Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Manager de hotel: „Aceștia sunt turiștii de la care primim reclamații? Cum ar trebui să reacționăm noi?”

Cameră murdară de hotel

Întrebarea vine de la managerul unui hotel de trei stele din stațiunea Mamaia exasperat de cum găsește camerele la plecarea turiștilor. Pe pagina de socializare a hotelului au fost postate și fotografii probă cu dezastrul lăsat în urmă de clienți: gunoaie, coji de semințe și pahare răsturnate. Chiar dacă turiștii vor achita pentru stricăciuni, întrebarea mea este alta: de ce să ai un asemenea comportament?


Articol publicat pe Funky Travel.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Dar ce ne facem cu patronii de hoteluri care după ce ți-au luat banii, când ajungi la hotel îți mai cer încă 50% din prețul camerei și o cameră costă mai mult decât oriunde pe pământ? Cu nesimțirea lor ce facem?
    • Like 0
  • așa și?!?...chiar dacă ar fi adevărat, nu are aspirator?....care stricăciune?...stricăciuni sunt ei, panaramele de șmecheri de Mamaia cu ceafa lată, prețuri nesimțite și servicii zero...
    • Like 1
  • Nume check icon
    Ar trebui sa fie dati in judecata si sa si plateasca pentru zilele in care hotelul nu a putut rezerva acea camera. Plus si ceva daune morale. Altfel nu de invata. Acest tip de turist - de inalta tinuta intelectuala si morala:) de obicei maxim studii medii sau maxim 8 clase, care au prins un mic cheag financiar si acum se considera un exemplu pentru societate (de fapt niste analfabeti sociali si retardati) - face pe el cand merge in strainatate si nu misca in front pentru ca imediat esta taxat, dar in Romania el face ce vrea, ca doar a platit pentru camera. In Romania proprietarii de hotelui si pensiuni trebuie sa fie sclavii acestor dobitoci. Este genul de turist care face 3-4 ora pana la munte, se plimba in mijlocul statiunii si rade vreo 2-3 pungi de seminte, dupa aceea serveste o ciorbita de vacuta si o ceafa cu cartofi prajiti si dupa aceea inca 3-4 ore pana la el acasa. Dar. el a fost la munte. Cat de multi iubesc Romania...
    • Like 1
  • Oare este imposibil să se înființeze un registru electronic pentru acest tip de turiști, registru la care să aibă acces toate organizatiile de turism care fac rezervari dar si hotelurile, pensiunile, etc? Și evident, acești turiști să nu mai fie primiți deloc, sau doar contra unei garantii substanțiale?
    • Like 1
    • @ Costin Țancu
      De cind s-a "inventat" CNP-ul este usor sa infiintezi un astfel de regigistru electronic, si mai ales este de dorit !!
      • Like 0


Îți recomandăm

Fără poveste nu există design

Ezio Manzini este una dintre cele mai influente voci globale în domeniul designului pentru sustenabilitate și inovare socială. Profesor emerit la Politecnico di Milano și fost profesor de Design Industrial la Universitatea de Arte din Londra, Manzini a revoluționat modul în care înțelegem rolul designului în societate. Fondator al DESIS (Design for Social Innovation and Sustainability), o rețea internațională prezentă în peste 50 de universități din întreaga lume, el a fost printre primii care au articulat viziunea designului ca instrument de transformare socială și ecologică. Cărțile sale, printre care ”Design, When Everybody Designs" și "Politics of the Everyday", au devenit texte esențiale pentru designeri, arhitecți și inovatori sociali. Cu o carieră de peste patru decenii dedicată explorării modurilor în care designul poate facilita tranziția către o societate mai sustenabilă și mai justă, Manzini continuă să inspire generații de profesioniști să regândească relația dintre design, comunitate și mediu.

Citește mai mult

Hektar

Traian F1- gogoșarul rotund cu pulpă groasă, Kharpatos 1- ardeii lungi de un roșu intens la maturitate, Minerva F1- vânăta subțire cu semințe puține și miez alb, Prut F1- castravetele care nu se amărăște când îl arde soarele, Burebista- pepeni ovali cu coajă verde și miez zemos, Valahia F1, Daciana F1, Napoca F1. Zeci de soiuri hibrid de legume care poartă nume românești sunt realizate în serele private de cercetare HEKTAR, de lângă Câmpia Turzii.

Citește mai mult

Mara Barbos Niculescu

În România lui „învățăm simultan”- în aceeași oră, unii copii rezolvă probleme, iar alții silabisesc primele propoziții. Discuția cu Mara Barbos Niculescu (Director Regional Centru-Vest, Teach for Romania) oferă o imagine mai puțin vorbită la nivelul societății despre ceea ce se întâmplă în școlile vulnerabile. Clivajele adânci dintre comunități, decalajele de literație și numerație te obligă la gimnaziu, ca profesor, ori să înveți să construiești baza – citit, scris, socotit, ori să cauți sprijin din partea unui specialist.

Citește mai mult

Cartierul perfect

Nu e doar un loc pe hartă, ci o combinație de elemente care ne fac să ne simțim acasă, în siguranță și conectați. „Cartierul perfect” nu e o utopie, ci o lecție sau un model de locuire la comun. E o alfabetizare, spune Alexandru Belenyi, arhitectul care a coordonat, la inițiativa Storia, un proiect curajos în România încercând să răspundă la întrebarea: Ce înseamnă ”perfect” când e vorba de locuire?

Citește mai mult

articol audio
play icon mic icon  BT Business Talks - Corina Cojocaru, CEO BT Pensii

Într-un nou episod din BT Business Talks, podcastul economic și financiar al Băncii Transilvania, am stat de vorbă cu Corina Cojocaru, CEO BT Pensii, despre sustenabilitatea sistemului public, importanța pilonului III și deciziile care ne pot defini calitatea vieții… peste zeci de ani.

Citește mai mult