Sari la continut

Încearcă noul modul de căutare din Republica

Folosește noul modul inteligent de căutare din Republica. Primești rezultate în timp ce tastezi și descoperi ceea ce te interesează filtrat pe trei categorii: texte publicate, contributori și subiecte. Încearcă-l și spune-ne cum funcționează, părerea ta ne ajută.

Decizia Hollywood Multiplex după articolul Ralucăi Zdrobiș: „Descoperă noile pachete Family inspired by Raluca”

„Doamnă, nu înțelegeți că nu există familii cu un singur adult? Familia are doi adulți și unul sau doi copii…sau, în cazuri mai rare, mai mult de doi…”, a auzit Raluca Zdrobiș după ce a vrut să cumpere pachetul de bilete Family pentru a intra la film împreună cu cei doi copii ai săi. „M-am simțit discriminată, mică, inutilă, batjocorită. Da, batjocorită, ați citit bine. Și un lucru care poate părea atât de mic, ca refuzarea unui cinematograf să ne accepte ca familie pentru că ne lipsea un tată, a făcut un damage foarte mare”, a scris Raluca Zdrobiș în weekend.  

Cinematograful a reacționat luni lansând noi pachete Family inspirate de Raluca și pentru un singur adult cu unul sau doi copii. 

Astfel gama de pachete Family Inspired by Raluca va include trei variante: Family: un adult + un copil; un adult + doi copii sub 12 ani; Family L: doi adulți + un copil sub 12 ani; Family XL: doi adulți + doi copii sub 12 ani

"Noile pachete Family Inspired by Raluca și oferirea lor clienților noștri într-un timp atât de scurt sunt un răspuns la ecoul emoțional pe care mesajul Ralucăi Zdrobiș l-a avut asupra noastră. Am fost profund impresionați de povestea ei și am decis ca noile pachete să îi poarte numele, pentru că, datorită ei, familiile monoparentale din România au acum pachete dedicate la Hollywood Multiplex", a declarat Gianina Ciobanu, General Manager al Hollywood Multiplex citată într-un comunicat al companiei.

"Mă bucur că mesajul meu a fost auzit și nu a rămas fără răspuns. Faptul că Hollywood Multiplex a înțeles cu adevărat problema și a reușit într-un timp atât de scurt să se mobilizeze și să modifice oferta mi se pare extraordinar. Chiar dacă poate părea un pas mic acum, este un pas care anunță o schimbare, în primul rând de mentalitate, în ceea ce privește familia monoparentală. Un pas spre normalitate!", a spus Raluca Zdrobiș, blogger @ beautybyjules.ro.

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • M0sh0o check icon
    Intru-n Mega să cumpăr ceva zarzavat de supă, găsesc la reducere doar două pachete pre-ambalate cu: 1. doi morcovi si doua cepe, si 2. doua cepe si trei morcovi. Atât au la reducere. Ce dreaku fac? Că mie-mi trebuie fix o ceapă si doi morcovi. Mda, as putea să-mi aleg ceapa si morcovii din grămezile de dincolo dar, ce să vezi, alea-s la preț normal, Nasol. Io am intrat de fapt în multiplex (mă rog, în mega) doar ca să fac scandal că vreau mai multe pomeni la reducere...
    • Like 0
    • @ M0sh0o
      cata inteligenta se prelinge din acest comentariu! desigur ca este perfect echivalent cazul de la multiplex cu exemplul tau cu morcovii si ceapa! desteptule! sa iti dea tata 5 lei sa iti iei o cola
      • Like 1
  • D check icon
    Și cum rezolvă asta problema de fond? Dacă familia nu are copii?
    • Like 0
    • @ D
      Simplu, îți face și ție o reducere, dacă plătești mai multe bilete — pentru tine și pisică, pentru tine și „familia” de pe Facebook, etc.
      Important este să vii cu cât mai mulți membri la film, ca să-ți dea o reducere cât mai consistentă la numărul de bilete luate!
      Îi doare în cot de familie, familia e un pretext, profitul este ăla de care le pasă în primul rând!
      • Like 0
    • @ D
      Văd comentarii de rămân crucit ! Doamne Fereşte !
      • Like 0
    • @ Adrian Adrian
      D check icon
      Explicați, vă rog!
      • Like 0
    • @ D
      O banală ofertă comercială a degenerat intr-o discuție despre statutul familiei. Ar trebui să aibă oferte pentru frații care vin impreună la un film, veri şi alte rubedenii.Political corectnes-ul ăsta ia tâmpit pe unii grav.
      • Like 2
    • @ Adrian Adrian
      D check icon
      "Political correctness-ul" e o tâmpenie inventată fix pentru ce zice numele: politică. Sau mai bine zis, gargară.

      Problema mea cu cazul ăsta, altfel banal, este alta. V-ați întrebat vreodată de ce se folosesc nume de genul "family" și nu "grup", care ar fi exprimat mult mai bine realitatea?
      • Like 0
    • @ D
      Asta cu Political correctness-ul nu e chiar o banalitate ,e un mijloc de control politic foarte pervers ,progresiştii clasici ( comuniştii) au impus cenzura ca mijloc de control, noii progresişti au venit cu o inovație ,autocenzura impusă sub presiunea oprobiului public lucru cultivat in ultimele trei decenii cu efecte foarte vizibile acum . Iar termenul family la noi e copiat după ofertele comerciale din SUA , au oferte family in cazul multor servicii sau produse iar noi am preluat cu tot cu terminologie.
      • Like 1
    • @ D
      Daca familia nu are copii, adultii isi pot cumpara bilete normale. Extrem de simplu. Pentru mai multi adulti la un loc, de obicei exista oferte de group, dedicate adultilor.
      • Like 1
    • @ Adrian Adrian
      GabiC check icon
      Adevarat!
      • Like 0


Îți recomandăm

Solar Resources

„La 16 ani, stăteam de pază la porumbi. Voiam să-mi iau o motocicletă și tata m-a pus la muncă. Aveam o bicicletă cu motor și un binoclu și dădeam roată zi și noapte să nu intre cineva cu căruța în câmp. Că așa se fura: intrau cu căruța în mijlocul câmpului, să nu fie văzuți, făceau o grămadă de pagubă, călcau tot porumbul. Acum vă dați seama că tata nu-și punea mare bază în mine, dar voia să mă facă să apreciez valoarea banului și să-mi cumpăr motocicleta din banii câștigați de mine”.

Citește mai mult

Octavian apolozan

Tavi, un tânăr din Constanța, și-a îndeplinit visul de a studia în străinătate, fiind în prezent student la Universitatea Tehnică din Delft (TU Delft), Olanda, una dintre cele mai renumite instituții de învățământ superior din Europa. Drumul său către această prestigioasă universitate a început încă din liceu, când și-a conturat pasiunea pentru matematică și informatică.

Citește mai mult

Green Steps

100.000 de români au participat la marcarea a 100 de kilometri din traseul Via Transilvanica într-un mod ingenios. „Drumul care unește”, este un traseu turistic de lungă distanță, care traversează România pe diagonală, de la Putna la Drobeta Turnu Severin și este destinat drumeției pe jos, cu bicicleta sau călare. Via Transilvanica este semnalizată cu marcaje vopsite și stâlpi indicatori. Pe parcursul drumeției, călătorii vizitează ceea ce constructorii spun că este cea mai lungă galerie de artă din lume, pentru că la fiecare kilometru se găsește o bornă din andezit sculptată individual.

Citește mai mult