Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Aglomeraţie la ghişeele de check-in din Aeroportul „Henri Coandă”. Benzile de bagaje au funcţionat cu intermitenţe. Compania dă vina pe numărul mare de bagaje predate de pasageri

aeroportul Otopeni -  Foto Dimitriu Cristi

Foto Facebook /Dimitriu Cristi

Aglomerație vineri la ghişeele de check-in din Aeroportul Henri Coandă. Mai mulți pasageri au reclamat că benzile de transport bagaje au funcționat cu intermitențe, iar unii dintre angajații companiilor de handling au cărat bagaje în brațe. 

Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti (CNAB) dă vina, într-un comunicat, pe numărul de bagaje de cală predate de pasageri și pe căderile de tensiune care au dus la o funcționare necorespunzătoare a uneia dintre benzile de bagaje.

„În cursul primei părţi a zilei de 3 ianuarie 2020, pe Aeroportul Henri Coandă s-au înregistrat aglomerări la ghişeele de check-in, în special din cauză că numărul de bagaje de cală predate de pasageri a fost mult peste nivelul unei zile obişnuite. În aceste condiţii, deşi nu s-au înregistrat defecţiuni la sistemele de benzi de bagaje, acestea au funcţionat cu intermitenţă, ca urmare a suprasolicitării şi încărcării incorecte de către personalul agenţilor de handling”, se arată în comunicatul CNAB, citat de News.ro.

De asemenea, s-au înregistrat şi căderi repetate de tensiune pe reţeaua electrică ce alimentează aeroportul, ceea ce a generat mici întreruperi ale altor sisteme din terminal.

„Facem precizarea că alimentarea electrică a sistemelor vitale este asigurată şi cu generatoare, astfel încât acestea să funcţioneze fără întreruperi. De asemenea, facem precizarea că nu s-au înregistrat întârzieri semnificative ale curselor”, se mai arată în comunicatul CNAB.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Îți recomandăm
Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Nume check icon
    Cred ca in 2012 sau 2013 s-a inchis aeroportul Baneasa si tot traficul low cost s-a mutat pe Otopeni. Din pacate nu s-a schimbat nimic in capacitatea si eficienta de lucru, ba dimpotriva, folosite intens aceastea incep sa cada.
    Sa nu ne miram ca la un moment dat o sa avem un aeroport national blocat, si sper sa se intample cat de curand ca sa se schimbe ceva.
    In plus, pentru ca este prea aglomerat aeroportul este o cocina si toaletele sunt putine si infecte. Preturile la mancare si apa sunt prohibitive, iar debandada de la controlul de pasapoarte de la sosiri este epica (si noi romanii sunt modele de civilizatie...), iar cateodata astepti si o ora sa iti vina bagajele.
    Este inadmisibil ca sa nu ai un plan de dezvoltare pe termen lung si sa nu incerci sa ti pasul, nici vorba sa previzionezi, cu cresterea traficului aerian. Dar la noi acest lucru se poate.
    Le multumim din inima tuturor celor care in ultimii 30 de ani s-au ocupat de acest superb aeroport care reprezinta mandria tarii noastre si un etalon pentru toate aeroporturile din lume.
    P.S. In stilul tipic romanesc, noi nu suntem de vina, ci altii. Prin urmare, mai stati naibi si voi pe acasa, unde dracu' tot plecati. Voi nu aveti servici?!
    • Like 0
  • Daca pasagerii au atâtea bagaje de ce s-au desființat de peste un an cărucioarele de bagaje la Aeroportul Henri Coandă?
    • Like 0
  • Alex Mag check icon
    Sindromul mioritic al unei ierni care are nesimțirea sa vina anual, s-a extins si asupra pasagerilor care au nesimțirea sa vina cu bagaje.
    Ideal pentru CNAB ar fi ca pasagerii sa plătească serviciile si sa stea acasă
    • Like 2


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult