Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Cu trenul spre mare. Peste 40 de grade în vagoane, o oră întârziere, uși defecte și linia greșit anunțată

Tren CFR spre Constanța

CFR Călători, apreciem sincer faptul că în toiul verii călătorim în vagoanele voastre modernizate, fără aer condiționat, ce au temperaturi de peste 40 grade Celsius. Good job, guys!

Tocmai am citit că dezinsecția vagoanelor a fost realizată în data de 1 august 2023, adică astăzi.


Deci, să recapitulăm:

1. Linia la care a fost anunțat trenul a fost anunțată greșit. A trebuit să sărim peste linii pentru a ajunge la trenul nostru.

2. Ușile nu se deschideau. A trebuit sa urcăm în vagonul 1 pentru a ajunge la locurile noastre din vagonul 3.

3. Înăuntru sunt peste 40 de grade Celsius.

4. Trenul a avut o oră întârziere. Mai jos, o imagine surprinsă când întârzierea ajunsese la 45 de minute.

5. Vagoanele au fost supuse dezinsecției astăzi. Nu e problemă, dacă aveam păduchi acum nu vom mai avea.

Aceste condiții minunate, la clasa 1, se pot experimenta în trenul 1885, care a plecat cu peste o oră întârziere spre Constanța, din Gara de Nord.

România este o țara unde lipsa de punctualitate, de seriozitate și de respect pentru cetățeni reprezintă un fenomen generalizat. La fel ca și în cazul trenurilor care circulă în această țară.

40 de grade în vagoane, o oră întârziere, uși defecte și linia greșit anunțată. Cu CFR, la clasa 1 spre Constanța

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • In mareata-i intelepciune Uniunea Europeana a decis ca masinile personale sa fie reduse drastic dupa 2035 si guvernul Romaniei s-a confirmat (tot in mareata-i intelepciune). Articolul arata alternativa la transportul cu masina personala. Cititorii trag concluzii singuri, dupa puterile lor. Cel mai probabil politicile astea vor aduce la putere partide extremiste ori ciudate. Intrebarea e "cui prodest?".
    • Like 2
    • @ haim_mononucleozovici
      Adrian S check icon
      Noi intentionam sa facem o astfel de calatorie cu copii, care nu au vazut tren decat la TV. Dar din motivele bine cunoscute...intarziem aceasta experienta.
      Cu totii ne dorim sa avem servicii publice de calitate, sa avem transport public ieftin si cu standarde inalte... dar nu prea vrem sa platim taxe si impozite ridicate, si din putinul care se plateste..se fura pe rupte prin contracte cu dedicatie sau cheltuieli supraestimate.
      Nu vom avea niciodata serviciile publice decente atat timp cat furam si la plata taxelor si din taxele platite deja de unii...mai cinstiti.
      • Like 1
  • Nume check icon
    Ne innebuniti in fiecare an, nu neaparat Dvs. dar toata media copy paste din Romania, cu Constanta, Mamaia, litoralul romanesc, sezlongurile - esti un sarac parlit daca nu ai sezlong la mare, chiar daca bei bere la pet si mananci mici pe carton, parcarile, cluburile cu roabe cu sampanii false, conditiile de cazare, serviciile, turistii care sunt neamuri proaste sau au veleitati de masterschef pe resourile din camere, preturile si mai ales gradele de ocupare.
    Daca am am fi atat de concentrati in fiecare an pe lucrurile care conteaza in tara acesta la fel ca abureala de pe litoralul romanesc am fi departe ca natie...
    • Like 1
  • Ovidiu check icon
    Cei care călătoresc regulat cu CFR-Călători sunt deja resemnați. Mizeria și disconfortul de care au parte, prin gări și vagoane, a devenit ceva obișnuit, fiind anormalul perceput ca normalitate. Oamenii sunt mulțumiți dacă ajung întregi la destinație, având în vedere starea precară a infrastructurii CFR. Călătorești la 40 de grade, pe niște scaune uzate și murdare, privind pe ferestre cu geamuri năclăite de zoaie uscate în soare. La capete de vagon, în zona ușilor, ca și în toalete, se fumează pe ruptelea. Conductorii trec impasibili cu șepcile muiate de sudoare și turtiți de căldură. Ventilația e absentă, și nimeni nu se deranjează să întrebe, de ce.
    Nu-ți place? Păi, cine te-a suit în tren, moșule, ia-ți un BMW dacă nu-ți convine!
    • Like 2
  • Adrian S check icon
    Dar ceva bun s a intamplat cu aceasta ocazie?
    Trenul a pornit spre destinatie, ati ajuns in siguranta, geamurile se deschideau ..chiar daca usile nu prea...?
    Ati reusit sa vedeti ceva interesant si pozitiv?

    La noi se circula cu viteza redusa pe CF. unii se plang ca pierd timpul...altii se bucura de peisaje.

    Stiati toate acestea inca dinainte sa cumparati bilet, chiar daca unele erau la capitolul risc de a ... fi anuntata gresita linia, de a nu functiona toate in vagoanele vechi..etc, etc

    Ati ales sa faceti totusi calatoria.
    Sper ca ati ajuns cu bine la destinatie
    • Like 1
    • @ Adrian S
      Si in India trenurile ajung la destinatie in mod normal, iar unele au accidente,...deci...
      • Like 0
    • @ KapetanMavromati
      Adrian S check icon
      Trebuie sa vizitezi si sa experimentezi un drum cu trenul in India. Cel despre care amintesti si pe care inteleg ca il compari cu cel din Romania.
      DUPA.... asteptam cu totii impresii de calatorie !
      • Like 1
    • @ Adrian S
      Am folisit comparatia tocmai pentru cà l'am experimentat. Dar nu este aici locul sa etalez impresiile mele de calatorie.
      • Like 0
  • Nimic nou sub soarele estival...un déjà vu care mi'e teamà ca va mai dura incà vreo cativa ani buni (estimarea mea optimistà este sub un deceniu)
    • Like 1


Îți recomandăm

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult

RetuRO

Sunt pline rețelele sociale cu postări ale oamenilor care descriu că simt furie, frustrare, neputință, când văd deșeuri în Lacul Roșu sau lacul cu nuferi din Ipoteștii lui Eminescu, în stațiuni montane sau pe litoral. Le vedem peste tot - pe stradă, pe marginea drumurilor naționale, în tren, din tren, pe lângă calea ferată, în grădinile blocurilor, în gropile de gunoi de la marginea satelor, pe albiile pârâurilor și râurilor, în păduri.

Citește mai mult