Sari la continut

De șase ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

Cazul Hexi Pharma. Rezultatele testelor ADN, anunțate azi, arată că persoana decedată în accident este Dan Condrea

Persoana decedată în accidentul produs lângă localitatea Buftea este patronul Hexi Pharma, Dan Condrea, arată testele ADN efectuate, după cum au confirmat marți procurorii de la Parchetul General.

„Urmele de culoare brun roșcat și țesut descoperite pe elementele de caroserie, cu prilejul cercetărilor la fața locului, prezintă un profil genetic identic cu probele biologice prelevate de la cadavru. Profilul genetic respectiv aparține unui bărbat care este tatăl biologic al minorului C.D., cu indice de paternitate 5.580.000", se arată într-un comunicat de marți al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.

Procurorii au descoperit că în ziua în care a avut loc accidentul, în interval de aproximativ o oră Dan Condrea a făcut făcut 13 deplasări cu mașina între Buftea și Corbeanca.

„Autoturismul implicat în accidentul mai sus menţionat a fost surprins de o cameră de supraveghere stradală amplasată în Buftea, efectuând mai multe deplasări pe traseul Buftea – Corbeanca, tur şi retur, însumând 13 deplasări în intervalul orar 17:31 – 18:38, ultima deplasare fiind dinspre Buftea spre Corbeanca”, se arată în comunicatul Parchetului General.

Dan Condrea a murit pe 22 mai după ce a intrat cu mașina într-un copac pe drumul care leagă Buftea de Corbeanca. Șoferul era desfigurat, dar polițiștii au găsit actele lui Dan Condrea. Soția lui Dan Condrea l-a identificat pe omul de afaceri după haine. La fața locului nu au existat urme de frânare, potrivit polițiștilor prezenți la locul accidentului. 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Valentin check icon
    Ca si suferim de o curatenie in spitale ceva de speriat! Tropaie apartinatorii ca la ei acasa si lasa in urma borcane cu ciorba si casolete cu varza murata si slanina. In curtea spitalului se cresc cani, pe care bolnavii ii mangaie afectuos. Hai sa fim seriosi!
    • Like 0
  • Rezultatele arata ce trebuie sa arate, nu realitatea. Mai crede cineva ce zice statul? Am ajuns o biata colonie tinuta in sah de DNA si SRI, instrumentele foarte utile ale Mossadului in colonia Romania! RUSINE!
    • Like 1
  • e mare vrajeala. Condrea e bine mersi scos din tara si din ecuatii ca si Patriciu ... dovada ca din afacere au mancat bani multi sus-pusi din servicii si politica.
    • Like 1
  • Casargoz check icon
    Buftea Corbeanca calculat de Google=21 minute.
    Intervalul orar mentionat: 64 de minute.
    Ca sa faci de 13 ori traseul trebuie sa ai o medie orara de 200km/h.
    Sa zicem ca a avut un traseu mai scurt, tot nu iese la calcule.
    • Like 1
    • @ Casargoz
      Este vorba de O CAMERA, UNA SINGURA. Masina poate ca strabatut un traseu de 500 de metri iar undeva pe parcursul celor 500 de metri se afla camera respectiva. Si pe jos si tot faci 6.5 km. in 64 de minute.
      • Like 0
  • Bună ziua
    Sper sa fie o anchetă reală și un rezultat pe măsură . . . nu cred o iotă din ce se vehiculează
    Când se va vedea ceva concret din partea autorităților în orice alt caz. . . voi fi și eu MÂNDRA CĂ SUNT ROMÂN ..... intre timp , lor le este bine
    CEL MAI JIGNITOR PENTRU NOI , MI SE PARE AREST LA DOMICILIU ȘI NECONFISCAREA BUNURILOR cu toții sunt foarte corecți și nou ceilalți , extrem de idioți
    Zi bună în continuare
    • Like 0


Îți recomandăm

Stinge lumina!

Consumerismul nostru a lucrat în compensare. Ne-am cumpărat frigidere mari și le-am burdușit cu mâncare. Ne-am vârfuit cărucioarele la supermarket, cumpărând produse la ofertă de care nu aveam nevoie și care ni s-au stricat în cămară. Ne-am construit clădiri de sticlă pe care le-am luminat feeric, așteptându-ne ca factura la curent s-o plătească sfântul CEO. (Foto: Profimedia Images)

Citește mai mult

Carlos Moreno

„Logica e simplă de fapt - cu cât se construiesc mai multe drumuri pentru mașini, cu atât vom avea mai multe mașini, iar cu cât vom construi mai multe piste pentru biciclete, cu atât vom avea mai multe biciclete, de asemenea, cu cât vom face mai multe spații pentru oameni, cu atât va veni mai multă lume să facă activități”, spune Carlos Moreno. (Foto: ARCEN)

Citește mai mult

UNStudio 1

UNStudio este unul dintre cele mai cunoscute și apreciate birouri de arhitectură din lume, cu filiale în Amsterdam, Frankfurt, Shanghai, Hong Kong, Dubai și Melbourne. are în portofoliu peste 120 de proiecte internaționale, precum clădiri de birouri, rezidențiale, muzee, poduri, dar și masterplanuri urbane. Printre cele mai cunoscute lucrări - Podul Erasmus din Rotterdam, Mercedes-Benz Museum din Stuttgart, Arnhem Central Station, Designul Doha Metro Station.

Citește mai mult

Marius Sava

„La mine pacienții nu vin niciodată singuri, vin cu partenerul”, spune medicul specialist pneumolog Marius Sava, cu competențe în somnologie, de la Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, despre cei care ajung la ușa cabinetului cu simptome de apnee în somn.

Citește mai mult