Sari la continut

Vorbește cu Republica și ascultă editorialele audio

Vă mulțumim că ne sunteți alături de nouă ani Ascultați editorialele audio publicate pe platformă. Un proiect de inovație în tehnologie susținut de DEDEMAN.

Momentul sponsorului: uitați-vă o clipă la companiile private care au avut încredere în David și în mișcarea olimpică din România

David Popovici - aur

Foto: Du Yu / Xinhua News / Profimedia

„Vedetă rapidă”, un termen din marină, așadar i se potrivește perfect lui David Popovici în seara de 29 iulie 2024.

Ne bucurăm, suntem mândri, ne gândim la efortul lui, al familiei, al antrenorilor, ne gândim la viitoarele bucurii pe care David Popovici o să ni le ofere.

Dar pentru o clipă să ne gândim și la sponsorii Comitetului Olimpic și Sportiv Român, care au investit în echipa noastră olimpică și au făcut posibil din punct de vedere financiar acest succes.

Poate o să spuneți că este nepotrivit, mercantil, deplasat, să vorbim despre sponsori, despre finanțe, despre bani, într-un moment de glorie al unui sportiv al României - așa este, dar atunci hai să vorbim despre asta mâine și în fiecare zi de acum încolo.

Dacă mai multe companii ar sprijini sportul, așa cum se întâmplă în alte țări, dacă România ar avea mai multe companii puternice care să investească în mișcarea olimpică, dacă mai mulți antreprenori ar investi în sportivi încă de mici, atunci vom multiplica rezultatele de excepție ale sportivilor români.

Poate unii dintre voi țineți minte - David Popovici a făcut reclamă la produsele Edenia, unul dintre sponsorii Comitetului Olimpic și Sportiv Român. Dacă aveți ceva de la Edenia în frigider, înseamnă că indirect, fără să vă dați seama, ați contribuit în felul vostru la succesul lui David Popovici.

Dacă am avea mai multe companii puternice în România, atunci mai mulți bani vor ajunge în terenuri de sport, în săli de sporturi de iarnă și, desigur, în bazine olimpice - astfel încât vom avea mult mai mulți sportivi precum David Popovici și mai multe motive de mândrie și bucurie.

Mâine uitați-vă la lista sponsorilor Comitetului Olimpic și Sportiv Român. Sunt acolo 16 companii care au avut încredere în David Popovici și în ceilalți peste 100 de atleți români prezenți la Jocurile Olimpice și, în general, în mișcarea olimpică. Fiți absolut siguri că dacă acolo vor fi încă 10 sau 20 de companii, la Los Angeles în 2028 vom câștiga mult mai multe medalii.

Bravo, David! Astăzi fac cinste cu un smoothie Edenia la toți prietenii!

Îi invit și pe Klaus Iohannis, Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă să cumpere ceva de la Dedeman, Pandora Prod sau Edenia.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • andrei andrei check icon
    companiile alea nu au avut incredere in sportivii romani ci doar vor sa isi vada numele la audiente maxime. daca olimpiada nu ar fi fost la tv sau pe internet atunci abia daca veneau 2-3 sponsori. nimeni nu da bani fara sa vrea reclama
    • Like 0
  • Cristian check icon
    Sunt sigur ca sunt multe companii care ar investi in sport.

    Gurile rele spun ca atunci cand sponsorizezi un sport, apar cotroale, unele abuzive de la tot felul de agentii. Poate ar merita unele investigatii sau procedam ca in cazurile Bulai si Pieleanu?
    • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult