Sari la continut

Spune-ți părerea! Intră alături de noi în comunitatea Republica

Vă invităm să intrați în Comunitatea Republica, grupul de Facebook în care contributorii, cei care își scriu aici ideile, vor sta de vorbă cu tine. Tot ce trebuie să faci este să ceri intrarea în acest spațiu al dialogului.

Soluții pentru transportul turiștilor și localnicilor în Delta Dunării, după ce Navrom Tulcea a anunțat că suspendă cursele

Salupa Delta Dunării

Anunțul celor de la Navrom Tulcea că vor suspenda cursele în Delta Dunării a creat panică atât în rândul turiștilor, cât și al localnicilor. Dacă stăm strâmb și analizăm drept, cei mai mulți turiști fie foloseau cursele rapide ale operatorilor privați, fie pe cele ale pensiunilor spre care se îndreptau, dar pentru localnici navele Navrom Tulcea reprezentau calea cea mai ieftină de transport, fie că vorbim de călătorii în interes personal, fie pentru marfă.

Adevărul este că și biletele vândute de cei de la Navrom Tulcea erau cu cel puțin 20% mai ieftine decât ale operatorilor privați, dar asta pentru că firma primea compensații de la statul român.

Ce soluții au turiștii și localnicii pentru transportul în Delta Dunării

Printr-un comunicat de presă, transmis de Asociația Operatorilor Navelor de Agrement și Transport Rapid, companiile care asigură călătoriile pe apă în Delta Dunării anunță că „nimeni nu va rămâne pe drumuri” și că „se vor asigura că atât turiștii, cât și localnicii vor ajunge, în siguranță la destinație”. Asociația anunță că va suplimenta numărul ambarcațiunilor în cazul în care cele aflate deja pe apă nu vor face față numărului mare de călători.

Prima cursă este la ora 08:00, iar ultima la 18:00. Același program îl regăsim și pe retur. „Transportatorii au capacitatea de a duce și marfă către inima Deltei, astfel încât pensiunile și restaurantele să se aprovizioneze, iar turiștii să beneficieze de servicii și produse de calitate”, se mai menționează în comunicat.  

Articol publicat inițial pe funkytravel.ro.

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • astea sunt solutii?transportul de marfuri alimentare este subventionat,tarife pentru localnici de patru ori mai mici ,siguranta si confort al pasagerilor cu navele Navrom,este loc pentru toata lumea,nu am vazut nici o reactie a alesilor judetului ,sunt peste 9000 de localnici ,plus turismul local puternic afectat
    • Like 0
  • Delta Dunării, încă o sansă irosită pentru turismul românesc. Un potential enorm, deloc valorificat inteligent. Iar pentru locuitorii de acolo, mai degrabă un no man's land, uitat de toate guvernarile care s'au succedat in 32 de ani.
    • Like 0
    • @ KapetanMavromati
      Liviu check icon
      Nu pot intelege disperarea asta de a exploata orice colt mai rasarit al acestei tari. Ce poate iesi frumos in a aduce hoarde de vizitatori intr-un ecosistem si asa fragil. Localnicii nu se vor imbogati cu siguranta, pentru ca nu au nici forta financiara, nici knowhow-ul necesar de a dezvolta turismul local. In final le-ar ramane numai optiunea de la ajunge muncitori pe domeniul bogatilor.
      • Like 0
    • @ Liviu
      Dl Liviu, eu sunt de acord cu dvs. Vorbeam doar de a exploata inteligent si sustenabil, asa cum se face si prin alte părti. Dar e clar că si aici, ca'n multe alte domenii si colturi de țară, efectiv totul se face pe modul "disperare".
      • Like 0


Îți recomandăm

Stinge lumina!

Consumerismul nostru a lucrat în compensare. Ne-am cumpărat frigidere mari și le-am burdușit cu mâncare. Ne-am vârfuit cărucioarele la supermarket, cumpărând produse la ofertă de care nu aveam nevoie și care ni s-au stricat în cămară. Ne-am construit clădiri de sticlă pe care le-am luminat feeric, așteptându-ne ca factura la curent s-o plătească sfântul CEO. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

Carlos Moreno

„Logica e simplă de fapt - cu cât se construiesc mai multe drumuri pentru mașini, cu atât vom avea mai multe mașini, iar cu cât vom construi mai multe piste pentru biciclete, cu atât vom avea mai multe biciclete, de asemenea, cu cât vom face mai multe spații pentru oameni, cu atât va veni mai multă lume să facă activități”, spune Carlos Moreno. (Foto: ARCEN)

Citește mai mult

UNStudio 1

UNStudio este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate birouri de arhitectură din lume, cu filiale în Amsterdam, Frankfurt, Shanghai, Hong Kong, Dubai și Melbourne. are în portofoliu peste 120 de proiecte internaționale, precum clădiri de birouri, rezidențiale, muzee, poduri, dar și masterplanuri urbane. Printre cele mai cunoscute lucrări - Podul Erasmus din Rotterdam, Mercedes-Benz Museum din Stuttgart, Arnhem Central Station, Designul Doha Metro Station.

Citește mai mult

Marius Sava

„La mine pacienții nu vin niciodată singuri, vin cu partenerul”, spune medicul specialist pneumolog Marius Sava, cu competențe în somnologie, de la Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, despre cei care ajung la ușa cabinetului cu simptome de apnee în somn.

Citește mai mult