Foto Facebook /Dimitriu Cristi
Aglomerație vineri la ghişeele de check-in din Aeroportul Henri Coandă. Mai mulți pasageri au reclamat că benzile de transport bagaje au funcționat cu intermitențe, iar unii dintre angajații companiilor de handling au cărat bagaje în brațe.
Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti (CNAB) dă vina, într-un comunicat, pe numărul de bagaje de cală predate de pasageri și pe căderile de tensiune care au dus la o funcționare necorespunzătoare a uneia dintre benzile de bagaje.
„În cursul primei părţi a zilei de 3 ianuarie 2020, pe Aeroportul Henri Coandă s-au înregistrat aglomerări la ghişeele de check-in, în special din cauză că numărul de bagaje de cală predate de pasageri a fost mult peste nivelul unei zile obişnuite. În aceste condiţii, deşi nu s-au înregistrat defecţiuni la sistemele de benzi de bagaje, acestea au funcţionat cu intermitenţă, ca urmare a suprasolicitării şi încărcării incorecte de către personalul agenţilor de handling”, se arată în comunicatul CNAB, citat de News.ro.
De asemenea, s-au înregistrat şi căderi repetate de tensiune pe reţeaua electrică ce alimentează aeroportul, ceea ce a generat mici întreruperi ale altor sisteme din terminal.
„Facem precizarea că alimentarea electrică a sistemelor vitale este asigurată şi cu generatoare, astfel încât acestea să funcţioneze fără întreruperi. De asemenea, facem precizarea că nu s-au înregistrat întârzieri semnificative ale curselor”, se mai arată în comunicatul CNAB.
Urmăriți Republica pe Google News
Urmăriți Republica pe Threads
Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp
Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.
Sa nu ne miram ca la un moment dat o sa avem un aeroport national blocat, si sper sa se intample cat de curand ca sa se schimbe ceva.
In plus, pentru ca este prea aglomerat aeroportul este o cocina si toaletele sunt putine si infecte. Preturile la mancare si apa sunt prohibitive, iar debandada de la controlul de pasapoarte de la sosiri este epica (si noi romanii sunt modele de civilizatie...), iar cateodata astepti si o ora sa iti vina bagajele.
Este inadmisibil ca sa nu ai un plan de dezvoltare pe termen lung si sa nu incerci sa ti pasul, nici vorba sa previzionezi, cu cresterea traficului aerian. Dar la noi acest lucru se poate.
Le multumim din inima tuturor celor care in ultimii 30 de ani s-au ocupat de acest superb aeroport care reprezinta mandria tarii noastre si un etalon pentru toate aeroporturile din lume.
P.S. In stilul tipic romanesc, noi nu suntem de vina, ci altii. Prin urmare, mai stati naibi si voi pe acasa, unde dracu' tot plecati. Voi nu aveti servici?!
Ideal pentru CNAB ar fi ca pasagerii sa plătească serviciile si sa stea acasă