Sari la continut
Republica
By Republica

Costin Popescu, antreprenor, la podcastul „Business Sănătos”: Am încercat să nu facem compromisuri „merge și așa”, „hai să o lăsăm așa pe asta”

În era agitată a tehnologiei și a vieții în ritm alert, o cafenea devine un loc magic care aduce împreună oameni din diverse medii și culturi, oferindu-le un refugiu plin de aromă și savoare.

Cu o experiență de peste 15 ani în publicitate, Costin Popescu, care la vârsta de 21 de ani administrase un mic bar al unui unchi, a decis împreună cu Bogdan Cutuș să deschidă, acum șapte ani, o cafenea, la scurt timp alăturându-li-se încă doi parteneri, Paul Ungureanu şi Alexandru Niculae.

BOB Coffee Lab cuprinde acum o parte de producție și trei cafenele, între care cea mai cunoscută este cea din Piața Charles de Gaulle din București.

„Am avut norocul că aveam specializări diferite, veneam din lumi diferte – banking, publicitate, producție de cafea, roster și preparare de cafea. Ne-am delimitat teritoriile și ni ne-am respectat. (...) Business-ul nostru se susține, este unul sănătos”, spune Costin Popescu, fondator BOB Coffee Lab, invitatul jurnalistului Claudiu Pândaru la podcastul „Business Sănătos” susținut de Rețeaua de sănătate Regina Maria. 

O rețetă a unui business de succes? „Încrederea în partener, și la bine și la greu. (...) Poți să ai cel mai bun produs, dar dacă nu ești în locul potrivit și nu ai imaginea potrivită pentru momentul acela, (business-ul) nu funcționează. Și cred că e vorba și de experiență. Fiecare avea un anumit background și am încercat să nu facem compromisuri, „merge și asa”, „hai să o lăsăm așa pe asta” ”, a explicat Costin Popescu. El a anunțat că, pentru acest an, planurile lor prevăd deschiderea a încă două cafenele diferite și creșterea capacității pentru prăjirea cafelei.

„Odată ce ai gustat sau ai mers în locul de lângă casă sau te-a invitat cineva undeva, sau dacă îți permiți și dacă îl ai în drum, este de neocolit după prima experiență”, descrie antreprenorul Costin Popescu experiența pe care o vede la mulți dintre clienții afacerii sale.

Urmăriți discuția dintre jurnalistul Claudiu Pândaru și Costin Popescu, co-wner Bob Coffee Lab, în podcastul „Business Sănătos”, atașat acestui articol.

Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria este o organizație preocupată să susțină sănătatea oamenilor, a organizațiilor și a societății.

Descoperă gama de abonamente Partener, creată special pentru companiile mici și mijlocii și ajută-ți angajații să economisească accesând servicii medicale premium #peabonament.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere


Îți recomandăm

Cristi Danilet - fb

Practic: Prin această soluție se atestă că toți cei care au inițiat, anchetat și judecat în cazul Danileț au greșit. Este vorba de un număr de 18 judecători români de la Inspecția Judiciară, CSM și ICCJ – printre ei și actualul președinte al instanței supreme – care au încălcat legea, sancționând pe nedrept un magistrat. În procedura de la CEDO au intervenit de partea Guvernului patru cunoscute asociații, a căror poziție a fost infirmată de CEDO. foto Facebook/ Cristi Danileț

Citește mai mult

Lia Savonea

Se spune că natura are oroare de vid. Acolo unde există un gol, el va fi umplut, indiferent cu ce, pentru că aceasta este legea naturală. Vidul din Justiție a fost umplut de Savonea. Este Savonea o surpriză? Un șoc? O revelație urâtă? A creat ea singură, ca un mastermind diabolic, rețeaua care controlează astăzi Justiția? Nu a văzut nimeni ce face?

Citește mai mult

Otto Uwe Keul

În ultimii 15 ani, numărul de furnizori de fructe și legume locali ai Lidl România a crescut de la 70 la peste 500. 2025 a însemnat și depășirea unei borne- în sezon, pe rafturile magazinele lanțului de retail s-au găsit numai roșii românești 100%, urzici, leurdă, lobodă, ștevie, mărar, pătrunjel, ceapă verde 100%, pepeni 100%, zmeură și afine 100%, adică produse local. Încurajați de rezultate și de afacerile în creștere, agricultorii au început să exporte prin Lidl România- anul acesta, au ieșit peste granițe peste 1.600 de tone de legume și fructe spre Polonia, Cehia, Slovacia și Ungaria.

Citește mai mult