Sari la continut

La 9 ani de Republica, întrebăm: ChatGPT la urne – Ce ar vota inteligența artificială? Dar tu?

De 9 ani, Republica construiește o comunitate în care ideile prind glas și dezbaterile autentice fac diferența. Anul acesta, facem un experiment: l-am întrebat pe ChatGPT cum ar vota la alegerile din România. Însă întrebarea cea mai importantă rămâne pentru tine: cum alegi tu viitorul? Scrie, alătură-te conversației și hai să schimbăm România împreună!

Pagina de Media Insight: Cum va arăta Pay With Blood la UNTOLD 2016

UNTOLD

photo icon Untold images Sursa: untoldfestival.com

Campania Pay With Blood va avea un nou concept în acest an, a declarat Adrian Chereji, Head of Marketing și Communication UNTOLD Festival, la prima ediție a secțiunii Paginademedia Insight. “Vom lansa un concept care o să ne ajute să-i facem pe oameni să meargă de 4-5 ori să doneze pe an. E o platformă pe care o vom face împreună cu sieudonez.ro și care va fi unică în România”, spune Adrian Chereji, care dezvăluie că festivalul ar putea fi declarat sold-out în prima jumătate a lunii iunie, pentru că la vânzare mai sunt disponibile mai puțin de 10.000 de abonamente.

“Pe noi ne interesează ca oamenii să fie integrați într-o evidență comună, iar dacă o dată au fost dispuși să doneze, sigur, având un motiv foarte bun- bilete la festival- să încercăm să-i mobilizăm cu premii mai puțin atractive decât biletele, în primul rând prin conștiința pe care încercăm să le-o prelucrăm, să îi mobilizăm să mai facă acest lucru de-a lungul anului”, spune Adrian Chereji pentru Paginademedia.ro. Conceptul creativ al festivalului UNTOLD 2016, în clipul de mai jos.

UNTOLD în cifre:

Adrian Chereji: “Există o echipă de management, care crește în fiecare lună a anului până în momentul în care ne apropiem de festival. Există un corp format din aproximativ 20 de persoane, iar până în apropierea evenimentului, core-ul de management ajunge pana la 200 de persoane. Separat de echipa de management, sunt implicati în organizare, producție, cazări, tot ceea ce înseamnî festival în sine, aproximativ 5.000 de oameni, plus 1.000 de voluntari. E o producție foarte mare, doar în zona de bevereage și food sunt 300 de oameni pentru vanzare“

Bugetele UNTOLD:

Adrian Chereji: “Anul acesta festivalul va avea un buget de 6 milioane de euro, mai mare decât anul trecut, pentru că în 2015 am avut 5 mil de euro. Vânzarea de abonamente și bilete reprezintă sursa principală de venit- aproximativ jumătate din buget. Anul acesta sunt aproximativ 30 de sponsori, am crescut numarul lor, dar mai mult decât atât, am crescut și legătura dintre sponsori și festival. Procentul care merge către artiști este unul considerabil, ei sunt conștienți că pe spatele lor se creează această poveste“.

Mai multe despre sponsori, bilete, tarifele artiștilor care vin la cel mai premiat festival din Europa, aflați în prima ediție Paginademedia Insight, accesând acest link.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult