentru ca imediat esta taxat, dar in Romania el face ce vrea, ca doar a platit pentru camera. In Romania proprietarii de hotelui si pensiuni trebuie sa fie sclavii acestor dobitoci. Este genul de turist care face 3-4 ora pana la munte, se plimba in mijlocul statiunii si rade vreo 2-3 pungi de seminte, dupa aceea serveste o ciorbita de vacuta si o ceafa cu cartofi prajiti si dupa aceea inca 3-4 ore pana la el acasa. Dar. el a fost la munte. Cat de multi iubesc Romania...
    • Like 1
  • Oare este imposibil să se înființeze un registru electronic pentru acest tip de turiști, registru la care să aibă acces toate organizatiile de turism care fac rezervari dar si hotelurile, pensiunile, etc? Și evident, acești turiști să nu mai fie primiți deloc, sau doar contra unei garantii substanțiale?
    • Like 1
    • @ Costin Țancu
      De cind s-a "inventat" CNP-ul este usor sa infiintezi un astfel de regigistru electronic, si mai ales este de dorit !!
      • Like 0


Îți recomandăm

Tânără la calculator

Academia prietenoasă de IT Wantsome și-a făcut în ultimii patru ani o misiune din a ajuta profesioniști din toate domeniile să facă tranziția spre o carieră de succes în domeniul tehnologiei informației, prin cursuri care urmează atent cerințele companiilor IT, prin sesiuni de practică și printr-o activitate intensă de mentorat calibrată pe nevoile lor. (Foto: Getty Images)

Citește mai mult

Marc Areny

Marc Areny este de origine catalană, este cetățean spaniol și francez și a venit în România în urmă cu 10 ani. Este unul dintre primii din Europa care a identificat o nouă nișă de piață: convertește mașini cu motor termic în mașini electrice.

Citește mai mult