Sari la continut

Republica împlinește 10 ani

Un deceniu în care am ținut deschis un spațiu rar în România: unul al ideilor curate, al argumentelor care nu se tem de lumină și al vocilor care gândesc cu adevărat. Într-o vreme în care zgomotul crește, noi am mizat pe ceea ce contează: conținut de calitate, autentic, fără artificii, libertate de gândire, profunzime în loc de superficialitate. Pentru că doar așa România poate merge înainte. Să rămânem împreună într-un loc al reflecției, al întrebărilor care incomodează și al conversațiilor care schimbă ceva. Scrie, întreabă, contestă, propune. 
Republica îți aparține. De 10 ani și pentru anii care vin.

Manager de hotel: „Aceștia sunt turiștii de la care primim reclamații? Cum ar trebui să reacționăm noi?”

Cameră murdară de hotel

Întrebarea vine de la managerul unui hotel de trei stele din stațiunea Mamaia exasperat de cum găsește camerele la plecarea turiștilor. Pe pagina de socializare a hotelului au fost postate și fotografii probă cu dezastrul lăsat în urmă de clienți: gunoaie, coji de semințe și pahare răsturnate. Chiar dacă turiștii vor achita pentru stricăciuni, întrebarea mea este alta: de ce să ai un asemenea comportament?


Articol publicat pe Funky Travel.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Dar ce ne facem cu patronii de hoteluri care după ce ți-au luat banii, când ajungi la hotel îți mai cer încă 50% din prețul camerei și o cameră costă mai mult decât oriunde pe pământ? Cu nesimțirea lor ce facem?
    • Like 0
  • așa și?!?...chiar dacă ar fi adevărat, nu are aspirator?....care stricăciune?...stricăciuni sunt ei, panaramele de șmecheri de Mamaia cu ceafa lată, prețuri nesimțite și servicii zero...
    • Like 1
  • Nume check icon
    Ar trebui sa fie dati in judecata si sa si plateasca pentru zilele in care hotelul nu a putut rezerva acea camera. Plus si ceva daune morale. Altfel nu de invata. Acest tip de turist - de inalta tinuta intelectuala si morala:) de obicei maxim studii medii sau maxim 8 clase, care au prins un mic cheag financiar si acum se considera un exemplu pentru societate (de fapt niste analfabeti sociali si retardati) - face pe el cand merge in strainatate si nu misca in front pentru ca imediat esta taxat, dar in Romania el face ce vrea, ca doar a platit pentru camera. In Romania proprietarii de hotelui si pensiuni trebuie sa fie sclavii acestor dobitoci. Este genul de turist care face 3-4 ora pana la munte, se plimba in mijlocul statiunii si rade vreo 2-3 pungi de seminte, dupa aceea serveste o ciorbita de vacuta si o ceafa cu cartofi prajiti si dupa aceea inca 3-4 ore pana la el acasa. Dar. el a fost la munte. Cat de multi iubesc Romania...
    • Like 1
  • Oare este imposibil să se înființeze un registru electronic pentru acest tip de turiști, registru la care să aibă acces toate organizatiile de turism care fac rezervari dar si hotelurile, pensiunile, etc? Și evident, acești turiști să nu mai fie primiți deloc, sau doar contra unei garantii substanțiale?
    • Like 1
    • @ Costin Țancu
      De cind s-a "inventat" CNP-ul este usor sa infiintezi un astfel de regigistru electronic, si mai ales este de dorit !!
      • Like 0


Îți recomandăm

Laurențiu Beșu

Un val de reacții fără precedent traversează sistemul judiciar românesc, după ce judecătoarea Sorina Marinaș, de la Curtea de Apel Craiova, a publicat pe Facebook un mesaj de solidaritate cu judecătorii Laurențiu Beșu și Raluca Moroșanu — două dintre vocile care au semnalat public presiuni, disfuncționalități și nereguli sistemice din interiorul justiției, în urma publicării unui documentar Recorder despre sistemele obscure care controlează justiția românească în ultimii ani.

Citește mai mult

Ilie Bolojan dec 2025

- vă ofer soluția pentru a rezolva problema banilor pentru români în 24 de ore: decideți că infracțiunile de corupție nu se prescriu, așa cum s-a procedat în cazul omorurilor și al violurilor; foto: Profimedia

Citește mai mult

 Vlad Predescu.

„Mi-am operat mama, căreia am pus o proteză de șold și mi-am făcut curaj, aș putea spune, câteva luni. După ce am intrat în intervenție și am reușit să mă detașez și să uit că o operez, lucrurile au decurs foarte bine. Slavă Domnului, e pe picioarele ei și merge în continuare”, spune medicul ortoped al cărui nume este sinonim cu excelența în chirurgia artroscopică și a genunchiului: Vlad Predescu. Imagine din arhiva personală a dr. Vlad Predescu

Citește mai mult