Sari la continut

De opt ani suntem împreună. Vă mulțumim!

Găsim valori comune, sau scriem despre lucruri care ne despart. Ne unesc bunul simț și credința că putem fi mai buni. Suntem Republica, sunteți Republica!

„Oamenii ăștia nu au timp de pierdut!” UMB, constructorul Autostrăzii Moldova, lucrează noaptea pe tronsonul Buzău-Focșani. VIDEO

UMB - lucrari noaptea

Foto: captura youtube Raducu P Drum

Lucrările pe Autostrada Moldova continuă și pe parcursul nopții, arată o filmare postată pe youtube. UMB, firma controlată de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, are contracte pe toți cei 255 kilometri între Buzău și Pașcani, pe cele 10 loturi care fac parte din Autostrada Moldova. Dacă adăugăm și proiectele anterioare, UMB trebuie să livreze în total, în următoarele 11-35 de luni, aproape 400 kilometri, din cei 660 kilometri de autostrăzi și drumuri expres aflate în execuție în România.

În imaginile surprinse cu ajutorul unei drone de utilizatorul Raducu P Drum se observă cum zeci de camioane și excavatoare lucrează noaptea în zona nodului rutier de la Râmnicu Sărat (județul Buzău). Filmarea devenită virală a atras reacții din partea utilizatorilor: „Dacă UMB n-ar fi existat UMB ar fi trebuit inventat”, „oamenii ăștia nu au timp de pierdut!”, „îi văd când vin de la lucru seara dinspre Buzău, le văd luminile”, „fără această mobilizare fenomenală, le-ar fi tare greu să termine la timp”, sunt câteva dintre comentarii.

Activistul ieșean Adrian Covăsnianu, fost secretar de stat la Ministerul Transporturilor în mandatul USR, a declarat recent într-un interviu în Republica.ro că omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, numit într-o perioadă de presă „Regele Asfaltului”, are succes pentru că aplică un „management de tip nemțesc”.  Ionuț Ciurea, președintele executiv al Asociației Pro Infrastructura, a spus luna trecută la emisiunea „În fața ta” că ar UMB ar putea fi nevoită să apeleze la subcontractori, pentru a livra la timp toate lucrările: „(...) una e să respecți termene pentru 250 km, cât ai tu capacitate, alta e să livrezi 400 km în 12-36 de luni”. „Cei 255 de km de pe A7 au termene incluse din PNRR, trebuie livrați foarte repede (...) Din punct de vedere al mobilizării antreprenorului, pe A7 avem șanse să vedem autostrada de la Buzău la Pașcani gata în 2026. Sunt șanse bune în momentul acesta și sper să reușească. O să fie o demonstrație de forță”, a spus reprezentantul Pro Infrastructura.

Citiți și:

Urmăriți Republica pe Google News

Urmăriți Republica pe Threads

Urmăriți Republica pe canalul de WhatsApp 

Abonează-te la newsletterul Republica.ro

Primește cele mai bune articole din partea autorilor.

Comentarii. Intră în dezbatere
  • Nume check icon
    Am inceput cu osanalele...nu trebuie sa si inghenunchiem cand vedem atat harnicie, devotament, sacrificiu? De ce trebuie sa ridicam in slavi lucruri normale?
    • Like 0


Îți recomandăm

Centrul Pompidou

Francezii anunță, sub patronajul președintelui Emmanuel Macron, deschiderea pe 27 martie a celei mai mari expoziții Brâncuși de până acum, iar un vin românesc a fost ales drept vinul oficial al evenimentului inaugural: Jidvei. (Profimedia Images)

Citește mai mult

Familia Mirică

„Eu, soția, mama și tata. Mai nou, sora și cumnatul care au renunțat să lucreze într-o firmă mare de asigurări ca să ne ajute cu munca pământului. Au fugit din București și au venit la fermă, pentru că afacerea are nevoie de forțe proaspete. Și cei 45 de angajați ai noștri, pe care-i considerăm parte din familie”. Aceasta este aritmetica unei afaceri de familie care poate fi sursă de inspirație pentru toți tinerii care înțeleg cât de mult a crescut valoarea pământului în lumea în care trăim.

Citește mai mult

Dan Byron

Într-un dialog deschis, așa cum sunt și majoritatea pieselor scrise de el, Daniel Radu, cunoscut mai degrabă ca Dan Byron, a vorbit recent la podcastul „În oraș cu Florin Negruțiu” despre copilăria sa, cântatul pe străzi la vârsta de 16 ani, amintirile mai puțin plăcute de la Liceul Militar de Muzică, dar și despre muzica sa și publicul ei întinerit. (Foto: Cristi Șuțu)

Citește mai mult